Selektvracht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Dwyn, TY met selectvracht
Dico, laat maar horen als je mee wil bestellon
Ik bestel eens in het jaar een shitload lush in de UK (shitload voor mij dan, een kilo zeep oid, en dan nog een potje bodylotion en een lemony flutter) en dan doe ik daar het hele jaar mee. Werkt best ok en voor een heel jaar vind ik de kosten wel meevallenik gebruik alleen geen shampoo en al dat an Lush, daar ben ik ook te cheapass voor.
ik zou alles wel willen van de lush, jammer dat het toch duur spul bljftquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Dwyn, TY met selectvracht
Dico, laat maar horen als je mee wil bestellon
Ik bestel eens in het jaar een shitload lush in de UK (shitload voor mij dan, een kilo zeep oid, en dan nog een potje bodylotion en een lemony flutter) en dan doe ik daar het hele jaar mee. Werkt best ok en voor een heel jaar vind ik de kosten wel meevallenik gebruik alleen geen shampoo en al dat an Lush, daar ben ik ook te cheapass voor.
kom maar opquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nu komen er natuurlijk allemaal goede ideeen voor tt's
dat dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou alles wel willen van de lush, jammer dat het toch duur spul bljft
seks met seks?quote:
En dat inderdaad, als ik een miljoen win doe ik niet moeilijk en koop ik gewoon lekker alles daarquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou alles wel willen van de lush, jammer dat het toch duur spul bljft
happy hippy is ook shampooquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dat dus
ik ben nu bezig met het opmaken van Angels Delight zeep, want die kwam ik laatst ergens tegen. en heb nog the Godmother liggen en nog een flesje Happy Hippy dinges, dus ik denk dat ik het maar ff oversla Inca
Willen sowieso.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zou het niet aandurven denk ik, tenzij je later nog eens wil daten
Ik zou dan in een lush gaan wonen, fuck kopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dat inderdaad, als ik een miljoen win doe ik niet moeilijk en koop ik gewoon lekker alles daar
alleen dat miljoen nog even.
das waar, muilen is beter!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
De TT. Hoewel jammer dat er geen muilen staat
Haha, I will!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry heb niet terug gelezen....maar prima joh, herinner mij alleen wel af en toe ff
wees blij dat ze je niet 3x in een kwartier belt MSSquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry heb niet terug gelezen....maar prima joh, herinner mij alleen wel af en toe ff
MEVROUWTJEquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wees blij dat ze je niet 3x in een kwartier belt MSSen de volgende dag niks meer weet
![]()
hihihi leuk verhaal was datquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wees blij dat ze je niet 3x in een kwartier belt MSSen de volgende dag niks meer weet
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Willen sowieso.Kunnen is een ander verhaal, haha. Dat moet tijdens je verlof dan.
Oogballikje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MEVROUWTJE
DAAR HEBBEN WE T NU NIET OVER JA!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo,terug op de bank.
Was speciaal even naar de comp gelopen om Mir te kunnen dm-en
op ipad kun je ook dmenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo,terug op de bank.
Was speciaal even naar de comp gelopen om Mir te kunnen dm-en
ik zeg niksquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
DAMES!!!!!!!
Straks wordt mijn dronken facebook dinges er ook nog bijgehaald!
ja dat kanquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of kan je ook dm-en in de ipad-versie?
Zou wel een typische faal zijn
gewoon dm.fok.nl typen of bovenin kutten met je UIquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
dat weet ik zelfs en ik heb geen eens een aaipedquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsammequote:
Klinkt alsof naar de computer lopen sneller gingquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
gewoon dm.fok.nl typen of bovenin kutten met je UI
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
gewoon dm.fok.nl typen of bovenin kutten met je UI
dat zeg ik altijd over computersquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
En mwehe, Boer Zoekt Vrouw. "Dat is makkelijker met koeien. Die praten ook niet terug."
autistquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klinkt alsof naar de computer lopen sneller ging
dan krijg je pm, je moet iets anders doen maar ik doe het automagisch dus ik kan het niet uitleggen, faalquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gewoon op de UI rechtsbovenin klikken toch? Of is de iPad versie heel anders dan mobiel?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
haha, goed plan Mirjam(hoewel ik die dan niet naast min huis wil hebben hoor, erlangsrijden vind ik altijd al wel heftig qua geur
Ohja, als 'ie anders gaat ruiken is het echt klaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik moet wel binnenkort een nieuwe Lemony Flutter ben ik bang. Bij deze begint de geur te veranderen, en ik weet dat hij meer dan een jaar oud is. Maar de precieze houdbaarheidsdatum is niet meer leesbaar.
Mja. Ik gebruik hem nog wel eigenwijs totdat ik een nieuwe heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, als 'ie anders gaat ruiken is het echt klaar
Ik heb ook rond de 15 lege potjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga mijn lush stash niet opnoemen :/
wel al veel opgemaakt btw! heb veeeeel lege potjes staan, asap ff masker halen
Slimmerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vel van m'n knokkels geschraapt bij het doorduwen van Bbq d'r pakketje in de brievenbus!
Voorlopig niet want niks nodig en geen tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:21 schreef Diconnected het volgende:
Spees wanneer ga jij weer naar de DMik wil DM-en
Fixed that for myselfquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:23 schreef Dwyn het volgende:
Als er iemand naar de DM gaat, wil ik graag ook een bestelling doen
Fuuquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voorlopig niet want niks nodig en geen tijd
Ik kan zelf niet rijden he, mama werkt gewoon heel de week en brum heeft stage dus dan blijft er niet veel tijd overquote:
Rijbewijs halen en auto kopen, duh!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet rijden he, mama werkt gewoon heel de week en brum heeft stage dus dan blijft er niet veel tijd over
Snap ik meisquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet rijden he, mama werkt gewoon heel de week en brum heeft stage dus dan blijft er niet veel tijd over
Ik had het geld er niet voor. Nu met de erfenis moet ik het maar eens gaan doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef Mss het volgende:
Rijbewijs halen, dat had ik echt veel eerder moeten doen.
HEKS'NKAAS® is een onmeunig lekkere boer’n smeerdip met roomkaas en verse kruiden (prei, peterselie en knoflook) geschikt om mee te smeren, te dippen of te koken.quote:
Je kan toch uit 3 stills kiezen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
buuuuh een thumbnail zetten bij youtube is alleen voor partners
nou heb k een stom beginplaatje, naja
Deed ik toen ook, vond ik. Tot 'ie zo ging stinken dat ik het potje niet eens meer aan wilde rakenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. Ik gebruik hem nog wel eigenwijs totdat ik een nieuwe heb.Maarja...
Ja maar die 3 zijn stom, ik wou t eindresultaat als dingetje, maarjaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan toch uit 3 stills kiezen?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Deed ik toen ook, vond ik. Tot 'ie zo ging stinken dat ik het potje niet eens meer aan wilde raken
Ik heb meestal ca. 800 a 900 gram zeep voor een heel jaar, en inderdaad dream cream, die is zo fijnlf heb ik nog twee potjes van.
Zo netjes kan ik toch heel niet lakken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar die 3 zijn stom, ik wou t eindresultaat als dingetje, maarja
Tuurlijk wel, rustig aan doen en oefenen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo netjes kan ik toch heel niet lakken.
Thanks babe!quote:
hoopjes nagellak is meestal teveel nagellak op de brush, je moet echt zo min mogelijk dat je bijna niets ziet!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
Ooh ik probeerde altijd mijn tips te wrappen met mijn handen "normaal" om. En dan kreeg ik soms zo'n hoopjes nagellak aan de bovenkant.
Dit ziet er logischer uit
Ja ik weetquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoopjes nagellak is meestal teveel nagellak op de brush, je moet echt zo min mogelijk dat je bijna niets ziet!
ja omdraaien is handigerquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weetMaar ik verknoeide soms alsnog de nagellak op de bovenkant
Volgende keer ga ik mijn hand omdraaien
Volgens mij heb ik het bestellen van een nieuwe er ca 2 maanden mee uitgesteld, maar pin me er niet op vastquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hoe lang duurde dat? Anders kan ik best met je meebestellen, meteen een goed excuus om langs te komen.
Dream Cream.Nog nooit zo'n rustige huid gehad na het scheren van m'n bikinilijn. Bazenspul.
Zeep gebruik ik niet, daar heb ik m'n douchegel van de bodyshop voor.
Spaceinvaderszquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Momma so proud
Wat is je naam, dan ga ik je volgen
Oooh, dan kan ik best meebestellen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het bestellen van een nieuwe er ca 2 maanden mee uitgesteld, maar pin me er niet op vast
Haha, is goed mopquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, dan kan ik best meebestellen.
Succes! Ik ben tot 64 gekomen en heb er nooit meer bijverzonnen.quote:
Kan ik dan Dream Cream en Lemony Flutter meedoen? Want per saldo is het best wat goedkoper dan in NL toch? Kan ik het beter meteen maar doen.quote:
We zijn letterlijk al een half jaar bezig met een swap. Nu is het eindelijk tijd om 'm te posten. Was ze het een paar keer vergeten. Ze zou hem dinsdag op de post doen en sindsdien reageert ze niet meerquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef Mss het volgende:
[..]
We zijn letterlijk al een half jaar bezig met een swap. Nu is het eindelijk tijd om 'm te posten. Was ze het een paar keer vergeten. Ze zou hem dinsdag op de post doen en sindsdien reageert ze niet meer.
Nope, maar het ligt hier wel klaar om te versturen. Intussen reageert ze wel op de facebook dit dat allesquote:
Dan moet zij ook maar wachtenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, maar het ligt hier wel klaar om te versturen. Intussen reageert ze wel op de facebook dit dat alles.
Yup, en we zijn nu met z'n vieren (en misschien komt er nog iemand bij), dus qua verzenden zit je ook niet zo hoog. Lf kost daar zes pond nogwatquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan ik dan Dream Cream en Lemony Flutter meedoen? Want per saldo is het best wat goedkoper dan in NL toch? Kan ik het beter meteen maar doen.
Oh dat scheelt wel ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, en we zijn nu met z'n vieren (en misschien komt er nog iemand bij), dus qua verzenden zit je ook niet zo hoog. Lf kost daar zes pond nogwat
Fijnen lichaamscremequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is Dream Cream?
Oh en ik heb mijn Naked 2 palette binnen
Morgen leuk mee spelen
oh da's mooi, ik gebruik geen bodylotion en zulks dus hoef ik dat mooi niet te kopenquote:
Hij werkt bij mij heeeel goed om onrustige huid weer een beetje normaal te krijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh da's mooi, ik gebruik geen bodylotion en zulks dus hoef ik dat mooi niet te kopen
Ja, die is echt 20 euro idd, belachelijk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en dream cream is net geen 11 pond, hier issie 20,50 ofzo
Als dagcreme bedoel je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij werkt bij mij heeeel goed om onrustige huid weer een beetje normaal te krijgen.
[..]
Ja, die is echt 20 euro idd, belachelijk!
Hier ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij werkt bij mij heeeel goed om onrustige huid weer een beetje normaal te krijgen.
[..]
Ja, die is echt 20 euro idd, belachelijk!
ah jah, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Onrustige huid kan ook elders op je lijfna het scheren bijvoorbeeld
Ik gebruik het vooral bij m'n bikinilijn na het scheren idd. En als ik een grote pot heb (gebruik nu een tester) wil ik het na het epileren ook op m'n benen gebruiken.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij heb ik toch maar een makkelijke huid qua scheren. Gebruik nooit body lotion of wat dan ook erna.
En behalve mijn bikinilijn doe ik alles gewoon droog scheren. Bikinilijn gewoon onder de douche maar dan gebruik ik verder ook niets.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah jah, dat kan natuurlijk ook.
Ik ben getrouwd he, dus ik hoef niks meer te scheren, scheelt toch weer
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alles droog??
Omg, mijn vel zou eraf pleuren
Dat! Mijn benen droog gaat echt niet. Oksels droog kan wel, bikinlijn heb ik nog nooit droog geprobeerd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alles droog??
Omg, mijn vel zou eraf pleuren
Hé? Dat gebeurt toch kunstmatig na tijdens je huwelijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moest tot voor kort nog wel eens kindjesmaakseks, dus ik moest wel
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef Incantrix het volgende:
Maakt niet uit waar, als ik droog scheer rasp ik alles opengewoon met mes overigens, elektrisch weet ik niet.
Maar ik ga tukken mopjes
bambi, als ik morgen bestel doe ik lf en dc voor jou!![]()
haben Sie das jetzt getan?quote:
May the aids be with youquote:
gevaarlijk wel, als dikkere vrouw in A'damquote:
Wat zeg je dat diplomatiek...'dikkere'quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gevaarlijk wel, als dikkere vrouw in A'dam
Daar liggen ze altijd op de loer
quote:
quote:44. Mijn nagellak stash uitbreiden met 1 flesje per 2 à 3 maanden
Zulks een hoarder:').quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho ik ben op van die blogs aan t kijken met doelen, kom ik tegen:
[..]
Dat gaat wel heul snel danquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dat ben je toch ook?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat zeg je dat diplomatiek...'dikkere'. Maar idd, hier zitten de nodige Afrikanen en die zijn echt óntzettend opdringerig
. En ik moet er echt níks van hebben
.
serieus, wat zijn dat voor een lompe doelen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vergeet het loopje niet, en vooral met je blijven meelopen hequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat ben je toch ook?
Mijn vent woonde in de Bijlmer toen ik 'm leerde kennen, ik weet er helaas alles van![]()
Wel knap hoe ze precies op vrouwen kunnen vallen die totaal anti-neg0r zijn![]()
Vooral met zo'n veel te groot C&A pak aan, een bezweet mutsje op en zo'n onverstaanbaar accent beetje als Eddie Murphy lachen en andere domme dingen zeggen
ja dat inderdaad.... en aan je zitten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Vergeet het loopje niet, en vooral met je blijven meelopen he. En constant vragen hoe het met je gaat
. En maar niet van ophouden weten dit dat alles
.
Je bent niet gangstah genoegquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat inderdaad.... en aan je zitten.
OPDONDEREN, ANDERS GEEF IK JE EEN BEUK TEGEN JE HOOFD!!!!
En ik zie er niet eens lief en schattig uit als ik loop man, zeker als er zo'n dwarrel naast loopt. Ik ken mensen die dan bang van me zijn, maar die dudes zien dat niet ofzo
Zeggen dat je aids hebtquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Vergeet het loopje niet, en vooral met je blijven meelopen he. En constant vragen hoe het met je gaat
. En maar niet van ophouden weten dit dat alles
.
OMG, raak mij niet aan, wil je aids ofsow!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zeggen dat je aids hebt
Oh ja, ik ging naar bed
Dat hebben ze zelf al dus geeft niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zeggen dat je aids hebt
Oh ja, ik ging naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat dat het is jaquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf al dus geeft niet.was ook mijn eerste gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grootste concentratie aids-hiv-figuren zit in de Bijlmer, dus ja![]()
Word je zo de bosjes ingesleurd en gebroekslangd door zo'n figuur, neeeee bedankt!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
een neppiemel in je broek doen als voorbinddildo en daarmee gaan rond slingerenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zou een set gouden tanden laten zetten. Of een grille!
1 soufflee makenquote:
Ik denk dat er in het Amsterdamse bos of op de reguliers ook wel genoeg aids te vinden is!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was ook mijn eerste gedachte![]()
Grootste concentratie aids-hiv-figuren zit in de Bijlmer, dus ja![]()
Word je zo de bosjes ingesleurd en gebroekslangd door zo'n figuur, neeeee bedankt!
ja dat denk ik ook wel ja. En dan nog in combi met hepatitis B en zulksquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat er in het Amsterdamse bos of op de reguliers ook wel genoeg aids te vinden is!
Voor je bingokaart?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel ja. En dan nog in combi met hepatitis B en zulks![]()
Nu ik eraan denk, ik moet niet vergeten om nog even langs de vaccinatiemeneer/mevrouw te gaan van de week
Zoiets jaquote:
Krijg je weer een bultje op je arm?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zoiets ja
Werk weer in een ander ziekenhuis en ik ben een non responder (maak niet genoeg antistoffen aan bij vaccinatie dat het meetbaar is) dus ik mag de hele riedel weer opnieuw doorlopen in dit ziekenhuis.
The joy
Klinkt leuk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zoiets ja
Werk weer in een ander ziekenhuis en ik ben een non responder (maak niet genoeg antistoffen aan bij vaccinatie dat het meetbaar is) dus ik mag de hele riedel weer opnieuw doorlopen in dit ziekenhuis.
The joy
mantoux bedoel je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Krijg je weer een bultje op je arm?
Oja datquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mantoux bedoel je?
ja die vast ook ja. En DTP opnieuw.
En ik word daar altijd lekker beroerd van dus da's altijd fijn
typisch welquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
Ik moest ook zo'n TBC check doen toen ik in een asielzoekerscentrum ging werken.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
Ik moest ook zo'n TBC check doen toen ik in een asielzoekerscentrum ging werken.
soufflee, zei ik netquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zoek nog een lekker/moeilijk recept om nog op mn lijst te gooien als laatste doel.
lekker:allesquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zoek nog een lekker/moeilijk recept om nog op mn lijst te gooien als laatste doel.
perfecte schwarzwalderkirchtorte, da;s namelijk best moeilijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil eerder een epische taart ofzo
Ik heb een keer, in het Frans, een huwelijksaanzoek gekregen. Maar die negert had al een status dus het was échte liefdequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Kreeg je ook van die asielzoeker van die sexverzoeken en huwelijksaanzoeken enzo?
fruit met chocolade mehquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
perfecte schwarzwalderkirchtorte, da;s namelijk best moeilijk.
Luchtig, maar ook lekker zware chocolade, niet te vet, niet te zwaar, niet te droog etc
valt me nog meequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een keer, in het Frans, een huwelijksaanzoek gekregen. Maar die negert had al een status dus het was échte liefde.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
fruit met chocolade mehmama vindt die wel geweldig
Jep, tof, maar ook heel zwaar. Maar ik was er toen nog niet klaar voor, dus ik heb er denk ik 5 maanden stage gelopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, dat geloof ik meteen, lijkt mij heel tof om te werken
ik vind het de lekkerste taart ooitquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
fruit met chocolade mehmama vindt die wel geweldig
zo van "PAS OP HOOR, ANDERS GEEF IK JE AAN EN DAN LIG JE ERUIT!"quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang waren dat ik zou gaan rellen bij de IND ofzo.
ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe wel een soufflee anders, is wel een mega challenge dan
dakennikniequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef Mirjam het volgende:
en anders kun je altijd nog canard a la presse maken
ik heb vorig jaar zelf hutspotkroketten gemaakt, dat blijkt dus ook heel lekker te zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind het teveel moeite ook.... niet bijzonder genoeg
Je kunt ook zelf kroketten maken Spees, is ook een uitdaging (en superlekker!)
Nee hij werkt nu tijdelijk in Amsterdam. Hij komt hierheen en ik zet hem dan op zijn werk af en dan heb ik een paar dagen de autoquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van "PAS OP HOOR, ANDERS GEEF IK JE AAN EN DAN LIG JE ERUIT!"
MOEHAHAHAHAHAHA
Slaap lekker en sterkte met je pa morgen!
Gaan jullie wat leuks doen?
lekker!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar zelf hutspotkroketten gemaakt, dat blijkt dus ook heel lekker te zijn![]()
3 oktober, en ik had hutspot over. en ongetwijfeld gezopen, toen kwam ik op het lumineuze idee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekker!
Hoe kwam je erbij om dat te doen?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
3 oktober, en ik had hutspot over. en ongetwijfeld gezopen, toen kwam ik op het lumineuze idee.
maar echt, is heel lekker.
ah, relaxed voor beide!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hij werkt nu tijdelijk in Amsterdam. Hij komt hierheen en ik zet hem dan op zijn werk af en dan heb ik een paar dagen de auto.
Misschien wil Brum wel helemaal niet in de regen staan kussenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.spacelifethoug(...)things-in-1001-days/
goed idee wel hoor, klinkt goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
3 oktober, en ik had hutspot over. en ongetwijfeld gezopen, toen kwam ik op het lumineuze idee.
maar echt, is heel lekker.
Dan zoek ik lekker iemand andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien wil Brum wel helemaal niet in de regen staan kussen
Rauwe visquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
8. Bake a pumpkin pie
Vond ik geen reet aan, saaie meuk. Veel lekkerder hartig in risotto
En nog nooit sushi gegeten??? Ga je schamen Spees!
Nee, met je handenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:23 schreef Mirjam het volgende:
sushi omnomnomnom <3 wel met chopsticks dan he!
je hebt toch ook zonder vis man!quote:
Ja dan speel ik lekker vals met zonder vis muhahaaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt toch ook zonder vis man!
En met stokjes inderdaad. Easy!
ja da's etiquette, maar vieze klauwen en soja die langs je vingers druiptquote:
ik vind rauwe zalm niet zo lekker en ik eet geen tonijn, dus ik heb altijd aparte sushiquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan speel ik lekker vals met zonder vis muhahaa
Maar zo moet het officieel nietquote:
Ik weet niet zo waarom het Hawaiaans is, maar wel lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:40 schreef megamandy het volgende:
Na het eten moest ik naar huis
Uhm, wij hadden volgens mij dit recept
Op Hawaii staan allemaal van zo'n karretjes en die verkopen dat allemaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet niet zo waarom het Hawaiaans is, maar wel lekker
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe cool!
Op vakantie gaan in zo'n karretje (zonder vislucht natuurlijk)
Alles verder dus tof tussen jou en je meneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |