Ik besloot mijn chest van het AH af te halen omdat ik die toch zelf nog ging maken, maar nog niet honored was met de Golden Lotus. Chest gekocht, 2 dagen later kon ik hem zelf maken en voor 9k meer op het AH verkochtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik moet zeggen ik probeer niets te kopen op de AH maar alleen zelf te maken of te laten maken. Al de mounts die ik wil kosten al een fortuin dus ik heb geen goud voor gear van de AH te kopen
10 achievpuntenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
De yak is gaafde kleine dan . de grote voor 120K ? ehmmmmm nee dat gaat hem nie nooit worden. De grand ice mammoet is ook ideal met de repairbot
.
Over maken en verkopen de twee schilden tank/healer verkopen prima
108kquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
De yak is gaafde kleine dan . de grote voor 120K ? ehmmmmm nee dat gaat hem nie nooit worden. De grand ice mammoet is ook ideal met de repairbot
.
Over maken en verkopen de twee schilden tank/healer verkopen prima
Er is echt wel een verschil tussen de horde en Alliance chopperquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
beetje belachelijk want juist die mounts zijn duur en er is geen echt verschil. Ik geloof dat ik ergens las dat die twee gefixed worden door Bliz. ze kosten de zelfde mats /rep horde of alliance kant en zijn duur
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:50 schreef Pritt het volgende:
Nog mensen die geapplied hebben bij de nieuwe Nihilium?
Misschien een goede reden voor mij om uit retirement te komen.
Niet persoonlijk, maar in Vanilla wel veel in het wereldje gezeten. Daarna nooit meer echt serieus gespeeld. Zag nu op zijn livestream dat hij weer was begonnen met een raidgroep. Lijkt mij best leuk om weer eens die raid-schoenen aan te trekken.quote:
Eén van de eisen was dat je in een world top 10 guild hebt geraid. Ik neem aan dat je daar dus aan voldoet. Daarbij is het niet echt een sociaal leuk iemand, maar veel plezierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef Pritt het volgende:
Niet persoonlijk, maar in Vanilla wel veel in het wereldje gezeten. Daarna nooit meer echt serieus gespeeld. Zag nu op zijn livestream dat hij weer was begonnen met een raidgroep. Lijkt mij best leuk om weer eens die raid-schoenen aan te trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, hoe impressive ben je als je sinds vanilla al niet meer hebt geraid? Ze hebben al 1 boss neer op heroic overigens
[ Bericht 33% gewijzigd door Isabeau op 12-10-2012 15:47:10 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |