SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhmm.. Ashley Young mis?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gister bij Roda was er ook een mooie maar niemand overtreft koning Suarez.
Wie deed die ook weer?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Hadden we het hier dan over goede schwalbes?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uhmm.. Ashley Young mis?
Die heeft al meer penals gepakt dan Luis
Op zich is het ook wel weer mooi ja, Suarez maakt er echt wat moois van. Volgens mij oefent hij thuis ook op zijn vallen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
oh, maar een koning is goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hadden we het hier dan over goede schwalbes?
Mooie is dan weer wel dat hij door geen enkele scheids meer serieus genomen wordt in Engeland.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Op zich is het ook wel weer mooi ja, Suarez maakt er echt wat moois van. Volgens mij oefent hij thuis ook op zijn vallen.
Wat vond je van Maher zijn rode kaart?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Grappig dat Feyenoord weer tevreden is met een 2 3
Ik heb hem niet gezien helaas. Heb je beelden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vond je van Maher zijn rode kaart?
Alsof jij zo goed bent met DNA.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alsof jij zo goed bent met DNA.²
Ja en PSV mist Manolev zeker.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en PSV mist Manolev zeker.
Dat is voor het eerst.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Kale natnek wordt even gepwnd door Ten Cate.
Hij is niet uit het veld geslagen, hij vervolgt zijn verhaal gewoon.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Kale natnek wordt even gepwnd door Ten Cate.
Anita op het middenveld;quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en PSV mist Manolev zeker.
w28?g1?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita op het middenveld;
W28-G1-V0
Anita.
winst 28xquote:
Vast.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita op het middenveld;
W28-G1-V0
Anita.
Bedankt Steven.quote:
Beste Vitesse ooit onder hemquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Bastiefcg het volgende:
Henk ten Cate, wat een droplul. Meest overschatte trainer ooit.
Newcastle verliest nu alles met hem op het middenveld, raraquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita op het middenveld;
W28-G1-V0
Anita.
Kan niet, dat is Michelsquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Bastiefcg het volgende:
Henk ten Cate, wat een droplul. Meest overschatte trainer ooit.
Nee dat is onder Ruttenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:58 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Beste Vitesse ooit onder hem
Hij speelt niet altijd daar hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Newcastle verliest nu alles met hem op het middenveld, rara
Newcastle speelt ook niet het Ajax voetbal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax ook niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:58 schreef S0nic het volgende:
[..]
Newcastle speelt ook niet het Ajax voetbal.
Is bankzitter en viel schandalig slecht in vandaag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jawel, alleen twente en psv erbovenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
die word egt geen 3rde hoor
waar is psv?quote:
wut?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain, las een pauze in op Fok! het zal je goed doen.
Henk had minder materiaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jawel, alleen twente en psv erboven
Was best een leuke grap hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain, las een pauze in op Fok! het zal je goed doen.
machlas was een waardeloze speler inderdaad.quote:
Alsof hij dat kanquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Waterreus heeft even wat feitjes opgezocht hoor.
heb het over de breedte , er liepen ook sukkeltjes tussen als Reuser , mise etcquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
machlas was een waardeloze speler inderdaad.
Reuser, Perowic, Curowic, vd Brom, de Marchi, van Hintum, Westerveld, Korstenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
heb het over de breedte , er liepen ook sukkeltjes tussen als Reuser , mise etc
quote:
dan heb je het gehad ook daar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reuser, Perowic, Curowic, vd Brom, de Marchi, van Hintum, Westerveld, Korsten
tja, waardeloze spelers inderdaad.
Shoukouv, Sturing, Trustfull en Veldman.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
dan heb je het gehad ook daar.
Veldman en Shoukovquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shoukouv, Sturing, Trustfull en Veldman.
Prima spelers.quote:
Inderdaadquote:
Des te beter dat Bwin niet is toegestaan in de CLquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Wat een prachtige shirts zijn dat toch van Real.
Ik zie nu idd pas dat ze geen reclame hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te beter dat Bwin niet is toegestaan in de CL
Waarom niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te beter dat Bwin niet is toegestaan in de CL
Al een hele tijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dat verklaart. Sinds wanneer is dat van kracht? Ik merk het nu pas
Dat is inderdaad best knap met zo'n verdediging.quote:
Waar doelde Jack eigenlijk op met de quote van Mourihno in het CNN interview? Ik heb niet het hele interview gezien, maar alleen de laatste paar minuten...quote:
Sommige shirts zijn het mooist als ze verstoken zijn van reclame.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Wat een prachtige shirts zijn dat toch van Real.
Bij PSV niet nodig. Genoeg calimero's die roepen dat PSV ook echt wel eens een goed resultaat neerzet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
3 - 0 napoli
4 - 0 NAC
De NOS zou een extra special inlasten als Ajax of Feyenoord dat had gedaan.
Gek eigenlijk dat we dat shirt mooi vinden. Er staat namelijk gewoon helemaal niets op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Sommige shirts zijn het mooist als ze verstoken zijn van reclame.
[ afbeelding ]
Real Madrid is er zo een.
jammer van die strepen op de armenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Sommige shirts zijn het mooist als ze verstoken zijn van reclame.
[ afbeelding ]
Real Madrid is er zo een.
Zal wel alleen maar over Oranje gaan en een beetje vooruitblikken op de volgende speelronde eredivisie.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
Voor vanavond weten ze het echt nog niet:
Opiniërend programma, gepresenteerd door Jack van Gelder,met gasten
Je meent het.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal wel alleen maar over Oranje gaan en een beetje vooruitblikken op de volgende speelronde eredivisie.
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer van die strepen op de armen
Ik zeg al een tijdje dat het programma een nieuwe stimulans nodig heeft, maar dat ze hiermee komen, dat had ik nooit gedacht. Ik denk dat ze met gasten misschien wel weer hun oude niveau kunnen halen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
Voor vanavond weten ze het echt nog niet:
Opiniërend programma, gepresenteerd door Jack van Gelder,met gasten
Oh nee in dat geval heb je gelijk.quote:
Hee Falcao deed ook mee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:53 schreef Evertjan het volgende:
WK 2005 zijn er maar weinig doorgebroken van die Nederlandse selectie
http://nl.wikipedia.org/w(...)Nederlandse_selectie
ja is toch heerlijk zo speler schopt ze er van alle standjes in en dan niet van die standjes op kinky.nlquote:
En ik zie ook Pellè die doelpunten heeft gemaakt. En ook David Silva, en Llorente van Bilbo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja is toch heerlijk zo speler schopt ze er van alle standjes in en dan niet van die standjes op kinky.nl
ja tegen Canada scoort iedereen ook een Pelle Wilfried! Tegen Canada zou ik nog zelfs scoren maar ja ik had dan ook traptechniek waarmee ik een blik bonen mee kon openschietenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik zie ook Pellè die doelpunten heeft gemaakt. En ook David Silva, en Llorente van Bilbo.
Hij scoorde ook tijdens de winst op de VS. En die wonnen van Argentinië in de groep, en die hebben Messi, dus Pellè is beter dan Messi.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja tegen Canada scoort iedereen ook een Pelle Wilfried! Tegen Canada zou ik nog zelfs scoren maar ja ik had dan ook traptechniek waarmee ik een blik bonen mee kon openschieten
ja Wilfried met jouw logica wel ja, maar jij bent hier de presentator en ik de journalistquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij scoorde ook tijdens de winst op de VS. En die wonnen van Argentinië in de groep, en die hebben Messi, dus Pellè is beter dan Messi.
ouwe pik ik heb Benzema de mooiste dingen zien doen in de Kuip en denk je dat het publiek daar wat om gaf nee joh. Die willen bloed zweet en tranen zien. Is in Emmen net zo waarom denk je dat Johan daar een cultheld is gewordenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel treurig trouwens dat zo'n wedstrijd tussen de jeugdige Falcao en Messi zich afspeelt in het troosteloze Univé Stadion in Emmen.
Berbatov ja, die heeft de laatste 15 minuten ook geen meter meer verzet, die denkt: ik verdom het gewoon. Want weet je, die mensen komen helemaal niet voor het voetbal, wat Berbatov ook deed, geen applausje kon er van af. En wat denk je, Ekramy, de reserve keeper, Ekramy komt het veld af, en wat denk jij Johan, ze breken de tent af!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ouwe pik ik heb Benzema de mooiste dingen zien doen in de Kuip en denk je dat het publiek daar wat om gaf nee joh. Die willen bloed zweet en tranen zien. Is in Emmen net zo waarom denk je dat Johan daar een cultheld is geworden
hahaha ja dat is het Feijenoord publiek. Bij PSV breken ze ook de tent af als Manolev het veld op komtquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Berbatov ja, die heeft de laatste 15 minuten ook geen meter meer verzet, die denkt: ik verdom het gewoon. Want weet je, die mensen komen helemaal niet voor het voetbal, wat Berbatov ook deed, geen applausje kon er van af. En wat denk je, Ekramy, de reserve keeper, Ekramy komt het veld af, en wat denk jij Johan, ze breken de tent af!
Dat is omdat de bal anders in de tweede ring blijft steken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hahaha ja dat is het Feijenoord publiek. Bij PSV breken ze ook de tent af als Manolev het veld op komt
Daarom, Jan leeft nog in zijn eigen tijd.quote:
Wat dach je van Pi airquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:25 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft Waterreus met zijn haar gedaan?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Leuk en ik maar denken dat het over VOETBAL ging
Beetje zoals Nigel. Kan daar spelen maar komt beter tot zijn recht op het middenveld.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Maduro is toch een centrale verdediger?
"Die zijn te klein. Die jongens bij Marseille zijn allemaal van boven de 2 meter 70. Schei toch uit man"quote:
dan nog, gewoon mislukt alleen lekker gevuldquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij speelt nu alles bij sevielja.
Al vijf wedstrijden op rij, jonguh!
Sevilla is een prima club. Hoger niveau dan de nederlandse clubs iig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:35 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
dan nog, gewoon mislukt alleen lekker gevuld
3 jaar geleden ja, nu niet meerquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Sevilla is een prima club. Hoger niveau dan de nederlandse clubs iig.
Ik ben het niet vaak met je eens maar..quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Een fitte Sneijder is absoluut beter. Maar ja, hij is niet zo vaak fit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Xavi Alonso is ook beter dan Snijder
de tijd van Mendieta toen was Valencia Baasquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Loopt wel 1 op 1 bij Oranje he. Kan geen enkele andere Oranje speler zeggen.quote:
Kily Gonzalez , Ruben Baraja , Sanchez , Pellegrino, Angloma , Claudio Lopez etc . was wel een bazenteam jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
de tijd van Mendieta toen was Valencia Baas
Een beetje bekakt zelfs.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
Schaken de enige neger in het team die perfect abn spreekt.
heerlijke team was dat met Hector Cuper aan het roerquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:39 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Kily Gonzalez , Ruben Baraja , Sanchez , Pellegrino, Angloma , Claudio Lopez etc . was wel een bazenteam ja
Het gaat bij Oranje op een schaal van Schaken tot Douglasquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
Schaken de enige neger in het team die perfect abn spreekt.
Van het huidige elftal? Want er zijn spelers die beter lopen hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Loopt wel 1 op 1 bij Oranje he. Kan geen enkele andere Oranje speler zeggen.
David Villa ook toch of was dit eerder?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:39 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Kily Gonzalez , Ruben Baraja , Sanchez , Pellegrino, Angloma , Claudio Lopez etc . was wel een bazenteam ja
veel eerderquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
David Villa ook toch of was dit eerder?
aardige spelerquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Elia, nog nooit zo'n onterechte hype meegemaakt.
Veel eerder maar de lichting Villa en Silva was ook niks mis mee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, mooi elftal toenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel eerder maar de lichting Villa en Silva was ook niks mis mee.
Eerder ja, was kampioensteam 2004, toen speelde Villa nog bij Zaragoza.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Canizaresquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:39 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
o fuck dat klopt ja, ik dacht dat Villa daar uit de jeugd kwamquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerder ja, was kampioensteam 2004, toen speelde Villa nog bij Zaragoza.
Is nog bij Oviedo weggestuurdquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
o fuck dat klopt ja, ik dacht dat Villa daar uit de jeugd kwam_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |