Je zou mijn tip eens moeten toepassing, veel beter voor de gebruiksvriendelijkheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef WebBeestje het volgende:
Inmiddels ben ik voorbij de helft van wat ik vorige maand heb verdiend en dat in 10 dagen
Mocht je nou wel of niet Adwords gebruiken als je ook Adsense op je website hebt? Volgens mij moet het geen probleem zijn en sterker nog Google verdiend er aan maar ik weet het niet 100% zeker.
Als ik de CPC tot op dit moment de hele dag ga volhouden dan komt er een record aan. Soms is de CPC nogal wisselvallig maar als ik in mijn overzicht de laatste maanden bekijk zit er gelukkig een stijgende lijn in.
Ik heb ook weer een nieuwe domeinnaam, valt opzich wel mee denk ik, maar je moet gewoon goed beginnen, waardevolle content, goede website e.d.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef JDx het volgende:
Erg moeilijk om er doorheen te komen met nieuwe domeinnamen inderdaad.
Ik las ook ergens bij de Webmastertools dat je Google een aanvraag kunt sturen voor een snellere indexatie. Volgens mij kun je ook nog in je eigen project in een bestandje (weet de naam even niet) het aantal keren invullen dat er geïndexeerd moet worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef JDx het volgende:
Erg moeilijk om er doorheen te komen met nieuwe domeinnamen inderdaad.
Zoiets heet de Sitemapquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ik las ook ergens bij de Webmastertools dat je Google een aanvraag kunt sturen voor een snellere indexatie. Volgens mij kun je ook nog in je eigen project in een bestandje (weet de naam even niet) het aantal keren invullen dat er geïndexeerd moet worden.
Heb je wel de analytics code in de mobiele layout zitten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap er niets van. Ik heb nu 3x de optie aangezet om bij mobiele telefoons een mobiele lay-out te tonen, maar elk keer kelderen de bezoekers per dag met 75%. Hoe kan dit?
Nee maar ik kwam niet op de naamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:49 schreef Blester het volgende:
[..]
Je hoort nu voor het eerst van een Sitemap?
Heeft jouw website een Sitemap?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:50 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Nee maar ik kwam niet op de naam(zie mijn eerdere posting).
Waarschijnlijk niet, voor zover ik begreep heeft webbeestje een forum, dan blijf je aan de gang met je sitemapquote:
zijn statische site heeft ook geen sitemap zie ik.. Denk dat hij webmastertools niet echt gebruikt..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, voor zover ik begreep heeft webbeestje een forum, dan blijf je aan de gang met je sitemap
Het is geen aparte mobiele layout. De WordPress plugin 'Jetpack' geeft jou de mogelijkheid om voor mobiele users de site om te toveren voor mobile. Lijkt mij dat er geen analytics code aan te pas komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:47 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb je wel de analytics code in de mobiele layout zitten?
als je chrome gebruikt kan je via de developer tool je user agent aanpassen naar die van een mobiel, dan zie je zo of de analytics code er nog wel in staat. als je je site wil zeggen kan ik het ook wel even kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is geen aparte mobiele layout. De WordPress plugin 'Jetpack' geeft jou de mogelijkheid om voor mobiele users de site om te toveren voor mobile. Lijkt mij dat er geen analytics code aan te pas komt.
Totaal geen last van gehad de laatste websites die ik online heb gegooid (nieuw domein), gewoon een fatsoenlijke sitemap, SEO in orde en toevoegen op die webmasters pagina van Google en m'n pagina's werden als een gek geïndexeerd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:15 schreef Maxbet het volgende:
Ondertussen probeer ik ook mijn projectje een beetje van de grond te krijgen, google neemt wel de tijd om me fatsoenlijk te indexeren zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |