quote:
Maar dan wel alleen op dit topicquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zedde gij jaloers op Gerteke? Als je het lief vraagt mag je hem vast wel assisteren.
Nou, ik ben serieusquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]was een geintje, neem het nou niet allemaal zo serieus zei Gert net nog.
Je lijkt me geknipt voor de job.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen op dit topicDat gaat goed worden...aaah, mag het Gert
Missschien als je het heel lief vraagt, maar dan ook heel erg lief he......quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen op dit topicDat gaat goed worden...aaah, mag het Gert
Ik maak het leven van opa in dit topic nog veel spannender dan het al wasquote:
Ja dat is altijd mijn probleem geweest hé, ik ben niet nederig genoeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Missschien als je het heel lief vraagt, maar dan ook heel erg lief he......
Kan je niet een cursus dan gaan volgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is altijd mijn probleem geweest hé, ik ben niet nederig genoeg.
Ik probeer al jaren op te letten hoe Gert dat doet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan je niet een cursus dan gaan volgen
Daar zijn vast ook pillen voor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is altijd mijn probleem geweest hé, ik ben niet nederig genoeg.
Kun je nagaan hoe een belangrijk persoon Opaatje is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me een goed plan. Pietje en Gert kunnen dan gelijk wat meer aandacht besteden aan de rest van RLS dat wat ondergesneeuwd dreigt te raken door dit topic.
Hoi Lavenderrquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe een belangrijk persoon Opaatje is.
Gert doet het goed, altijd raakt hij de juiste snaar in zijn posten, altijd houd hij zich op de achtergrond en nooit, maar nooit relt hij eens gesjellig mee, eigenlijk is Gert best een beetje saai maar vind hem wel lief hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren op te letten hoe Gert dat doet.
Ik ken Gert ook nog uit zijn tijd als gewone user en die zou met deze laatste uitspraken niet blij geweest zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert doet het goed, altijd raakt hij de juiste snaar in zijn posten, altijd houd hij zich op de achtergrond en nooit, maar nooit relt hij eens gesjellig mee, eigenlijk is Gert best een beetje saai maar vind hem lief hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |