abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117722471
Voor alle slowchat: http://irc.fok.nl/adsense :P
pi_117723092
Twee topdagen achter de rug, helaas heb ik maar even kunnen genieten van de nummer 1 positie in Google van één van mijn sites, maar goed, plek 2 is ook lekker.

Wel een leuk voorproefje voor als ik steady op 1 kom, wat een verschil is dat zeg, plek 1 en 2. Momenteel maar eens kijken of ik nog wat dingen kan verbeteren om hem hoger te krijgen. Nadeel is dat de site op positie 1 een erg nette en handige site is, dus die zal vaak genoeg gelinkt worden.
pi_117724162
Hier ook een top dag. Over schakkeld naar "OpenX" als ad manager en sinds een paar dagen gaan de inkomsten van adsense om hoog.

Zat voor gisteren op 156 euro.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eris op 08-10-2012 10:57:46 ]
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:07:54 #29
131603 Afwazig
Serious business
pi_117726821
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef VacaLoca het volgende:
Snelheid van je paginas schijnt erg belangrijk te zijn voor je Google ranking. Ik ben van plan om als mijn website te traag wordt dit te gaan gebruiken:

http://www.maxcdn.com/
Wat een onzin.

Snelheid van pagina's wordt alleen een factor als je pagina structureel traag is. Het is niet zo dat hoe sneller je pagina is hoe hoger je in Google komt. Het is andersom; is je pagina structureel traag, Google ziet het als een slechte user experience en zet je lager in de SERP.

Wat wel zo is; trage pagina's zijn vaak een resultaat van slechte code. Goede code is ook iets waar Google naar kijkt en dus kan het nooit kwaad problemen als deze op te lossen.
pi_117727003
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:07 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wat wel zo is; trage pagina's zijn vaak een resultaat van slechte code.
vergeet niet je server en tig bagger afbeeldingen (incl header/footer) dat staat los cvan de code uiteraard
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_117727326
En als je vanuit Nederland een website in China bezoekt, duurt dat natuurlijk ook langer dan dat ik een website bezoek met een server in NL.
Facts don't care about your feelings
pi_117730591
Ik heb een pakket bij versio met enkele sites erop, en mijn ervaring is dat als je een mysql database hebt met veel entries erin dat het behoorlijk traag is. Een andere website die nog niet zo groot is draait wel redelijk... heb ook enkele websites bij goedkopewebhoster.nl draaien en die draaien veel stabieler. En de service is daar ook erg goed.
pi_117732435
Hmm, vind altijd dat ze alles zo makkelijk aannemen, bijvoorbeeld "een 2e site maken heeft geen nut, vanwege duplicate-content". Alsof alles echt zo precies bewezen is.

Heb genoeg sites die exact hetzelfde zijn op een ander domein met een andere naam en het net zo goed doen.
pi_117732638
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Maxbet het volgende:
En mijn vraag van het vorige topic gooi ik er ook nog een keer in.

[..]

Ik heb zelf geen ervaring met Versio, wel weet ik dat zij geregeld ddos aanvallen krijgen wat zijn effect heeft op de downtime.

Ik zit zelf in de hosting wereld en heb best wat ervaringen met hosters, weet alleen niet of ik wel aanbevelingen mag doen hier?
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:09:26 #36
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_117732759
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:05 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen ervaring met Versio, wel weet ik dat zij geregeld ddos aanvallen krijgen wat zijn effect heeft op de downtime.

Ik zit zelf in de hosting wereld en heb best wat ervaringen met hosters, weet alleen niet of ik wel aanbevelingen mag doen hier?
Ik heb ondertussen al bij Webruimtehosting een pakket genomen op aanraden van een aantal users hier.
Dus ik ben al voorzien.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_117733002
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:07 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Snelheid van pagina's wordt alleen een factor als je pagina structureel traag is. Het is niet zo dat hoe sneller je pagina is hoe hoger je in Google komt. Het is andersom; is je pagina structureel traag, Google ziet het als een slechte user experience en zet je lager in de SERP.

Wat wel zo is; trage pagina's zijn vaak een resultaat van slechte code. Goede code is ook iets waar Google naar kijkt en dus kan het nooit kwaad problemen als deze op te lossen.
Je begint met 'Wat een onzin' maar eindigt met het onderstrepen van wat ik zei :P Ik bedoelde nl. ook niet te zeggen dat hoe sneller hoe hoger je geranked wordt, maar wel dat het idd zo is dat als je pagina te traag is, Google je daarvoor straft. Ofwel; snelheid is erg belangrijk.
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:33:15 #38
131603 Afwazig
Serious business
pi_117733649
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:15 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Je begint met 'Wat een onzin' maar eindigt met het onderstrepen van wat ik zei :P Ik bedoelde nl. ook niet te zeggen dat hoe sneller hoe hoger je geranked wordt, maar wel dat het idd zo is dat als je pagina te traag is, Google je daarvoor straft. Ofwel; snelheid is erg belangrijk.
Zie het dikgedrukte :P.

Je zegt dat het een belangrijke factor is, wat gewoon niet waar is want het is een relatief kleine factor. Dat bedoelde ik dus :P.
pi_117735131
:D Ik werd net gebeld door iemand van Google, vanwege een ad die ik eerder gereport had. Ik dacht dat dat gewoon op de grote hoop zou belanden.
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:14:13 #40
340341 Blester
Membre très utile
pi_117735213
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
:D Ik werd net gebeld door iemand van Google, vanwege een ad die ik eerder gereport had. Ik dacht dat dat gewoon op de grote hoop zou belanden.
Wat zeiden ze dan? Iemand van AdSense?
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:20:03 #41
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_117735481
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat voor soort stem heeft google?
pi_117735584
Echte mensen werken bij Google? Hoe kan het he! :o
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:24:17 #43
340341 Blester
Membre très utile
pi_117735684
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:22 schreef JDx het volgende:
Och, als je advertenties hebt bij Google ben je koning voor Google :)
pi_117736465
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:22 schreef JDx het volgende:
Zo'n 30.000 zelfs

2.5 miljard dollar salariskosten per jaar schat ik zo :P
pi_117736929
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef Blester het volgende:

[..]

Wat zeiden ze dan? Iemand van AdSense?
Ja. Omdat mijn account als dat van een adverteerder werd herkend, werd mijn melding zowel aan de 'adwords' als aan de 'adsense' kant opgepakt, en hij dacht dat de melding betrekking had op een van mn eigen netwerken.

Het ging om een site waar ik een benchmarktool ging downloaden. Onder de downloadknop stonden twee Google Ads, die beide enkel een downloadknop toonde. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling :P
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:51:35 #46
340341 Blester
Membre très utile
pi_117737031
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ja. Omdat mijn account als dat van een adverteerder werd herkend, werd mijn melding zowel aan de 'adwords' als aan de 'adsense' kant opgepakt, en hij dacht dat de melding betrekking had op een van mn eigen netwerken.

Het ging om een site waar ik een benchmarktool ging downloaden. Onder de downloadknop stonden twee Google Ads, die beide enkel een downloadknop toonde. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling :P
Ik ga sowieso geen AdSense van iemand anders reporten, wat ik wel zou doen is een mailtje sturen naar de Webmaster, maar het reporten van zoiets vind ik ook weer zo triest.
pi_117737114
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik ga sowieso geen AdSense van iemand anders reporten, wat ik wel zou doen is een mailtje sturen naar de Webmaster, maar het reporten van zoiets vind ik ook weer zo triest.
Ik heb de ad gereport, je kan gewoon aangeven of het gaat om een advertentie of een adverteerder. En afhankelijk daarvan moet je de doel-link van de ad ingeven, of de link van de pagina waarop hij werd weergegeven. Ik heb dus de doellink (Rechtermuisknop op ad, linkadres kopieren) doorgegeven. Lijkt me dat de adverteerder (als in: Websitehouder) daar geen last van heeft.
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:39:13 #48
131603 Afwazig
Serious business
pi_117739198
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Blester het volgende:

[..]

Mwoah. Als het een directe concurrent betreft dan zou ik het misschien wel doen.
pi_117739663
NSB-er :P dat zou dus echt niet eens bij me opkomen. En al is het een concurrent wat dan nog, zijn site gaat er niet slechter door lopen.
Facts don't care about your feelings
pi_117739733
Ik heb dus niet de site gereport, maar de advertentie. Die was fout in dit geval :) Het was dus niet zozeer de positionering van de banner (al was dat wel wat twijfelachtig, maar goed dat zal mij echt mn reet roesten) maar de inhoud van de banner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')