Heej, die man kan niet voor niets meer werken, hèquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Welk leed heeft opa dan getroffen?
(op de scheiding na)
En ergens heb ik niet de indruk dat hij daar gruwelijk onder lijdt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, die man kan niet voor niets meer werken, hè
Subtiliteit op een forum als dit is kansloosquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, het was niet zo subtiel, dus ook niet zo moeilijk te proeven
Dat onderschat je een beetje, denk ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:24 schreef ZOA het volgende:
[..]
Subtiliteit op een forum als dit is kansloos
ja zou kunnen .. heb je me al gevonden verder op FoK!?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat onderschat je een beetje, denk ik.
Op het forum niet nee. Maar je hebt zelf toch al aangegeven dat je veel op de fp vertoeft?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef ZOA het volgende:
[..]
ja zou kunnen .. heb je me al gevonden verder op FoK!?
Jah .. ik d8 je kijkt wel even ofzo ..quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Op het forum niet nee. Maar je hebt zelf toch al aangegeven dat je veel op de fp vertoeft?
Je zou eens moeten krijgen wat mijn vriend in den-haag mankeert dan praat je wel anders.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
En ergens heb ik niet de indruk dat hij daar gruwelijk onder lijdt.
Ja, een ernstig tekort aan fatsoenlijke hersencellen is een zeer ernstige aandoeningquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Je zou eens moeten krijgen wat mijn vriend in den-haag mankeert dan praat je wel anders.
Dat neem ik zo maar van je aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef ruktzichloos het volgende:
[..]
Ja, een ernstig tekort aan fatsoenlijke hersencellen is een zeer ernstige aandoening
Als je er over wilt praten? ..quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef ruktzichloos het volgende:
[..]
Ja, een ernstig tekort aan fatsoenlijke hersencellen is een zeer ernstige aandoening
Op zich staat dat niet gelijk aan lijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Je zou eens moeten krijgen wat mijn vriend in den-haag mankeert dan praat je wel anders.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag het deeg wel kneden als je wil.
Hihiquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Is dat een subtiel oneerbaar voorstel?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie is harigGefeliciteerd met je verhaardag kikkert.
RLS moet je niet onderschatten hoor, dit subforum is een mijnenveld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef pos het volgende:
Heb daar niet zo'n moeite mee, bring it onnnn....
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn schuld? Wat heb ik gedaan?
Aangevallen? Mootie is goed volk, hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:59 schreef pos het volgende:
Hier gepost, daarom ben ik hier en word meteen aangevallen
Met marzepijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt niet!!! Ik doe nooit naar!
Wil je een stukje taart? Vers uit de oven.
Dan snap ik de "aanval" meteenquote:
Zou je denken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef pos het volgende:
Ken hem niet, Scrut maar vast wel. Een Ajacied lees ik
Mn vriend !!! cbsquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou je denken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk ook echt dat ik een beetje verliefd ben xxxquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is opa toch een verbindende factor. Hij is gewoon de Nederlandse Nelson Mandela.
Dat komt mooi uit. Oma zal binnenkort veel uithuizig zijn als haar zangcarriere vlucht neemt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:08 schreef pos het volgende:
[..]
Denk ook echt dat ik een beetje verliefd ben xxx
Doe je een goed woordje voor me, Scrut?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is opa toch een verbindende factor. Hij is gewoon de Nederlandse Nelson Mandela.
Ik hoorde iets over een op handen zijnde scheiding, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:09 schreef pos het volgende:
[..]
Doe je een goed woordje voor me, Scrut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |