SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:43 schreef megamandy het volgende:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral als je denkt "ik scroll toch even naar beneden, kijken wat voor schoenen ze aan heeft"Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Daar heb ik de garnalen in gemaaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nice!![]()
Vooral als je denkt "ik scroll toch even naar beneden, kijken wat voor schoenen ze aan heeft"
Automagisch instellen jongeuh!quote:Op maandag 8 oktober 2012 06:35 schreef Sharana_LV het volgende:
HOE KAN IK NOU FIPO-EN ALS K LIG TE TUKKEN
BOTOX... SNEL!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontdekte net iets walgelijks toen ik mijn make-up deed...
Mondrimpels!!!
Ik wil niet oud worden
Zou je teveel gepijpt hebben?quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontdekte net iets walgelijks toen ik mijn make-up deed...
Mondrimpels!!!
Ik wil niet oud worden
of te hard aan mijn sigaretten gezogenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou je teveel gepijpt hebben?![]()
Of juist te weinig
Je weet dat je aan bierflesjes niet hoeft te zuigen he? Gewoon het flesje draaien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of te hard aan mijn sigaretten gezogen
weet ie zijn pincode wel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred.
Zijn nokia uit het stenen tijdperk piepte.
Hij: "ja de batterij is leeg, hij piept al de hele dag"
Ik: "je kan hem ook gewoon uitzetten he?"
Hij: "wat? Wat een goed idee!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0000quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:30 schreef Mss het volgende:
Koud is het wel ja, ik ontvang hier radio noordzee, tepelgewijs.
pics or it didn't happenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:30 schreef Mss het volgende:
Koud is het wel ja, ik ontvang hier radio noordzee, tepelgewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoveel goede Nederlandse nagelbloggers en Masja en Lipglans krijgen de OPI gouden topcoat![]()
![]()
Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lipglans heeft van die onmogelijk lelijke nagels vind ikAltijd alles ongelijk en zo, echt zonde dat zij dan zoiets krijgt
Dat Masja hem krijgt snap ik ergens wel, al had ik hem sommige andere nagelbloggers liever gegund..
Lekker!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Vandaag lekker een dagje vrij
Heb je aids?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij ben ik ziek aan het worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |