Selektvracht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Dwyn, TY met selectvracht
Dico, laat maar horen als je mee wil bestellon
Ik bestel eens in het jaar een shitload lush in de UK (shitload voor mij dan, een kilo zeep oid, en dan nog een potje bodylotion en een lemony flutter) en dan doe ik daar het hele jaar mee. Werkt best ok en voor een heel jaar vind ik de kosten wel meevallenik gebruik alleen geen shampoo en al dat an Lush, daar ben ik ook te cheapass voor.
ik zou alles wel willen van de lush, jammer dat het toch duur spul bljftquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Dwyn, TY met selectvracht
Dico, laat maar horen als je mee wil bestellon
Ik bestel eens in het jaar een shitload lush in de UK (shitload voor mij dan, een kilo zeep oid, en dan nog een potje bodylotion en een lemony flutter) en dan doe ik daar het hele jaar mee. Werkt best ok en voor een heel jaar vind ik de kosten wel meevallenik gebruik alleen geen shampoo en al dat an Lush, daar ben ik ook te cheapass voor.
kom maar opquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nu komen er natuurlijk allemaal goede ideeen voor tt's
dat dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou alles wel willen van de lush, jammer dat het toch duur spul bljft
seks met seks?quote:
En dat inderdaad, als ik een miljoen win doe ik niet moeilijk en koop ik gewoon lekker alles daarquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou alles wel willen van de lush, jammer dat het toch duur spul bljft
happy hippy is ook shampooquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dat dus
ik ben nu bezig met het opmaken van Angels Delight zeep, want die kwam ik laatst ergens tegen. en heb nog the Godmother liggen en nog een flesje Happy Hippy dinges, dus ik denk dat ik het maar ff oversla Inca
Willen sowieso.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zou het niet aandurven denk ik, tenzij je later nog eens wil daten
Ik zou dan in een lush gaan wonen, fuck kopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dat inderdaad, als ik een miljoen win doe ik niet moeilijk en koop ik gewoon lekker alles daar
alleen dat miljoen nog even.
das waar, muilen is beter!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Mss het volgende:
De TT. Hoewel jammer dat er geen muilen staat
Haha, I will!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry heb niet terug gelezen....maar prima joh, herinner mij alleen wel af en toe ff
wees blij dat ze je niet 3x in een kwartier belt MSSquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry heb niet terug gelezen....maar prima joh, herinner mij alleen wel af en toe ff
MEVROUWTJEquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wees blij dat ze je niet 3x in een kwartier belt MSSen de volgende dag niks meer weet
![]()
hihihi leuk verhaal was datquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wees blij dat ze je niet 3x in een kwartier belt MSSen de volgende dag niks meer weet
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Willen sowieso.Kunnen is een ander verhaal, haha. Dat moet tijdens je verlof dan.
Oogballikje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MEVROUWTJE
DAAR HEBBEN WE T NU NIET OVER JA!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo,terug op de bank.
Was speciaal even naar de comp gelopen om Mir te kunnen dm-en
op ipad kun je ook dmenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo,terug op de bank.
Was speciaal even naar de comp gelopen om Mir te kunnen dm-en
ik zeg niksquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
DAMES!!!!!!!
Straks wordt mijn dronken facebook dinges er ook nog bijgehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |