Met klep:quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Denk het niet dan.. bij mij is het gewoon een ovaalvorming schijfje waarop je kan zitten..
Nooooit last van gehad! Ik kijk zowieso altijd even of het toilet wel schoon is..quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Tayu het volgende:
De WC-bril omlaag ellende (ik erger me daar ook mateloos aan):
Mannen en vrouwen hebben verschillende houdingen waarin ze urineren. Mannen doen dat staand, met hun gezicht naar de WC-pot gericht, vrouwen doen dat zittend, met hun gezicht van de WC-pot afgewend. Als een vrouw moet plassen, trekt ze na het betreden van dat kleine kamertje meteen al met haar gezicht afgewend van de WC-pot de deur dicht. Pas als haar billen de koude porceleinen rand van het toilet voelen, weet ze dat de bril omhoog staat. En met een beetje pech belanden haar billen door die inschattingsfout niet op de porceleinen rand, maar op de bodem van de koude natte pot. Het geeft hetzelfde gevoel, als wanneer je op een stoel wilt gaan zitten, en juist op dat moment trekt iemand de stoel onder je vandaan.
Dat is waarom vrouwen altijd mopperen over die WC-bril (inclusief ik zelf).
Kinderen met gezonde relatie met ouder(s)/opvoeder(s) gebruiken het anders ook..quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
In een gezonde relatie komt geen emotionele chantage voor. Punt.
Ja hehe. Ik heb het hier over een liefdesrelatie tussen twee volwassenen, dacht dat dat wel duidelijk was....quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:42 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
Kinderen met gezonde relatie met ouder(s)/opvoeder(s) gebruiken het anders ook..
In je achterhoofd zitten geen ogen die een afwijkende kleur kunnen registrerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
Nooooit last van gehad! Ik kijk zowieso altijd even of het toilet wel schoon is..
Wel lastig als je daar wel last van hem, misschien een andere wc bril aanschaffen?
Een van een andere kleur..
Gezonde relatie is heel breed, maar maakt niet uit hoor poeppiequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe. Ik heb het hier over een liefdesrelatie tussen twee volwassenen, dacht dat dat wel duidelijk was....
Ik heb een groter toilet, en geen medebewoners.. Misschien omdat ik als ik de deur open nog 2 meter moet lopen, en er niet om heen kan.. Maar de plas-topic terzijde...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:47 schreef Tayu het volgende:
[..]
In je achterhoofd zitten geen ogen die een afwijkende kleur kunnen registreren![]()
Dat jij er nooit last van hebt gehad, kan misschien komen omdat je óf nog niet op jezelf woont (en dus weet hoe schoon en in welke staat jij je eigen wc onderhoudt), óf je mannelijke medehuisgenoten zijn gewoon goed opgevoed en weten dat ze na het urineren de wc-bril weer omlaag moeten doen.
Het heeft iig niets van doen met bovennatuurlijke vrouwelijke krachten. Tenzij je last hebt van dwangneuroses en sowieso al de neiging hebt tot check and doublecheck.
Geen medegebruikers hebben van je toilet, is natuurlijk ook al een garantie dat je met een dergelijk ongenoegen nooit geconfronteerd bent geweest of zal worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
Ik heb een groter toilet, en geen medebewoners.. Misschien omdat ik als ik de deur open nog 2 meter moet lopen, en er niet om heen kan.. Maar de plas-topic terzijde...
Ik werk in een club, zonder personeels toilet, dus heb er dagelijks mee te maken.. Maar laten we dit nou even aan de ONZ overlaten..quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Geen medegebruikers hebben van je toilet, is natuurlijk ook al een garantie dat je met een dergelijk ongenoegen nooit geconfronteerd bent geweest of zal worden.
In dit topic ging het toch over liefdesrelaties tussen volwassenen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:48 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
Gezonde relatie is heel breed, maar maakt niet uit hoor poeppie
Volgens mij was dit het onderwerp wat je zelf had aangezwengeld, de irritaties tussen man en vrouw, al dan niet manipulatief.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
Ik werk in een club, zonder personeels toilet, dus heb er dagelijks mee te maken.. Maar laten we dit nou even aan de ONZ overlaten..
Stil nou maar met je wc-geouwehoer..quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens mij was dit het onderwerp wat je zelf had aangezwengeld, de irritaties tussen man en vrouw, al dan niet manipulatief.
De wc op je werk, is niet de wc in je eigen huis (en daar ging de wc-bril irritatie over). Heb jij ooit een vrouw horen klagen over de wc-bril op haar werk? Natuurlijk niet! Die ergernis bestaat enkel over de eigen wc, in je eigen huis.
Nee, het gaat juist over niet zo heel liefdevolle relaties, namelijk de relaties met "foute" mannen, dan wel met "foute" vrouwen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:54 schreef Chai het volgende:
[..]
In dit topic ging het toch over liefdesrelaties tussen volwassenen?
Anders haal ik het denk ik door de war met een ander topic in KLB.
Dat klinkt niet echt vriendelijk trouwens. Sorryquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:57 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
Stil nou maar met je wc-geouwehoer..
Het duurt nog wel even voor jij je diploma's gaat halen, is het niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:57 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
Stil nou maar met je wc-geouwehoer..
Als je eerst nadenkt over je woorden, voordat je ze er gewoon maar uitwaffeld, hoef je nooit sorry te zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:58 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt vriendelijk trouwens. Sorry
Ik ga niet eens meer op jou inquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als je eerst nadenkt over je woorden, voordat je ze er gewoon maar uitwaffeld, hoef je nooit sorry te zeggen.
Dat weet ik, misschien kost het nog wat levensjaren en wat meer ervaring, maar dan weet jij dat ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer op jou in![]()
Je hebt helemaal gelijk!
Hoe achterlijk kan je zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Tayu het volgende:
De WC-bril omlaag ellende (ik erger me daar ook mateloos aan):
Mannen en vrouwen hebben verschillende houdingen waarin ze urineren. Mannen doen dat staand, met hun gezicht naar de WC-pot gericht, vrouwen doen dat zittend, met hun gezicht van de WC-pot afgewend. Als een vrouw moet plassen, trekt ze na het betreden van dat kleine kamertje meteen al met haar gezicht afgewend van de WC-pot de deur dicht. Pas als haar billen de koude porceleinen rand van het toilet voelen, weet ze dat de bril omhoog staat. En met een beetje pech belanden haar billen door die inschattingsfout niet op de porceleinen rand, maar op de bodem van de koude natte pot. Het geeft hetzelfde gevoel, als wanneer je op een stoel wilt gaan zitten, en juist op dat moment trekt iemand de stoel onder je vandaan.
Dat is waarom vrouwen altijd mopperen over die WC-bril (inclusief ik zelf).
Dank je wel voor je heel intelligente bijdragequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe achterlijk kan je zijn?
*Facepalm*
Ik vond m'n bijdrage niet zo heel intelligent.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dank je wel voor je heel intelligente bijdrage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |