Alsof je een kans hebt nu Kaneel zich door haar heeft laten hosselen.quote:
Baasquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef Grijsbaard het volgende:
Lolz... ik hossel niet.. ze hosselen mij maar..
dat dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef Grijsbaard het volgende:
Lolz... ik hossel niet.. ze hosselen mij maar..
Dat klopt eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Evie het volgende:
hosselen is voor mensen die willen
Van die gekke gerritjes.. die te graag willen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit..quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Evie het volgende:
hosselen is voor mensen die willen
Van die gekke gerritjes.. die te graag willen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
Binnen enkele minuten station Den Bosch.
Wish me luck!!!
Succes meisjequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
Wish me luck!!!
Ik duim voor je!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
Wish me luck!!!
Reis je weer zwart ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
Wish me luck!!!
lol.. Ik reis altijd wit.. maargoed..quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik reis altijd blank, behalve met sinterklaas, dan reis ik zwart.
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn! Ze gingen ff kijken of je je niet misdragen hebt!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag vanmiddag gewoon 2 zwarte pieten lopen![]()
Wijze woorden!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk wel.
Als je te graag wil dan lukt het meestal niet.
Op een manier die ik de dag erop nog voelquote:
Epic.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ze zijn ook elk jaar eerderquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ze stonden wel bij een autoquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze zijn ook elk jaar eerder
Misschien waren het wel overvallers!
Dat is... Heftigquote:[b]Op zondag 7 oktober 2012 19:38 schreef Evie het volgende:[/b
Op een manier die ik de dag erop nog voel
Hol? Schoorsteen zal je bedoelen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Tis gofferdomme net oktober, blijf nog ff in je hol zitten, kut pieten
Jawel hequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Wijze woorden!
[..]
Op een manier die ik de dag erop nog voel
Heb jij een piet in je hol?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Tis gofferdomme net oktober, blijf nog ff in je hol zitten, kut pieten
Zweepjes ja?quote:
Slechte grappen maken over Heloefquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik reis altijd blank, behalve met sinterklaas, dan reis ik zwart.
Yeshquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef Fera het volgende:
Bus gehaald, zonder te rennen. De trein was eerder.
Vanavond inhalen dan halfuurtje joggen als je thuis bentquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef Fera het volgende:
Bus gehaald, zonder te rennen. De trein was eerder.
Op zwarte piet in zijn hol. Zeg dat danquote:
Met de hond wandelen ook goed?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanavond inhalen dan halfuurtje joggen als je thuis bent
Mag de hond nog niet.quote:
Durf je dat ja?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja, geef me je adres en ik kom langs met een zweep.
Maarja.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Durf je dat ja?moet je wel rond een uurtje of 9 komen
Vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nouja denk niet dat ik zo snel een zweepje kan regelen..
Wat heb je vanavond?Rustig aan.
Geniaalquote:
Je mag er hier wel 1 lenen hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanavond?
Wat heb je vanavond?
Je mag niet hardlopen met hondjes in de groei, te belastend.quote:
Hoe snel kan je wel een zweepje regelen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanavond?
Wat heb je vanavond?
Riem of een stuk touw kan ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe snel kan je wel een zweepje regelen?
vergadering
Ik kan zoeken in een sexshop oid? Weet niet of ze dat daar hebben... Anders paardenwinkel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe snel kan je wel een zweepje regelen?
vergadering
Je moet wel iets voor haar over hebben hequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankje dankje, maar dat is wel erg ver omrijden.
Die dingen zijn duur.. en houd er niet zo van om geslagen te worden met zweepjes eigenlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan zoeken in een sexshop oid? Weet niet of ze dat daar hebben... Anders paardenwinkel.![]()
Vergadering met wie?
Gewoon met de handquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Die dingen zijn duur.. en houd er niet zo van om geslagen te worden met zweepjes eigenlijk![]()
Met een boel mensenscoutingding
Hoe wil je dan geslagen worden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Die dingen zijn duur.. en houd er niet zo van om geslagen te worden met zweepjes eigenlijk![]()
Met een boel mensenscoutingding
Op blote billenquote:
Ligt ook maar net aan de persoon. De een vind het fijn, de ander nietquote:
Ik leer snel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik hoef het je toch niet te leren he?! Dat is echt een afknapper
Dafuq?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je niet alles nog moeten leren..
Hij wil jequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
Een oude man zat me de hele tijd aan te staren en zei wel 3x gedag toen hij uitstapte.
Hij wil je.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
Een oude man zat me de hele tijd aan te staren en zei wel 3x gedag toen hij uitstapte.
Uiteraardquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Zonder camera that is.. dan is het goed!
Zie hierbovenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet geheel letterlijk, mag ik toch hopen
Dag klein meisje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
GMTA WTFquote:
Baaaah. En ik ben niet klein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd fijn om te weten.Rustig aan.
Hoe lang ben je dan?quote:
dus sij seg tege mij van joh wie ik gister sag, dus ik seg tegen haar, ik seg joh sag jij dat? seg ik van waar zat jij dat te sien dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)rden-dan-mannen.html
171 cmquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
Toch weer mooi dat we weer een doctor te pakken hebben die weer als deskundoloog kan aantreden bij verscheidene televisieprogramma's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd fijn om te weten.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
dus sij seg tege mij van joh wie ik gister sag, dus ik seg tegen haar, ik seg joh sag jij dat? seg ik van waar zat jij dat te sien dan?
Bam.
Dat is heul niet klein inderdaadquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn leven is weer een stukje verrijkt dankzij deze Karin K(r)eune(n).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd fijn om te weten.
Excuus![]()
quote:
Ze was groter dan ik met haar hakken aan. En ik ben 1,74.quote:
Volgens mij was ze zelfs groter dan ik, en ik ben 1.82quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was groter dan ik met haar hakken aan. En ik ben 1,74.
Ze had beter kapster kunnen worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn leven is weer een stukje verrijkt dankzij deze Karin K(r)eune(n).
Excuus
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij was ze zelfs groter dan ik, en ik ben 1.82
I have seen worsequote:
Ik ben 1.83 en ik heb er totaal niet op gelet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij was ze zelfs groter dan ik, en ik ben 1.82
Heloef, ik draai ons liedje nu.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 1.83 en ik heb er totaal niet op gelet.
Nou ja dit eigenlijk jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 1.83 en ik heb er totaal niet op gelet.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, ik draai ons liedje nu.
Kom dan jongen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
Meh, k verveel me.
Ik weet niemand meer om ruzie mee te maken.
Niets mis mee lijkt me.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:
op net 5 zijn er een broer en zus op een eiland die volgens mij de liefde gaan bedrijven.
Gezonde situatie. Zo zou ik jou zus ook doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:
op net 5 zijn er een broer en zus op een eiland die volgens mij de liefde gaan bedrijven.
NIks mis mee, tenzij ze broer en zus zijn van elkaar natuurlijk..quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:33 schreef Murdera het volgende:
haha nu heeft hij een boner en zijn zus is hem aan het uitlachen.
Eenmalige post:quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
onder het mom van "beter goed gejat dan slecht verzonnen"
halloquote:
deze koester ik voor eeuwig, heldin ende ubercaviameesteresquote:
geen ideequote:
haha okeeeeequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yearmix 1998![]()
![]()
Je tips heb ik zo snel niet kunnen vinden![]()
nou, de Black Swan soundtrack is van hem for examplequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een link naar een album van Clint Mansell? Ben wel nieuwsgierig namelijk
youtube?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een link naar een album van Clint Mansell? Ben wel nieuwsgierig namelijk
krijg je idd ook genoeg resultaten als je t intyptquote:
quote:
Mijn caviameisjequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hallo
100 cavia's voor dit topic
[..]
deze koester ik voor eeuwig, heldin ende ubercaviameesteres![]()
[..]
geen ideeClint Mansell?
wa oid?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
Toepasselijk liedje ook; sooooms is het leven echt volkomen kut.
ja heur.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
krijg je idd ook genoeg resultaten als je t intypt![]()
[..]
koekje al op?
Nee niks mis ofzo, gewoon ziek en morgen werken.quote:
maak me maar jaloersquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ja heur.Halve reep chocola op gegeten ook nog.
Ik wil natuurlijk het album beluisteren die jij grijs draaitquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
krijg je idd ook genoeg resultaten als je t intypt![]()
Site met muziek, kwam ik gisteren op via JHGRquote:
hmmm ok.. ik zal duimen.. het komt vast goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee niks mis ofzo, gewoon ziek en morgen werken.En daarna autorijles en ik ben gewoon bang!
<3 Ja denk dat het ook wel goed komt maar ik wil gewoon mijn rijbewiiiiijs!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm ok.. ik zal duimen.. het komt vast goedniet bang zijn
zegt een van de grootste schijterds ever, maar ok
Dat is ruk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
Leuk, ex chagow dat ik nog niet weg ben en beste vriendin die de telefoon niet opneemt.
Boek een hotel, zo snel. Die chick die je bij je hebt mag ik ook wel.quote:
aiii.. dat is niet tofquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
Leuk, ex chagow dat ik nog niet weg ben en beste vriendin die de telefoon niet opneemt.
sla je instructeur nokkie en vertel m achteraf dat je m hoort te krijgenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
<3 Ja denk dat het ook wel goed komt maar ik wil gewoon mijn rijbewiiiiijs!
Gelukkig niet zeg.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
aiii.. dat is niet tofsterkte
[..]
sla je instructeur nokkie en vertel m achteraf dat je m hoort te krijgen
nee, maar rij je morgen af dan?
was deze wel voor mij?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Boek een hotel, zo snel. Die chick die je bij je hebt mag ik ook wel.![]()
zie OPquote:
nou da's ook al best gauwquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.Nee maar over 9 dagen wel.
Is een liedje.quote:
Ja dass daarom ik ga dood!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zie OP![]()
[..]
nou da's ook al best gauw
ohhhhquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is een liedje.We rampeneren heel de vloer en nee het geeft geen ene moer.
Ja en nee, geen smaak nu.
Jaaaaaa zo ja!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhhh
er wordt gefeest in de tent en gespaced in de tent.. er zijn chickies met dubbel D's in de tent.. wat wat wat wil je doen dan
NEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HELEMAAL NIETquote:
Ja mja, gewoon zenuwen. Ben echt een watje, dus al oxazepam geprobeerd, nu valeriaan. Maar helpt geen ene moer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HELEMAAL NIET
het heropvoedingskamp heb je echt nodig
pass me de overige pammetjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja mja, gewoon zenuwen. Ben echt een watje, dus al oxazepam geprobeerd, nu valeriaan. Maar helpt geen ene moer.
Had er maar 1.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pass me de overige pammetjes
haiquote:
ik.. maar.. huh.. watquote:
1? gewoon hele stripquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Had er maar 1.Deed ook niks. Over dato.
Ze kwam mij ophalen, ik hoefde maar te bellen. Ze was de hele avond vrij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ruk.
Hoe laat zou je bij die vriendin zijn dan?
Mehhhhh wat moet ik nouuuu dan!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
1? gewoon hele strip
foei rokje
en ja, dat zei je.. beter ook diazepam
FOEI ROKJE
reden voor?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef Mistress_X het volgende:
Jullie hebben het over pillen slikken?
Ik zit aan de paracetamol met codeïne
en zo hoort hetquote:
Ik lig nu op de bank met mijn tablet erbij, glaasje orangina en vriend ligt weer eens te snurkenquote:
Dat is dan lekker kut.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze kwam mij ophalen, ik hoefde maar te bellen. Ze was de hele avond vrij.
nou.. doe maar niet met pam afrijden, dat vinden ze vast niet zo hip ende happeningquote:
Kopje koffie erbij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
reden voor?
[..]
en zo hoort het
Hoe kan dit nou?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik lig nu op de bank met mijn tablet erbij, glaasje orangina en vriend ligt weer eens te snurken
Mwehhh anders ga je gewoon mee?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou.. doe maar niet met pam afrijden, dat vinden ze vast niet zo hip ende happening
maar iets meer valeriaan? of een aai over je bol van mij
Gisteren té veel gedronken, en de koppijn gaat maar niet wegquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Kopje koffie erbij.
Mooi uirzicht verderop op de bank.
goed hoorquote:
Hij snurkt altijd, wel irrirant, 4 weken zonder hem was een drama, maar nu hij weer terug is,......dat snurken van hem miste ik echt nietquote:
Ik doelde op het feit dat jij op de bank zit en hij ligt te snurken. HOE KAN DIT NOU? Ik zou het wel wetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij snurkt altijd, wel irrirant, 4 weken zonder hem was een drama, maar nu hij weer terug is,......dat snurken van hem miste ik echt niet
ahh zo ja, dan snap ik hetquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gisteren té veel gedronken, en de koppijn gaat maar niet weg![]()
Dus dan maar iets sterkers. En m'n vriend die weer terug is ligt in een diepe slaap
sjeuzus, nu alquote:
Ja hoor, alles oke met hem.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is dan lekker kut.
Wel alles goed met de hond?
Ik zei net al, ik heb wel eens een betere show gezien..quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahh zo ja, dan snap ik het
[..]
sjeuzus, nu al
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat jij op de bank zit en hij ligt te snurken. HOE KAN DIT NOU? Ik zou het wel weten![]()
![]()
Precies, even jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Soms dan mag je gewoon ook eens even niks doen, en lekker hangen
Samzzquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
. Net samen met de hond op de stoel in slaap gevallen
![]()
.
Open dag was erg leuk.
Ah super! Veel mensen gekomen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
. Net samen met de hond op de stoel in slaap gevallen
![]()
.
Open dag was erg leuk.
Oke oke. Ik ga het gewoon honderd keer per dag tegen mezelf zeggen.quote:
Vijf seconden sil vous plait, ze zit even onder de tafel.quote:
Eeeehquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vijf seconden sil vous plait, ze zit even onder de tafel.
Knijp zijn neus kort dicht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:25 schreef Mistress_X het volgende:
Als mijn vriend zo door blijft snurken dan ga ik de plantenspuit gebruiken, erg irritant.
Zal ik doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef hem maar een knuffel van me
goedzo.. ik help wel.. totdat je me strontvervelend vindtquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke oke. Ik ga het gewoon honderd keer per dag tegen mezelf zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
da's geen 5 seconden hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vijf seconden sil vous plait, ze zit even onder de tafel.
Hoi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik werd even afgeleid
Nog een keer; 'Avond!
Hoiquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik werd even afgeleid
Nog een keer; 'Avond!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goedzo.. ik help wel.. totdat je me strontvervelend vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehehe.
Dit is ook een goed nummer: Tokyo - Gareth Emery.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
kort doen he, niet te langquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Liever niet, dan krijg ik een klap voor mijn kop
*zoekt opquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]Whehehehe.
Dit is ook een goed nummer: Tokyo - Gareth Emery.
Happy Daysquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
what i thought:
[ afbeelding ]
Ik las "What I bought" en dacht, wat moet jij met een leren herenjas?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
what i thought:
[ afbeelding ]
Mwa. druk geweest met werken. Mijn weekend is altijd op maandag, dinsdag en donderdagquote:
Gatverdamme. Dacht je aan een man?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
what i thought:
[ afbeelding ]
meer in de trant vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.appel, bedoel ik
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
mijn vrouw warmhoudenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las "What I bought" en dacht, wat moet jij met een leren herenjas?
Hoe dat zo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat wel, ga zo maar naar bed... kan een lange nacht worden
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
meer in de trant vanOah, wat een heetheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.appel, bedoel ik
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ook druk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa. druk geweest met werken. Mijn weekend is altijd op maandag, dinsdag en donderdag
Jij/jullie?
ik wou een nummer posten, maar ik doe het nietquote:
Ah! Klinkt als een druk weekend inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook druk.
Gister ff naar Amsterdam geweest, vandaag aan het rondrijden geweest om ene auto te lenen en ene kast op te halen, in elkaar gezetm thuis puingeruimd. Morgen kalm aan.
En jij maar denken dat je me had weggejaagd, terwijl ik gewoon ging slapenquote:
Daag je me uit?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij maar denken dat je me had weggejaagd, terwijl ik gewoon ging slapen![]()
Nee, zoveel eer krijgt nooit iemand
ff langs bij iemand.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Klinkt als een druk weekend inderdaad.
Wat heb je gedaan in A'dam?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag bussen rijden van ringelbergtours.nl, was dat nou de jouwe?
Nee, ik ga hem niet inkoppen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef Mistress_X het volgende:
1 wijntje, dan maar die snurkkop gezelschap houden
Rode letters waren het.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Bij ons staat er Leo Ringelberg of Ringelberg.nl op in het groen..
Hehe, wat is deze ;Pquote:
Ik zou zeggen; succes. Mij jaag je echt niet makkelijk wegquote:
een ikea kastquote:
awwwwwquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef JJH het volgende:
voor rokje.
voor Tamashii
van Knetter, zomaar.
Whehe, oke!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
ff langs bij iemand.
En op de terugweg bij de KFC bij jou geweest.
Hij wil je niet wegjagen maar zijn kamer in lokkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; succes. Mij jaag je echt niet makkelijk weg
Het liedje doel ik opquote:
Hoezo, het verschil tussen rood en groen weet je toch wel? groen wel, rood nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Rode letters waren het.
Drie bussen.
Lastig vind ik het maar.
Daar doelde ik niet opquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik trap hem dan wel gewoon wakker
Ik was er nog nooit geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe, oke!
Die KFC gaat wel weg, heb ik gehoord
Maar wel dezelfde naam.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, het verschil tussen rood en groen weet je toch wel? groen wel, rood niet
Ssssstquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wil je niet wegjagen maar zijn kamer in lokken.
het was gewoon een random opmerking van me, die maak ik somsquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wil je niet wegjagen maar zijn kamer in lokken.
[..]
Het liedje doel ik op
Heb je de albums die ik linkte al kunnen beluisteren?
Kusje aan jullie beide terugquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit geweest.
Ow, en jij ook een kusje van Knetter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |