Nee ik vind ze niet allemaal leuk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij vindt ze niet allemaal leuk?Hey jongens we hebben er weer één!
Hij gaf mij een halve krentenbolquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb mijn stem verkocht aan LompeHork voor een halve zak potgrond.
Ook jij verdient een kansquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:58 schreef smegmanus het volgende:
Jammer, was het de "meest racistische mod" van het jaar geweest had ik vast met stip bovenaan gestaan. Wat een gemis. Sieg hertst.
[ afbeelding ]
Hielenlikker!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:17 schreef zovty het volgende:
Allemaal.
Ze doen allemaal even goed werk voor ons dus ze verdienen allemaal die titel.
Ik gok dat dit het max-aantal antwoorden voor een poll was/is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef Adames het volgende:
Wat is dit voor Bert van der Veer award, van te voren al een selectielijstje maken waaruit we dan vereerd zouden moeten zijn om de 'beste' er uit te mogen halen? Zet dan gewoon alle mods er in, anders is het sowieso al ongeloofwaardig.
we hebben geen prijs voor jullie, want jullie zijn allemaal een winnaaar. jaaaaaquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:17 schreef zovty het volgende:
Allemaal.
Ze doen allemaal even goed werk voor ons dus ze verdienen allemaal die titel.
en wie is deze nikszeggende TS dan om zelf maar een selectieprocedure te maken, voelt ze zich te goed om te luisteren naar het gewone volk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gok dat dit het max-aantal antwoorden voor een poll was/is.
Ik denk dat ze gewoon de index heeft gecopy-paste, zou ik ook doen, als luie flikker zijnde. Niets mis mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
en wie is deze nikszeggende TS dan om zelf maar een selectieprocedure te maken, voelt ze zich te goed om te luisteren naar het gewone volk?
Of je stemt op mij omdat ik je anders gruwelijk hard in elkaar sla met een spaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de index heeft gecopy-paste, zou ik ook doen, als luie flikker zijnde. Niets mis mee.
En ik moet nog steeds stemmen. Ik ga wel gewoon wat namen in een pet gooien en grabbelen ofzo
Goed punt wel, je gaat me anders zeker ook folteren met een krop sla?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of je stemt op mij omdat ik je anders gruwelijk hard in elkaar sla met een spaan.
Het komt omdat TS een racist is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
en wie is deze nikszeggende TS dan om zelf maar een selectieprocedure te maken, voelt ze zich te goed om te luisteren naar het gewone volk?
Wellicht als er nog wat larven in die sla rond kruipen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt wel, je gaat me anders zeker ook folteren met een krop sla?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wellicht als er nog wat larven in die sla rond kruipen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |