SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:43 schreef megamandy het volgende:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral als je denkt "ik scroll toch even naar beneden, kijken wat voor schoenen ze aan heeft"Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Daar heb ik de garnalen in gemaaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nice!![]()
Vooral als je denkt "ik scroll toch even naar beneden, kijken wat voor schoenen ze aan heeft"
Automagisch instellen jongeuh!quote:Op maandag 8 oktober 2012 06:35 schreef Sharana_LV het volgende:
HOE KAN IK NOU FIPO-EN ALS K LIG TE TUKKEN
BOTOX... SNEL!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontdekte net iets walgelijks toen ik mijn make-up deed...
Mondrimpels!!!
Ik wil niet oud worden
Zou je teveel gepijpt hebben?quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontdekte net iets walgelijks toen ik mijn make-up deed...
Mondrimpels!!!
Ik wil niet oud worden
of te hard aan mijn sigaretten gezogenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou je teveel gepijpt hebben?![]()
Of juist te weinig
Je weet dat je aan bierflesjes niet hoeft te zuigen he? Gewoon het flesje draaien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of te hard aan mijn sigaretten gezogen
weet ie zijn pincode wel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred.
Zijn nokia uit het stenen tijdperk piepte.
Hij: "ja de batterij is leeg, hij piept al de hele dag"
Ik: "je kan hem ook gewoon uitzetten he?"
Hij: "wat? Wat een goed idee!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0000quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:30 schreef Mss het volgende:
Koud is het wel ja, ik ontvang hier radio noordzee, tepelgewijs.
pics or it didn't happenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:30 schreef Mss het volgende:
Koud is het wel ja, ik ontvang hier radio noordzee, tepelgewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoveel goede Nederlandse nagelbloggers en Masja en Lipglans krijgen de OPI gouden topcoat![]()
![]()
Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lipglans heeft van die onmogelijk lelijke nagels vind ikAltijd alles ongelijk en zo, echt zonde dat zij dan zoiets krijgt
Dat Masja hem krijgt snap ik ergens wel, al had ik hem sommige andere nagelbloggers liever gegund..
Lekker!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Vandaag lekker een dagje vrij
Heb je aids?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij ben ik ziek aan het worden
Klinkt heet!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het
Ik bloed wel al drie dagen uit m'n doos!
Masja heeft iemand anders die de nagellak-swatches voor haar doetquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Echt?
En lipglans heeft van die onmogelijk lelijke nagels vind ikAltijd alles ongelijk en zo, echt zonde dat zij dan zoiets krijgt
Dat Masja hem krijgt snap ik ergens wel, al had ik hem sommige andere nagelbloggers liever gegund..
Oh ja, das waar ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Masja heeft iemand anders die de nagellak-swatches voor haar doet![]()
![]()
Zoals gouden opiquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Behalve bij hele dure of exclusieve lakjes
Ik schrok man, ik dacht eerst dat er stond dat brum kankercellen had...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Scumbag cellen bij brum op stage![]()
Hij zou mee naar de kapper maar dan moet ie eerder weg. Maar nu zijn de kankercellen volgroeid en dan moet je na 8 uur nog een x foto's maken dus dan moet ie zelfs langer blijven!
heeft ie ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik schrok man, ik dacht eerst dat er stond dat brum kankercellen had...
Lolquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik schrok man, ik dacht eerst dat er stond dat brum kankercellen had...
Alvleesklierkanker onderzoekquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wist niet wat hij voor stage doet! En ik slaap nog half.
Ik ben de komende maanden heel druk sorry. Dan vergeten ze t wel weerquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand die ik op facebook heb die ik al 100 jaar niet meer gezien heb zegt "goh, heb je zin om weer eens af te spreken? Zo lang geleden"
Daar heb ik dus eigenlijk heul geen zin in![]()
Nu weet ik niet wat ik moet antwoorden
Terugsturen dat je aids hebt, willen ze toch niet meer afspreken en met beetje mazzel klikt ze nog op unfriend ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand die ik op facebook heb die ik al 100 jaar niet meer gezien heb zegt "goh, heb je zin om weer eens af te spreken? Zo lang geleden"
Daar heb ik dus eigenlijk heul geen zin in![]()
Nu weet ik niet wat ik moet antwoorden
Tenzij hij net als jij is en dan wil hij gelijk een bloedtransfusie van mequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Terugsturen dat je aids hebt, willen ze toch niet meer afspreken en met beetje mazzel klikt ze nog op unfriend ook
"Ik heb in mei 2013 wel een gaatje"quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben de komende maanden heel druk sorry. Dan vergeten ze t wel weer
Dat je in oktober en november druk bent en december is al een drukke maand dus januari pas hihahoquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"Ik heb in mei 2013 wel een gaatje"
![]()
![]()
Dat zou het simpelste zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je zegt dat je daar geen behoefte aan hebt, ben je er meteen vanaf
Is het een redhead?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tenzij hij net als jij is en dan wil hij gelijk een bloedtransfusie van me![]()
![]()
Nee.. Maar dat is Mss ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is het een redhead?
Zo ja -> You're in trouble!
Da's op tijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zag net een sinterklaas-avatar UI![]()
mss hoeft geen aids die heeft het alquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee.. Maar dat is Mss ook niet
Beter alle dieren uitmoorden, zijn ze meteen klaarquote:SYDNEY - Australische wetenschappers zeggen een effectieve manier te hebben gevonden om zeesterren te bestrijden.
Ze willen een bacterie loslaten waardoor zeesterren elkaar besmetten en in 24 uur sterven. De diertjes zorgen nu voor veel schade aan het bijzondere koraal bij Australië.
http://www.nu.nl/buitenla(...)nval-zeesterren.html
Ik mag nog steeds geen pepernoten van brumquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb gister truffelpepernoten gegetenomnomnom. Ik mocht voor oktober geen pepernoten halen van intro
Hehehe. Ik ging vorige maand tegen mn moeder klagen, ik mag geen pepernoten van introquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag nog steeds geen pepernoten van brum
Dat zegt iedereenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe. Ik ging vorige maand tegen mn moeder klagen, ik mag geen pepernoten van intro![]()
Zij: EN TERECHT!!![]()
Kaalscheren, slotje opgelostquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Muffin verhaard zo erg op het moment
Ik pakte dr op en halve hand vol haren
waarom bepaald hij of je dat mag eten!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag nog steeds geen pepernoten van brum
Dan heeft ze me dood gekrabd voor ik klaar benquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kaalscheren, slotje opgelost
terpentine, aanstekerquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heeft ze me dood gekrabd voor ik klaar ben
Is al gewijzigd en alles jongeuhquote:
Ahwquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is al gewijzigd en alles jongeuh
En cif ligt dus thuis ziek... Goeien salmonella virus wel![]()
Heel het weekend in bed doorgebracht
Hadden jullie zalm gegeten?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is al gewijzigd en alles jongeuh
En cif ligt dus thuis ziek... Goeien salmonella virus wel![]()
Heel het weekend in bed doorgebracht
Cifquote:
Salmonella is best kut toch? Naar dokter geweest?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
CifIk had hem vrijdag gekocht en maandagavond had ie em op brood gegeten. Ik had niks van die zalm gepakt toevallig.... Maar toen we dus codes gingen kijken; stond ie ook op de site.
Hij is vanaf dinsdag aan de schijterij en overgeven.. Afgelopen weekend ook voortdurend over zitten geven... Duurt wel lang
Nope hij weigertquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Salmonella is best kut toch? Naar dokter geweest?
Het is nu bijna een week, schop hem naar de dokterquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope hij weigert
Imho zou ie ook beter gaan en kijken voor wat van antibiotica want ik vind het wel erg lang duren.. Maar goed.. Koppig endezulks...
Ja een week door die zalm.. Maar daarvoor was ie ook al 2 weken 'niet helemaal lekker'. Dus als je gaat tellen is het nu bijna 3.5 week dat ie niet fit is..... dus... tjah....quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is nu bijna een week, schop hem naar de dokter
"Cif, je gaat nu naar de dokter, anders faal ik al ons geld voor de keuken weg!"quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja een week door die zalm.. Maar daarvoor was ie ook al 2 weken 'niet helemaal lekker'. Dus als je gaat tellen is het nu bijna 3.5 week dat ie niet fit is..... dus... tjah....En nope hij neemt niks van me aan dus ik houd m'n mond zoveel mogelijk
Doe eens voorbeeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die Larissa, dat zusje van Serena praat een beetje raar als je filmpjes van haar zus/serena ziet ter vergelijking. Beetje alsof ze een buitenlands accent heeft maar ze komt gewoon uit Nederland?
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het klinkt trouwens wel krom.. "ik kreeg stufi, dus ik heb allemaal kleding gekocht!"
30 augustus de eerste lading opgegetenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kruid- en pepernoten mogen pas als Sinterklaas in het land is.
He bah, das ook klotequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
CifIk had hem vrijdag gekocht en maandagavond had ie em op brood gegeten. Ik had niks van die zalm gepakt toevallig.... Maar toen we dus codes gingen kijken; stond ie ook op de site.
Hij is vanaf dinsdag aan de schijterij en overgeven.. Afgelopen weekend ook voortdurend over zitten geven... Duurt wel lang
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan de site in ieder geval niet laden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:DollishCake twitterde op woensdag 03-10-2012 om 19:19:00als ik een pest heb aan nederlands is het wel bijvoegelijknaamwoord en voorzetsel enzo. ik snap der geen snars van reageer retweet
Klau aan de studie?twitter:DollishCake twitterde op woensdag 03-10-2012 om 19:19:45geef mij reken sommen en ik doe het zo maar dat vind ik zo rot om te doen dat nl reageer retweet
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
twitter:DollishCake twitterde op woensdag 03-10-2012 om 19:19:00als ik een pest heb aan nederlands is het wel bijvoegelijknaamwoord en voorzetsel enzo. ik snap der geen snars van reageer retweet
Klau aan de studie?twitter:DollishCake twitterde op woensdag 03-10-2012 om 19:19:45geef mij reken sommen en ik doe het zo maar dat vind ik zo rot om te doen dat nl reageer retweet
Wanneer zou ze het hoofdstuk interpunctie krijgen?
Die wil ik niet in m'n bijlesklasje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wanneer zou ze het hoofdstuk interpunctie krijgen?
Mijn reactie als lerares zou zijn "Zodra je het foutloos kan uittypen mag jij commentaar hebben op mijn lippenstifttwitter:DollishCake twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 21:27:43morgen toch maar is wat zeggen over de leeraares der lipstick ze heeft rode lippen met bruin randje zoals zei het draagt ziet het er nietuit reageer retweet
Zo te zien niet. Maak maar een nieuwequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Is er trouwens nog een nieuw SHJN-topic geopend? Ik kan hem nergens terug vinden..
"Al zag ik eruit als Barbie, daarvoor zit je hier niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je zou haar maar Nederlands moeten leren![]()
![]()
Mijn reactie als lerares zou zijn "Zodra je het foutloos kan uittypen mag jij commentaar hebben op mijn lippenstifttwitter:DollishCake twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 21:27:43morgen toch maar is wat zeggen over de leeraares der lipstick ze heeft rode lippen met bruin randje zoals zei het draagt ziet het er nietuit reageer retweet
. Oh nee, dan ook niet
![]()
![]()
![]()
![]()
"
te langen schijt!quote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Verdomme ik moest hardop lachen op mijn werk om die foto op mijn timeline van spaids
ik ben met een serieus probleem ebzig @ work dus t staat lekker stom om dan te moeten lachen
Ik zit al 20 minuten om llama plaatjes te lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je FB achternaam past goed bij je
Omdat het kanquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
waarom word ik nou weer belachelijk gemaakt als ik ziek ben?
ik geloof zoberzo niet echt dat die dude op die foto's op vrouwen valtquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:49 schreef Mirjam het volgende:
Okay, ik heb een friend request van https://www.facebook.com/johan.geil ?
Maar wtf waarom wil hij met mij vrienden worden, tief opquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik geloof zoberzo niet echt dat die dude op die foto's op vrouwen valt
grijp je kans om een hatelijk berichtje te sturenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Maar wtf waarom wil hij met mij vrienden worden, tief op
Als het niet echt vet is hoeft het niet toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn haar is niet heel vet maar ik heb t zaterdag gewassen. Vanavond wordt uitgroei bijgewerkt moet ik dan nu mn haren wassen?
neinz, niet wassen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn haar is niet heel vet maar ik heb t zaterdag gewassen. Vanavond wordt uitgroei bijgewerkt moet ik dan nu mn haren wassen?
Die gif gift hier niet.quote:
Daar doet 'ie het ook niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah da's jammer...
hij staat hiero http://www.aaanything.net(...)pice-up-the-weekend/
Heb nu een beeld van mezelf dat ik met een ordner vol swatches in de kruidvat staquote:Nooit meer spijt van je nieuwe nagellakjes
Misschien heb je er wel eens van gehoort, maar er is een handige manier om een miskoop te voorkomen, namelijk het maken van een soort van kleuren-kaartje:
Dit is een heel handig en leuk idee om makkelijk en snel te zien welke kleurtjes je wel en niet hebt, je maakt een klein papiertje (een witte!) en maak per kleurgroep (bijvoorbeeld paarstinten, gele kleurtjes, nude-kleurtjes, roze tinten) een rijtje van kleine streepjes nagellak. Zo kun je goed zien hoeveel kleuren roze je bijvoorbeeld hebt, en als je die in je portemonnee of je handtas stopt, kun je tijdens het shoppen altijd checken of je al dat nagellakje hebt, of eentje die er heel erg op lijkt. (op de foto hieronder staat alleen mijn roze-tinten)
Bij mij doet hij het welquote:
je moet op het plaatje klikken, dan opent de gif in een pop upjequote:
Datquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van een blog:
[..]
Heb nu een beeld van mezelf dat ik met een ordner vol swatches in de kruidvat sta
Ja, maar dan doet 'ie het ook niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je moet op het plaatje klikken, dan opent de gif in een pop upje
Bwehehehehe. Ze zien me aankomen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van een blog:
[..]
Heb nu een beeld van mezelf dat ik met een ordner vol swatches in de kruidvat sta
dan nieuwe computer kopen, sorry...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dan doet 'ie het ook niet.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan nieuwe computer kopen, sorry...
Mss weet nog ene betrouwbaar adresje geloof ik
Hehehhequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan nieuwe computer kopen, sorry...
Mss weet nog ene betrouwbaar adresje geloof ik
quote:dit nagelakje heb ik een tijdje terug gekocht!
& ik dacht 'eens moet de eerste keer zijn!
dus vandaar deze revieuw!
Ik laat nr. 56 Got a secret zien.
van Essence.
Hij heet niets voor niets zo.
het is namelijk een welnieteskleur.
licht blauw, paars, grijs.
net in welk licht je hem bekijkt
[...]
En het leuke van Essence is dat het potje zo klein is.
Of je nou een potje van 5ml of 8 ml gebruikt.
De nagelak blijft hetzelfde & het verschil moet er zijn.
Waar vind je die pareltjes toch?quote:
Googelen op "revieuw" of "nagelak"quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar vind je die pareltjes toch?
Sta ik daar met m'n hele 15-delige encyclopediequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van een blog:
[..]
gij episch wijf gijquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef Mirjam het volgende:
ik lijk wel de SHJN-SC-winkel ondertussen
[ afbeelding ]
Spullen voor Bambi, SQ, Loqi, Dico, Bibi en Sjaan![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Googelen op "revieuw" of "nagelak"
WEL LEKKER TRAGE KUTSERVICE DAN!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WEL LEKKER TRAGE KUTSERVICE DAN!
grapje
quote:Dit vind ik zelf iets minder mooi want de kleuren zijn erg heftig. Vooral de zwart vind ik zelf niet echt mooi. De middelste is wel oke maar verder hou ik er niet van. Je moet er van houden. Als je er van houdt is het best wel mooi!
Kromme zinsopbouwquote:De sephora express nail polish remover een heel lang woord van je echt denkt wat?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
lama-allergiequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF
M'n gezicht zit onder de bultjes. Dezelfde als bij zonneallergie maar het is herfst?!
quote:Heei , dit x heb ik een nagellakje van de DA voor jullie gerevieuwd; glam & glitter.
ITS HANDPOLISHquote:
Dat is de enige nagellak-swatchquote:
jammorquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is de enige nagellak-swatch
je nieuwe dagcreme?quote:
ITS FACEPOLISHquote:
Sie wohlen ihr erfreunden ist meine gedächtequote:
weird... en niks raars gegeten of andere facewash ofzo. Oh Brum zijn spul in je bakkesquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die heb ik pas 2x gebuikt en niet meer sinds vrijdag. Lijkt me sterk
quote:
blijf er nou af danquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik dacht wtf voelt m'n gezicht raar, dus ik scrubben met dark angels en nu doet t pijn
Gers Pardoelquote:
het is vast ditquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na dat scrubben achter dat t bultjes waren
quote:DIY: aarbei op bescuitje
Wat je nodig hebt:
• Een mes
• Aardbeien (hoeveel stuks veschilt per persoon)
• Bordje
• Bescuitje
Stap 1: Snijd de aarbeien in plakjes
Stap 2: Leg de bescuitjes op het bordje
Stap 3: Leg de aarbeien plakjes op het bescuitje (hoeveelheid verschilt per persoon)
Stap 4: Het resultaat: een heerlijk bescuitje met aardbei.
OMG WAT EEN GOED RECEPTquote:
en dat te bedenken dat ze het waarschijnlijk op een beschuitje had willen makenquote:
Gelukkig zaten er foto's bij, want het is wel verwarrendquote:
NEINZ HET IS SERIEUSquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
mheeheh dit is een parodie toch... toch?
ik heb een glutenintolerantie en kan niet tegen aardbei, kan ik ook vervangende ingrediënten gebruiken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig zaten er foto's bij, want het is wel verwarrend
Biscuitje vervangen voor yoghurt, aardbei vervangen voor hagelslagquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb een glutenintolerantie en kan niet tegen aardbei, kan ik ook vervangende ingrediënten gebruiken?
Moet je de hagelslag dan ook eerst schillen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Biscuitje vervangen voor yoghurt, aardbei vervangen voor hagelslag
ik ben diabeet en kan niet tegen zuivel. Daarnaast ben ik veganistisch. Heeft hagelslag wel een goed leven gehad?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Biscuitje vervangen voor yoghurt, aardbei vervangen voor hagelslag
Gelukkig ook met een fotoquote:Tip - Fanta up
Wat heb je allemaal nodig?
• Fanta
• Seven up
• Glas
• Rietje
Stap 1: Schenk het glas voor ongeveer de helft vol met Seven up
Stap 2: Voeg bij de Seven up, Fanta toe
Stap 3: Roer het een beetje door elkaar
Stap 4: Tada, jouw Fanta up
Ik zou het voor de zekerheid wel doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Moet je de hagelslag dan ook eerst schillen?
In plakjes snijden!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Moet je de hagelslag dan ook eerst schillen?
Dan zou ik gewoon niks etenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben diabeet en kan niet tegen zuivel. Daarnaast ben ik veganistisch. Heeft hagelslag wel een goed leven gehad?
ik heb een kartelmes gebruikt hiervoor, ik weet niet of dat gebruikelijk is want ik sneed een paar keer in mijn vingers. Er zit nu wat bloed bij. Mag ik dit als veganist nu wel opeten?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
Ik heb een week geleden voor 4 mensen ¤25 voorgeschoten, en pas 1 persoon heeft het terugbetaald. En nu moet ik er constant om lopen zeiken bij iedereen. Dat doe ik dus ook nooit meer he.
ah goeie, ik moet ook nog achter een paar mensen aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
Ik heb een week geleden voor 4 mensen ¤25 voorgeschoten, en pas 1 persoon heeft het terugbetaald. En nu moet ik er constant om lopen zeiken bij iedereen. Dat doe ik dus ook nooit meer he.
Dat soort mensen.quote:
+1quote:
WAT MOET IK MET HET GROEN.. OMG PANIEK... HELP IK WEET NIET HOE IK EEN AARDBEI SNIJ *gaat wiegen*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat moet je opeten, rode gooi je weg. Da's toch meestal heel soppig enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAT MOET IK MET HET GROEN.. OMG PANIEK... HELP IK WEET NIET HOE IK EEN AARDBEI SNIJ *gaat wiegen*
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van die mensen die 10x vergeten je office cd op te sturenhij ligt hier klaar maar nu krijg je natuurlijk helemaal nix meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij ligt hier klaar maar nu krijg je natuurlijk helemaal nix meer!
Mein heltquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat moet je opeten, rode gooi je weg. Da's toch meestal heel soppig enzo.
as we speak zit ik whatsappjes naar mijn wanbetalers te sturenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:54 schreef Mss het volgende:
En nu bel ik die mensen en gaan ze het meteen overmaken, prima!
FTFYquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die nagel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uitgegroeide nepnagels
ik heb niet eens nagels, heb van ellende mijn teennagels maar gelaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah ik hoor hier uiteraard niet meer met mijn nepperds
WAT????quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah ik hoor hier uiteraard niet meer met mijn nepperds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |