PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Zo'n record heb ik ook hoor, niks mis mee. Alleen minder gespeeld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ik ga liever uit het raam kijken dan tegen de computer spelen....
Rijst is gewoon slecht![]()
[ afbeelding ]
als je een budget PL team wil op FUT, dan is El Ahmadi best een goede keusquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aston Villa is wel echt slecht maar wat wil je met aankopen zoals Vlaar en El Ahmadi
Vlaar en el Ahmadi zijn anders wel steeds een van de beste op het veld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aston Villa is wel echt slecht maar wat wil je met aankopen zoals Vlaar en El Ahmadi
Mwa, ik wil toch altijd wel 3 a 4x meer winnen dan verliezen. Anders ben je de helft van de tijd aan het verliezen en daar ben ik te fanatiek voorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zo'n record heb ik ook hoor, niks mis mee. Alleen minder gespeeld.
Nou echt fantastisch inderdaad. Zulke spelers gaan je nooit aan de subtop helpen in de BPLquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:58 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Vlaar en el Ahmadi zijn anders wel steeds een van de beste op het veld.
zoiets had ik wel in FIFA 12, maar ja single matches hequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mwa, ik wil toch altijd wel 3 a 4x meer winnen dan verliezen. Anders ben je de helft van de tijd aan het verliezen en daar ben ik te fanatiek voor
Wat bedoel je daarmee? Ik heb echt nooit single matches gedaan. Er moet wel wat op het spel zijn, anders heb ik niets om op te scheldenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoiets had ik wel in FIFA 12, maar ja single matches he
dat ik 4x meer won dan verloor door single matches, anders zou ik dat nooit hebben gehaald. Nu blijkt tenminste echt hoe slecht ik benquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ik heb echt nooit single matches gedaan. Er moet wel wat op het spel zijn, anders heb ik niets om op te schelden
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ik 4x meer won dan verloor door single matches, anders zou ik dat nooit hebben gehaald. Nu blijkt tenminste echt hoe slecht ik ben
dat is niet grappig hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik wil ooit nog wel eens een keer tegen GJE spelen
je moet gewoon seizoenen gaan spelen, door die niveaus daarin wordt je opeens vet goed.quote:
ja ik moet wel seasons spelen he nuquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je moet gewoon seizoenen gaan spelen, door die niveaus daarin wordt je opeens vet goed.
Want wat ik heb gemerkt op FUT is dat mensen vaak wel goed kunnen handelen, maar heel slecht zijn in het spelen van FIFA zelf.
de gewone online seasons toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik moet wel seasons spelen he nu
Ik probeer goed te zijn in FIFA en in handelenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je moet gewoon seizoenen gaan spelen, door die niveaus daarin wordt je opeens vet goed.
Want wat ik heb gemerkt op FUT is dat mensen vaak wel goed kunnen handelen, maar heel slecht zijn in het spelen van FIFA zelf.
dit. Ik ben op zich wel een goede FIFA speler, maar ik faal nog een beetje in handelen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeer goed te zijn in FIFA en in handelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |