Kijk naar het aantal gesloten topics per dag, dat zegt genoeg.quote:
Ik ga jouw traantjes niet wegdeppen, ook niet met een doekje. Dat doe je maar lekker zelf knul.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef plopkweker het volgende:
Bart, doekje nodig om de traantjes weg te deppen?
En veel daarvan hadden gewoon open kunnen blijvenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk naar het aantal gesloten topics per dag, dat zegt genoeg.
nee DIG is lekker op niveauquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk naar het aantal gesloten topics per dag, dat zegt genoeg.
'T is me toch allemaal wat meid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga jouw traantjes niet wegdeppen, ook niet met een doekje. Dat doe je maar lekker zelf knul.
En wie plaatst veel van die slotjes?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
En veel daarvan hadden gewoon open kunnen blijven
Ik moet zeggen dat jij wel lekker helpt hoor krullebolquote:
Een superman laat geen traan vallen, dus Bart ook niet!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga jouw traantjes niet wegdeppen, ook niet met een doekje. Dat doe je maar lekker zelf knul.
Vind het wel meevallen. Maar jouw perceptie is schijnbaar anders.quote:
iemand moet het doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij wel lekker helpt hoor krullebol.
Wi fi op laptop doet het niet: help!! enzo.
Gelukkig zijn er meer iemanden in DIG die een helpende hand bieden.quote:
Wat valt wel mee? Een blaadje van de boom? Zwaartekracht is een bitch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Maar jouw perceptie is schijnbaar anders.
Ligt er dan ook maar net aan wie er online is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Onze grote sloten-sloper: Smegmanus
Oh, spuit drieëntwintig moet ook even een duit in het zakje doen hoorquote:
quote:
Dude, wat was het onderwerp? Je aandachtsspanne is niet echt geweldig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wat valt wel mee? Een blaadje van de boom? Zwaartekracht is een bitch.
Zeer vaak is het Smegmanusquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ligt er dan ook maar net aan wie er online is.
Ik ben geen spuit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, spuit drieëntwintig moet ook even een duit in het zakje doen hoor. Helaas komt dáár wederom modder uit.
Weet ik veel, iets met dat je niet zo moet huilen en dat je dan die vraag aan mij stelt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Dude, wat was het onderwerp? Je aandachtsspanne is niet echt geweldig.
Kan best. Maar mijn stem gaat nog steeds uit naar horkjen, toffe mod en niet zo serieusquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Zeer vaak is het Smegmanus
Welke vraag stel ik aan jou?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Weet ik veel, iets met dat je niet zo moet huilen en dat je dan die vraag aan mij stelt.
Wat een originele opmerkingquote:Maar even serieus, doekje nodig meid?
Je kan te ver gaan hequote:
Gmta.quote:
Mijn poezen heten Donder en Mimi.quote:
Hortkquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme, even een ronde 2 houden van de fapmarathon. Kan langer duren, poeder wilt niet zo lekker.
extra tquote:
Even serieus, waarom huil je zo om ONZ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Welke vraag stel ik aan jou?
[..]
Wat een originele opmerking.
Eens.quote:
Eigenlijk is dat omdat ik er niet bij hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Even serieus, waarom huil je zo om ONZ?
Kijk en daarom stem ik op jouquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, een reversed-emo.gif, speciaal voor jou: [ afbeelding ]
Ga eens lekker naar een SC met je Slowchat of zo. Of ga gewoon terug naar DIG waar je thuishoort met. Een beetje zeiken in ONZ terwijl je zelf de mod bent van een debiel forum voor nerds. Bah.quote:
Niet zo gemeen, Bart is gewoon onzeker en wilt er bij horen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga eens lekker naar een SC met je Slowchat of zo. Of ga gewoon terug naar DIG waar je thuishoort met. Een beetje zeiken in ONZ terwijl je zelf de mod bent van een debiel forum voor nerds. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |