PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:48 schreef Tim86 het volgende:
"Zeefuik last van zijn oog. Dat is behoorlijk dik geworden."
Was ik de enige die moest lachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:51 schreef leoon. het volgende:
Dit was dus de link voor psv.DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel veel reclame, maar helaas.
SopCast misschien een van de DSC (DutchSoccerChannel) kanalen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
DankjewelWel veel reclame, maar helaas.
Feyenoord feyenoord feyenoordquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:52 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
SopCast misschien een van de DSC (DutchSoccerChannel) kanalen.
Niks.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk gedaan met die maintenance van gisteravond ?
Ze moesten de nieuwe bugs ff uitrollen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk gedaan met die maintenance van gisteravond ?
quote:
Kan je nu wel blessures krijgen dan ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ze moesten de nieuwe bugs ff uitrollen.
Ja er is gewoon geen enkele sopcast. Maar die reclame is gewoon weg klikken en voilaquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
DankjewelWel veel reclame, maar helaas.
Wat zeg je? Sorry ik versta je niet, kun je - iets - harder praten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef Longcat. het volgende:
HAZARD VAN 7,5 PAKJE HAZARD HAZARDD!111
Als het naar verse appeltaart ruikt, RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb morgen een bezichtiging van een huis, iemand enig idee waar ik op letten?
schimmelquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb morgen een bezichtiging van een huis, iemand enig idee waar ik op letten?
Of ze niet in de hoeken van de huiskamer hebben lopen pissen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Lijken in de kelder.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Alle troep weg. Zorg dat er geen frutsels op tafel liggen. Alles in de kasten, zodat je echt alleen je woonkamer en de meubels hebt. Badkamer idem. Shampoo flessen, scheermesjes, etc etc weg. Zo leeg mogelijk, dan oogt het ruimer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |