PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Zo'n record heb ik ook hoor, niks mis mee. Alleen minder gespeeld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ik ga liever uit het raam kijken dan tegen de computer spelen....
Rijst is gewoon slecht![]()
[ afbeelding ]
als je een budget PL team wil op FUT, dan is El Ahmadi best een goede keusquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aston Villa is wel echt slecht maar wat wil je met aankopen zoals Vlaar en El Ahmadi
Vlaar en el Ahmadi zijn anders wel steeds een van de beste op het veld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aston Villa is wel echt slecht maar wat wil je met aankopen zoals Vlaar en El Ahmadi
Mwa, ik wil toch altijd wel 3 a 4x meer winnen dan verliezen. Anders ben je de helft van de tijd aan het verliezen en daar ben ik te fanatiek voorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zo'n record heb ik ook hoor, niks mis mee. Alleen minder gespeeld.
Nou echt fantastisch inderdaad. Zulke spelers gaan je nooit aan de subtop helpen in de BPLquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:58 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Vlaar en el Ahmadi zijn anders wel steeds een van de beste op het veld.
zoiets had ik wel in FIFA 12, maar ja single matches hequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mwa, ik wil toch altijd wel 3 a 4x meer winnen dan verliezen. Anders ben je de helft van de tijd aan het verliezen en daar ben ik te fanatiek voor
Wat bedoel je daarmee? Ik heb echt nooit single matches gedaan. Er moet wel wat op het spel zijn, anders heb ik niets om op te scheldenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoiets had ik wel in FIFA 12, maar ja single matches he
dat ik 4x meer won dan verloor door single matches, anders zou ik dat nooit hebben gehaald. Nu blijkt tenminste echt hoe slecht ik benquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ik heb echt nooit single matches gedaan. Er moet wel wat op het spel zijn, anders heb ik niets om op te schelden
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ik 4x meer won dan verloor door single matches, anders zou ik dat nooit hebben gehaald. Nu blijkt tenminste echt hoe slecht ik ben
dat is niet grappig hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik wil ooit nog wel eens een keer tegen GJE spelen
je moet gewoon seizoenen gaan spelen, door die niveaus daarin wordt je opeens vet goed.quote:
ja ik moet wel seasons spelen he nuquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je moet gewoon seizoenen gaan spelen, door die niveaus daarin wordt je opeens vet goed.
Want wat ik heb gemerkt op FUT is dat mensen vaak wel goed kunnen handelen, maar heel slecht zijn in het spelen van FIFA zelf.
de gewone online seasons toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik moet wel seasons spelen he nu
Ik probeer goed te zijn in FIFA en in handelenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je moet gewoon seizoenen gaan spelen, door die niveaus daarin wordt je opeens vet goed.
Want wat ik heb gemerkt op FUT is dat mensen vaak wel goed kunnen handelen, maar heel slecht zijn in het spelen van FIFA zelf.
dit. Ik ben op zich wel een goede FIFA speler, maar ik faal nog een beetje in handelen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeer goed te zijn in FIFA en in handelen
nee, de 'gewone' en niet in Ultimate Team. Daar ligt het niveau hoger en wordt je een betere speler vanquote:
ja maar ik heb geen zin om H2H te doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, de 'gewone' en niet in Ultimate Team. Daar ligt het niveau hoger en wordt je een betere speler van
Klopt wel dit. Ben ook pas beter geworden in FIFA sinds ik gewoon vol h2h ging spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, de 'gewone' en niet in Ultimate Team. Daar ligt het niveau hoger en wordt je een betere speler van
ik denk altijd: laat ik eens even divisie 1 gaan halen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen zin om H2H te doen
moet ik eerst die hoge divisies door gaan werken, daar kan ik nog wel winnenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik denk altijd: laat ik eens even divisie 1 gaan halen.
Dan kom ik zonder verliespartijen in divisie 5 en dan opeens verlies ik 1 potje en ben ik totaal gedemotiveerd________!!!!
Speel jij op xbox of ps3?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan kom ik zonder verliespartijen in divisie 5 en dan opeens verlies ik 1 potje en ben ik totaal gedemotiveerd________!!!!
Het is jammer dat winnen zo veel leuker is dan verliezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik maak die balletjes die mensen met de keeper zo inleveren nooit af, maar als het echt MOET, dan is mijn tegenstander doodquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef diedjuh het volgende:
Ik had een overwinning nodig om niet uit divisie 1 te degraderen. Ik begon lekker en stond al binnen de kortste keren met 2-0 achter. Daarna wist ik met heel veel kunst en vliegwerk twee keer te scoren: 2-2.
Ik had me al half bij een gelijkspel neergelegd, maar toen kreeg mijn tegenstander een vrije trap op de rand van zijn eigen strafschoppengebied en passte zijn keeper de bal zo in mijn voeten: 3-2 en handhaving.
Dat was echt fantastisch.
Ik heb hem na afloop nog even vriendelijk bedankt.
PS3, en u?quote:
Wel kut dat de tegenstanders bij wie jij per ongeluk de bal inlevert het wel gewoon afstraffen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik maak die balletjes die mensen met de keeper zo inleveren nooit af, maar als het echt MOET, dan is mijn tegenstander dood
ja, maar ik pass de bal nooit zo, ik schiet hem gewoon altijd hard uitquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Wel kut dat de tegenstanders bij wie jij per ongeluk de bal inlevert het wel gewoon afstraffen.
Bij die pannenkoeken die ik in divisie 1 tegenkom, maak ik ze maar al te graag afquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik maak die balletjes die mensen met de keeper zo inleveren nooit af, maar als het echt MOET, dan is mijn tegenstander dood
wat ik kut vind in divisie 1, is dat ze soms helemaal niet goed meer kunnen spelen, maar gewoon enorm goed zijn in afmaken. Dan heb ik zo 70% balbezit en 10 schoten op doel; 2 goals. zij hebben dan 30%, 2 schoten op doel en ook 2 goalsquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Bij die pannenkoeken die ik in divisie 1 tegenkom, maak ik ze maar al te graag af.
Ik heb gelijk trek in pannekoekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Bij die pannenkoeken die ik in divisie 1 tegenkom, maak ik ze maar al te graag af.
maar is het pannekoeken of pannenkoeken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:22 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik heb gelijk trek in pannekoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar is het pannekoeken of pannenkoeken?Volgens mij mag het allebei, net als frikandel en frikadel. En het is friet, Vlaamse friet, jummie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I see peas of green, red roses too....
Bittencourt was een baas als bronze in Fut 12quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:24 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/159765/#squad-player
de stats van die spitsen![]()
![]()
Ik moest net tegen die Mlapa spelen, is wel een beest ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:24 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/159765/#squad-player
de stats van die spitsen![]()
![]()
Precies ja, of ze sweaten gewoon alles met de gervinho - bent - walcott of giovinco - muriel - palacio voorhoedes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat ik kut vind in divisie 1, is dat ze soms helemaal niet goed meer kunnen spelen, maar gewoon enorm goed zijn in afmaken. Dan heb ik zo 70% balbezit en 10 schoten op doel; 2 goals. zij hebben dan 30%, 2 schoten op doel en ook 2 goals
dit ja. in die zin is Manchester United echt een kutteam, maar ik vertik het om een ander team te gebruiken. Enige wat wel lekker is met ze is het schieten van afstandquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Precies ja, of ze sweaten gewoon alles met de gervinho - bent - walcott of giovinco - muriel - palacio voorhoedes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |