Praten vooral. Beetje lol trappen in een snackbar dat soort dingen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
En wat doen jullie dan zoal op een meet?
No jokes.
Mijne was de paraplu meet. Tenminste, van ditforumquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn meetontmaagding was wel spannend ja.
Vergeet het zuipen en striptwister nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Praten vooral. Beetje lol trappen in een snackbar dat soort dingen.
Absoluut!quote:
Wat een warm welkomquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
KLOOON WAAR WAS JE
Wanneer kom je nou weer naar een meet mijn broeder
KutKloon.
Ligt aan waar de meet is. Laatste meet was in een kroeg dus werd het kroegen, drinken en heel veel kletsen (al verstond ik de helft nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
En wat doen jullie dan zoal op een meet?
No jokes.
Dat laatste is wekelijkse kost.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Praten vooral. Beetje lol trappen in een snackbar dat soort dingen.
Kutkloon! He's back!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat een warm welkom<3
Ik heb het druk met studie enzo, vandaar dat ik nooit meer fok!
Ik hoop binnenkort nog wel een keer een meet mee te pakken
Beter wel boy, kans dat onze sanne ondertussen met een gebroken hart een andere jongen zoekt..quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat een warm welkom<3
Ik heb het druk met studie enzo, vandaar dat ik nooit meer fok!
Ik hoop binnenkort nog wel een keer een meet mee te pakken
Dat was wel een prachtige meet. Voor de eerste keer jouw kontje aangeraakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijne was de paraplu meet. Tenminste, van ditforum
Niet echt goed voor de lijn hequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat laatste is wekelijkse kost.
Daar ben ik dus altijd wel nieuwsgierig naar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt aan waar de meet is. Laatste meet was in een kroeg dus werd het kroegen, drinken en heel veel kletsen (al verstond ik de helft niet).
Maar altijd is een meet of kenningmaking of kletsen met diegenen die je eerder al hebt leren kennen.
En sowieso is het leuk om de mensen achter de usernames in het echt te leren kennen.
Als dat laatste je niet zo aanspreekt, lijkt het me dat een meet voor jou niet zoveel zin heeft.
Gewoon naar de volgende meet komen dus!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar ben ik dus altijd wel nieuwsgierig naar.
Al is mijn username qua naam niet zo verhullend..
Ja en nee. De ene keer is het wel eten, de andere keer krijg ik geen hap binnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet echt goed voor de lijn he
Of ga je alleen naar de snackbar om lol te trappen?
Haha, nicequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
Mijn eerste meet, vond ik niet spannend eigenlijk. Het was nogal een impulsieve.
Ik wist alleen de naam van het cafe en welke stad, nog een tijd verdwaald in de tuin van een hotel voor dat ik uitkwam in de juiste straat.
Als de afstand te doen is en ik kan kom ik wel denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon naar de volgende meet komen dus!
Ah, blijkbaar doet mijn aandacht je toch wel wat.quote:
Mooi zo!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als de afstand te doen is en ik kan kom ik wel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |