Toch kan een leuk voorprogramma best vermakelijk zijn. Ik krijg zondag Caribou voorgeschoteld, daar had ik ook los wel een kaartje voor betaaldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:35 schreef Stofje het volgende:
Voorprogramma's zijn vooral bij grote concerten toch nooit zo interessant? In een setting a la Paradiso maakt een mannetje op een podium nog indruk, maar voor 15.000 man helaas niet zo, het gros ouwehoert er keihard doorheen.
Ik betaal ook een kaartje voor Editors, maar vond het in het voorprogramma bij Muse toch niet zó. Puur omdat het overgrote deel van het publiek er wat schaapachtig naar keek en rustig biertjes dronk, voordat Muse begon.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch kan een leuk voorprogramma best vermakelijk zijn. Ik krijg zondag Caribou voorgeschoteld, daar had ik ook los wel een kaartje voor betaald
nu.nlquote:Muse wil Amerikaans succes Coldplay evenaren
AMSTERDAM - De Britse band Muse streeft ernaar net zo groot als Coldplay te worden in de VS. "Coldplay is de enige Engelse groep die daar echt succes had de laatste vijftien jaar", aldus frontman Matt Bellamy.
De zanger doet zijn uitspraken in de Britse krant The Daily Star.
Muse heeft met eerdere albums al voet aan de grond gekregen in de VS, maar hoopt met nieuweling The 2nd Law echt door te breken aan de overkant van de Atlantische Oceaan. "Je denkt er niet over na wanneer je begint", erkent bassist Christ Wolstenholme.
"Je bent al blij dat je erkenning krijgt op eigen bodem", vervolgt hij. "Maar op een gegeven moment wil je meer." Muse doet het niet onaardig in de VS, want The 2nd Law kwam verleden week op nummer 2 binnen in de Amerikaanse albumlijst. Wel moest de band het afleggen tegen landgenoten Mumford & Sons, die op 1 staan met Babel.
Na beschuldigingen dat ze op Queen (Engeland) en U2 (Ierland) wilden lijken verbaast mij dat wel enigszins.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
nu.nl
Waarom verbaast dit me helemaal niets na het horen van The 2nd Law?
Ik wilde dit hier nog posten toen ik het las op NME.com maar daar vandaan kon ik mobiel niet kopiëren. Dít is dus commercieel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
nu.nl
Waarom verbaast dit me helemaal niets na het horen van The 2nd Law?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote set (21 liedjes), met Falling Down als verrassing!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:47 schreef JochemP het volgende:
Setlist eerste avond van T2L-tourPrima setlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote set (21 liedjes), met Falling Down als verrassing!
Zonde dat ik geen kaartjes heb voor Amsterdam
[ Bericht 6% gewijzigd door Operc op 17-10-2012 10:37:58 ]
NEEEEE, niet eens een keytar meerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef JochemP het volgende:
Ik vind het echt geen gezicht dit, Matt met alleen een mic. Hij heeft nog net geen headsetje op om er een dansje bij te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |