Meid tochquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat omdat ik er niet bij hoor.
Met wie? Maak je zinnen eens af.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga eens lekker naar een SC met je Slowchat of zo. Of ga gewoon terug naar DIG waar je thuishoort met.
Ik wilde net vragen of je mod van DIG wilde worden. Helaas.quote:Een beetje zeiken in ONZ terwijl je zelf de mod bent van een debiel forum voor nerds. Bah.
Met mij?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Met wie? Maak je zinnen eens af.
[..]
Ik wilde net vragen of je mod van DIG wilde worden. Helaas.
Eckte elite post in ONZ.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo gemeen, Bart is gewoon onzeker en wilt er bij horen.
Dan hoor ik er al bij. Voordat ie mij nam was het zelfs nog 90cm.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Eckte elite post in ONZ.
Als je erbij wilt horen moet je eerst door het 60cm buffelvleesch van Oerbeer genomen worden.
Pics or didn't happenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Eckte elite post in ONZ.
Als je erbij wilt horen moet je eerst door het 60cm buffelvleesch van Oerbeer genomen worden.
Stel je niet aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moeilijk zo niet onmogelijk te zeggen.
Het kan zo zijn dat het een zijtak van z'n buffelpener is, hij is goed met meerdere tegelijk nemen heb ik vernomen van bronnen als ANP en Reuters.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan hoor ik er al bij. Voordat ie mij nam was het zelfs nog 90cm.
Whahahahahahaa vet grappigquote:
Bardtdtquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Whahahahahahaa vet grappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Jij bent echt leuk man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Oh nee, toch niet.
Goede keus.quote:
Zit je fopspeen klem?quote:
quote:
Nee, Bart verneukt het.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:24 schreef Nestalgie het volgende:
Dit topic is echtgeworden.
Dan maakt bbb een goed topic, verneuken jullie get weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |