ik denk niet dat ik het was, wanneer was het?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef sharr het volgende:
Hoi ik leef nog, hoe is het met jullie enzo?![]()
Hihi KB ik moet gelijk aan het feit denken dat ik dacht dat ik jou zag lopen en geen idee had dat er één of andere fokmeeting was en dus de hele tijd moeilijk zat te doen om te kijken of je het nou was of niet.
Ja dat wilde ik even kwijt
mag je me nog beeb?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik het was, wanneer was het?
Gaat goed verder met jou ook?
Peter, 2h4u,
Jawel ik hoorde achteraf dat er toen een meeting was in Utrecht en jij liep met JanPiraat toen volgens mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik het was, wanneer was het?
Gaat goed verder met jou ook?
Peter, 2h4u,
Oh, het kan wel zijn dat jullie inderdaad niets met die meeting te maken hadden, maar het was in ieder geval op een dag dat er een meet was. Als je het niet echt was, is het maar goed dat ik geen hoi KB heb gezegd. Diegene zou dan ook wel gedacht hebben..quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meeting in Utrecht? Nooit naar een meet geweest. Enkel paar argies gemeet, verder niet. Kan wel zijn dat ik en jan daar liepen omdat we naar zijn huis gingen of dat ik weer naar amsterdam ging.
Ja gezllog dan eten we met zn alluh een broodje dönerquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meeting in Utrecht? Nooit naar een meet geweest. Enkel paar argies gemeet, verder niet. Kan wel zijn dat ik en jan daar liepen omdat we naar zijn huis gingen of dat ik weer naar amsterdam ging.
dat is nachtbaggerquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, het kan wel zijn dat jullie inderdaad niets met die meeting te maken hadden, maar het was in ieder geval op een dag dat er een meet was. Als je het niet echt was, is het maar goed dat ik geen hoi KB heb gezegd. Diegene zou dan ook wel gedacht hebben..
Edit: was ook denk ik een argmeet-ish iets, zag ragboer en plasticzak en spaghettivreter, of is dat geen arg?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, het kan wel zijn dat jullie inderdaad niets met die meeting te maken hadden, maar het was in ieder geval op een dag dat er een meet was. Als je het niet echt was, is het maar goed dat ik geen hoi KB heb gezegd. Diegene zou dan ook wel gedacht hebben..
Edit: was ook denk ik een argmeet-ish iets, zag ragboer en plasticzak en spaghettivreter, of is dat geen arg?
Nu zit ik met die tune van New Girl in mijn hoofd, HEEEEY HOW YOU DOOOOING.quote:
Oh je was het toch wel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!!! Die meet, ik weet al ja. Nee wij waren daar niet bij. Gingen toen iets doen in Utrrvjt geloof ik.
En zij hadden daar toen idd meet ofso.
Stommerd geen gedag zeggen kun je wel.
tofquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Jaook alweer meer dan anderhalf jaar
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Nu zit ik met die tune van New Girl in mijn hoofd, HEEEEY HOW YOU DOOOOING.
Maare, goed hoor, en jij?
Ok fail dat is watcha doing [ afbeelding ]
Hahahaha omg waarom weet je dit nog zo gedetailleerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh je was het toch wel!Pfsh, helemaal bang was ik. Toen je in een brievenbus oid stond te kijken naar je bril/haar/makeup (stalkstalk) ben ik snel voorbijgelopen om mijn trein te halen.
![]()
![]()
Volgende keer zeg ik hoi.
stuudjeeequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hen waarschijnlijk een 9.2 gehaald voor mn tentamen.
Dat zijn de betere cijfers KBquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hen waarschijnlijk een 9.2 gehaald voor mn tentamen.
Wtf ?!! Ze hadden me beloofd dat het niet op tv zou komenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:06 schreef Furdinand het volgende:
omg op man bijt hond een gozer die met zijn moeder WoW speelt. XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |