quote:
Okequote:Op zondag 7 oktober 2012 15:43 schreef RvLaak het volgende:
Steven, ik zie hier weinig mensen klagen over de scheids... Ze doen het alleen wel luidkeels...
Iemand die Bruno een rode kaart probeert aan te naaien, één of andere vetklep die met zijn 100 kilo naar de grond gaat wanneer er amper wat gebeurd. Zo verlies je de wedstrijd omdat de scheidsrechter erin tuint.quote:
Het is idd niet omdat je zelf slecht speeltquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Iemand die Bruno een rode kaart probeert aan te naaien, één of andere vetklep die met zijn 100 kilo naar de grond gaat wanneer er amper wat gebeurd. Zo verlies je de wedstrijd omdat de scheidsrechter erin tuint.
Waar daag ik uit?quote:
Scheids tuint nergens in. Alle 3 de kaarten waren volledig terecht en net had Clasie er ook 1 kunnen krijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Iemand die Bruno een rode kaart probeert aan te naaien, één of andere vetklep die met zijn 100 kilo naar de grond gaat wanneer er amper wat gebeurd. Zo verlies je de wedstrijd omdat de scheidsrechter erin tuint.
We spelen niet minder dan Groningen, die zijn net zo slecht. Die hebben alleen het geluk dat scheidsrechters er altijd intrappen wanneer spelers gaan liggen bij vasthouden. Zelfs als het duidelijk is dat de speler gaat liggen omdat hij zelf een vrije trap wilt hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is idd niet omdat je zelf slecht speelt
Heel goed
Denk gewoon dat Groningen het even slimmer speelt op dit momentquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
We spelen niet minder dan Groningen, die zijn net zo slecht. Die hebben alleen het geluk dat scheidsrechters er altijd intrappen wanneer spelers gaan liggen bij vasthouden. Zelfs als het duidelijk is dat de speler gaat liggen omdat hij zelf een vrije trap wilt hebben.
Omdat 80% van de users zegt dat Feyenoord slecht speelt. Dat die kaarten voor de overtredingen terecht waren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar daag ik uit?
Ik vind het kortzichtig om naar de scheids te wijzen
Was bij Ajax ook zo dat mensen het deden terwijl ze gewoon bagger waren
Dus mag ik niet op iemand anders in gaan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat 80% van de users zegt dat Feyenoord slecht speelt. Dat die kaarten voor de overtredingen terecht waren.
Ja, die Zeefuik... en dan die andere kerel met een smerige overtreding, die kan echt nog wel eens geschorst worden want de scheidsrechter heeft niets gezien en de beelden zijn heel duidelijk.quote:
Gewoon negeren die baggeraar.quote:
Ze spelen ook slimmer, blijft er wel bij dat scheidsrechters daar gewoon minder moeten intrappen. Als je 2 meter bent en je word vastgehouden maar blijft toch op de been krijg je niets, als je 1,80 bent en makkelijk gaat liggen krijg je hem wel , dat is gewoon fout.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk gewoon dat Groningen het even slimmer speelt op dit moment
Net had er overigens wel rood getrokken mogen worden voor Groningenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze spelen ook slimmer, blijft er wel bij dat scheidsrechters daar gewoon minder moeten intrappen. Als je 2 meter bent en je word vastgehouden maar blijft toch op de been krijg je niets, als je 1,80 bent en makkelijk gaat liggen krijg je hem wel , dat is gewoon fout.
Vasthouden is vasthouden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze spelen ook slimmer, blijft er wel bij dat scheidsrechters daar gewoon minder moeten intrappen. Als je 2 meter bent en je word vastgehouden maar blijft toch op de been krijg je niets, als je 1,80 bent en makkelijk gaat liggen krijg je hem wel , dat is gewoon fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |