alles smaakt lekker vanaf zo een bordjequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
En het smaakt natuurlijk extra lekker als het op een Ajaxbord ligt
[ afbeelding ]
Scheelt ook vaat, net als wasmiddel.quote:
Van Oop en BQ, lees ik nu op de chatquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Gert eigenlijk een zoon van opa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zijn toetje is toch drop met pils?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:21 schreef pullup het volgende:
Klinkt als een goed maal.
Het is ook absoluut geen toetjes mens ik heb hem nog nooit een ijsje, fruit,taart of wat vla zien eten.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Mootie, van harte gefeliciteerd!
Ook van Oop, die heeft een origineel cadeau voor je zegt ieWat zijn dat voor schattige huisdiertjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
'Wat heb jij gerookt? of gedronken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij is Oops toetje nog steeds offscreen lekker neuken met Omie hoor..
Je weet toch dondersgoed dat je met zulke teksten weer allerlei inseminaties krijgt over hoe en wat en waar?quote:
Netenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor schattige huisdiertjes?
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je weet toch dondersgoed dat je met zulke teksten weer allerlei inseminaties krijgt over hoe en wat en waar?
En wat is het favoriete standje, ik bedoel jij bent zo dik met 'm, dat zal je wel weten, toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij is Oops toetje nog steeds offscreen lekker neuken met Omie hoor..
Heb je het hem al gevraagd dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar of 'wij' nou zitten te wachten op een inseminatie van opa...
allerlei andere inseminatie'squote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[Edit]
De drop was zoet
En er is ook geen bier hoor ik net....
Blijft over...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |