SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier verderOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Feyenoord heeft toch wel een kans in deze wedstrijd, Groningen is onthutsend zwak.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ja ik had er 1 maar jij opent net voor mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:17 schreef GGMM het volgende:
Iemand een leuke TT? Ik heb geen inspiratie![]()
![]()
Goal voor Groningen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gol gol golOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Mongool die lucykx. Ultieme wraak van Ola.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Arme Feyenoord...What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Lens is weg in de winterstop. Die gaat voor 15 miljoen.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
normaal over keesie graag jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:18 schreef RubenSosa het volgende:
Mongool die lucykx. Ultieme wraak van Ola.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Naar welke club?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
Lens is weg in de winterstop. Die gaat voor 15 miljoen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat, prachtigquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:18 schreef RubenSosa het volgende:
Mongool die lucykx. Ultieme wraak van Ola.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Lens is goed bezig.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Haha, lekker voor Feyenoord
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Keeper nac is dramatisch slecht.Beetje keeper en het stond 0-0Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
We hebben weer lekker veel pech god oh god
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
pech jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:19 schreef Fok-it het volgende:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik denk ergens naar Rusland of Italië. Hij zou een geweldenaar worden in de serie Aquote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Wat heeft dit met pech te maken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:19 schreef Fok-it het volgende:
Nee was inderdaad prachtig ingeschotenquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
PSV aan kop na dit weekend. Mooi, hebben ze ook even het gevoel kampioen te worden. Mertens ook blij.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat die bal van richting werd verandert was puur geluk voor Van Dijk. Niettemin mooi doelpunt en terechte standquote:![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Geen enkel gevaar dat NAC maar blij met de 2-0.. Psv doet wat raar.. Ook wat slordig maar nu zit je wat meer op je gemak![]()
Het zit wel diep bij jou he?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:20 schreef One_of_the_few het volgende:
PSV aan kop na dit weekend. Mooi, hebben ze ook even het gevoel kampioen te worden. Mertens ook blij.![]()
![]()
Sporkslede MOTM vond je ook een leukequote:
Neequote:
gebeurde bij Ajax ook nietOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die gozer dacht natuurlijk. Zo IK zal even die toivonen neerslaan, want dan juicht heel nederland omdat ik dat doe.quote:
Tja nu lacht iedereeen je uit sukkeltje.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Verder spelen ze onwijs goed natuurlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit was gewoon geluk voor Groningen, goal wel gezien?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die welquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sporkslede MOTM vond je ook een leuke, ik ben nu eenmaal Feyenoord fan en waarheid is auw
![]()
![]()
Na wat.. 3..4? Zijn er bij PSV ook achter dat het een spits is en geen rechtsbuiten. Duurt even maar hij staat op zijn goede plek.quote:![]()
Beide ploegen schelen elkaar niet heel veel. Al is Groningen wel beterquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder spelen ze onwijs goed natuurlijk![]()
Ik zeg ook dat Lens goed speelt.quote:
Wees minder gefixeerd op kritiek, wordt het allemaal leuker van.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Perez en Ooijer moeten toch wel de meest onsympathieke figuren op tv zijn.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Groningen heeft niet meer kansen gehad. Maar ik had het vooral over de goal op zich.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder spelen ze onwijs goed natuurlijk![]()
Komt door zijn wisselvalligheid. Kan maar zo weer een paar maanden onzichtbaar zijn. Maar nu is hij even goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na wat.. 3..4? Zijn er bij PSV ook achter dat het een spits is en geen rechtsbuiten. Duurt even maar hij staat op zijn goede plek.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Perez is niks mis mee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:24 schreef TC03 het volgende:
Perez en Ooijer moeten toch wel de meest onsympathieke figuren op tv zijn.
Groenedijk vind ik wel een goeie. Doet het bij sport1 als co commentator ook goed
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Waar zie jij kritiek in die post?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat Lens goed speelt.
Wees minder gefixeerd op kritiek, wordt het allemaal leuker van.![]()
Ooijer over PSV toont altijd dat hij een klein mannetje met veel wrok is. Treurige lulquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:24 schreef TC03 het volgende:
Perez en Ooijer moeten toch wel de meest onsympathieke figuren op tv zijn.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Toch wel balen dat Twente - AZ om half 5 is... we eten meestal rond half 6/kwart voor 6. Mis ik gewoon een stuk wedstrijd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik zou d'r doen inderdaad.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
man up en kook voor jezelfquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch wel balen dat Twente - AZ om half 5 is... we eten meestal rond half 6/kwart voor 6. Mis ik gewoon een stuk wedstrijd![]()
Bord op schoot lekker op de bank eten!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch wel balen dat Twente - AZ om half 5 is... we eten meestal rond half 6/kwart voor 6. Mis ik gewoon een stuk wedstrijd![]()
Wees geen ei, maar bak er één.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch wel balen dat Twente - AZ om half 5 is... we eten meestal rond half 6/kwart voor 6. Mis ik gewoon een stuk wedstrijd
Mag je van mama niet op de bank eten?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Kan je niet aan je mama vragen of ze dat een keer later doet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is Feyenoord. Die kunnen niet normaal verliezen, die hebben altijd pech.
Supporter van de grootste excuus club van nederland“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee een doelpuntquote:
hmm... Jammerquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee dat was 5 seconden voor de 2-0.![]()
Dat ben je zeker ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Supporter van de grootste excuus club van nederland![]()
Luijcks. Wat een ontzettende sukkel is het toch ook.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Sneu mannetje ben je af en toe ookquote:āch kan het je niet kwalijk nemen hoor, na de vorige wedstrijd
quote:
Nee, dit pech noemen is gewoon raar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu mannetje ben je af en toe ookāch kan het je niet kwalijk nemen hoor, na de vorige wedstrijd
Maar goed, blijkbaar is het moeilijk om realistisch te blijven tijdens een wedstrijd.![]()
quote:quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu mannetje ben je af en toe ookāch kan het je niet kwalijk nemen hoor, na de vorige wedstrijd
Zeg MODS, laat dat zielige mannetje eens met rust.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg MODS, laat dat zielige mannetje eens met rust.
Die 2-1 was ook gewoon een geluksgoal. Ik geloof nooit dat Van Dijk het zo gepland had.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit pech noemen is gewoon raar.
Maar goed, blijkbaar is het moeilijk om realistisch te blijven tijdens een wedstrijd.![]()
Sporkslede wilde het ook niet maar werd wel motm voor heel veel mensenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die 2-1 was ook gewoon een geluksgoal. Ik geloof nooit dat Van Dijk het zo gepland had.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Desondanks een terechte voorsprong.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die 2-1 was ook gewoon een geluksgoal. Ik geloof nooit dat Van Dijk het zo gepland had.![]()
Dat die bal van richting veranderd wordt is geen pech? Dat zeefuik geen buitenspel gefloten wordt maar kongolo tweede geel krijgt is geen pech? Nagelaten dat het dom was van hem.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit pech noemen is gewoon raar.
Maar goed, blijkbaar is het moeilijk om realistisch te blijven tijdens een wedstrijd.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sporkslede wilde het ook niet maar werd wel motm voor heel veel mensen, mij zul je ook niet horen zeggen dat Utrecht een mooi doelpunt heeft gemaakt, of dat dat geen geluk was
(of pech voor Ajax)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 15:35:48 ]![]()
Die naam alleen alquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sporkslede wilde het ook niet maar werd wel motm voor heel veel mensen
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik dacht dat dit topic voor Live-wedstrijden was. Zitten ze hier na een uur nog te zeiken over een wedstrijd die al over is.
Mods, doe er eens wat aan. Oh wacht, jullie zijn het zelf
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Drommels drommelsquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat die bal van richting veranderd wordt is geen pech? Dat zeefuik geen buitenspel gefloten wordt maar kongolo tweede geel krijgt is geen pech? Nagelaten dat het dom was van hem.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik dacht dat dit topic voor Live-wedstrijden was. Zitten ze hier na een uur nog te zeiken over een wedstrijd die al over is.
Mods, doe er eens wat aan. Oh wacht, jullie zijn het zelf![]()
![]()
Groingen is beter dan Feyenoord en staat terecht op voorsprong. Meer balbezit, meer schoten, je weet wel; beter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat die bal van richting veranderd wordt is geen pech? Dat zeefuik geen buitenspel gefloten wordt maar kongolo tweede geel krijgt is geen pech? Nagelaten dat het dom was van hem.![]()
Nu mag het want het gaat over Ajax.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Verdomme, geef nou eens een kaart.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
We hebben het over Feyenoord. 2e helft is net begonnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Inderdaad want Ajaxquote:
Nou, zo veel beter zijn ze echt niet. Feyenoord maakt gewoon meer fouten (zie TT)quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groingen is beter dan Feyenoord en staat terecht op voorsprong. Meer balbezit, meer schoten, je weet wel; beter.![]()
Sinds wanneer speelt Sporkslede bij Feyenoord dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben het over Feyenoord. 2e helft is net begonnen.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Godenzonen toch?quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
1-1 was terecht geweest ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groingen is beter dan Feyenoord en staat terecht op voorsprong. Meer balbezit, meer schoten, je weet wel; beter.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Waarom ga je zelf nou de hele tijd door?quote:
Het is toch een livetopic?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Daar had ik het toch niet over joh.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Sporkslede bij Feyenoord dan?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom ga je zelf nou de hele tijd door?
Het is toch een livetopic?
Hup Grunn, hup NAC en HUP TWENTE
Nee, je collega.quote:quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sporkslede wilde het ook niet maar werd wel motm voor heel veel mensenCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
En het was nog een reactie over iets op feyenoord ookquote:
Moet wel he, anders staan we (iig eventjes) niet meer bovenaan.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ja, waar sloeg dat eigenlijk op? Vergelijking?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En het was nog een reactie over iets op feyenoord ook![]()
Koninklijk meervoud. Ik heb Steven heel hoog zitten.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Twente wint wel weer 1-0 door een penalty ofzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet wel he, anders staan we (iig eventjes) niet meer bovenaan.![]()
Ja, dat het nog slechter kanquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, waar sloeg dat eigenlijk op? Vergelijking?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud. Ik heb Steven heel hoog zitten.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud. Ik heb Steven heel hoog zitten.waarom
![]()
Mag van mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente wint wel weer 1-0 door een penalty ofzo.
Hij is een held man. Dat weet jij misschien niet, maar hij is een held.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Die Zeefuik is wel een topper volgens de commentator
Ik vind hem meer toevoegen dan een Pelle.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Die Zeefuik is wel een topper volgens de commentator![]()
![]()
Is toch wel bizar, dat iemand gewoon nog slechter is dan Zeefuikquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind hem meer toevoegen dan een Pelle.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
BOMBOMBOMMEL!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Da's niet zo moeilijk, Pelle is dan ook niet zo grootquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind hem meer toevoegen dan een Pelle.![]()
Super saai altijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef leolinedance het volgende:
3-0. Moeten nog een keer scoren anders gaat het gemiddelde achteruit.
Wat speelt PSV toch saai![]()
Dat wel ja. Met Pelle heb je een spits in het team gezet die niet goed is op de counter. Wel knap om zo al je kracht de kop in te drukken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind hem meer toevoegen dan een Pelle.![]()
Feyenoord schopt even half het elftal van Groningen uit de wedstrijd
Kut van Bommel, altijd overal te laat enzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd... Strijd is 1 ding, maar dit?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord schopt even half het elftal van Groningen uit de wedstrijd![]()
![]()
PSV begint dat 1x raken aardig onder de knie te krijgen.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Feyenoord met die waardeloze overtredingen, ga jezelf opheffen ofzo..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jij zou gelijk je tweede wissel gebruiken ja? Voor wie? TBS Fernandez?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wel ja. Met Pelle heb je een spits in het team gezet die niet goed is op de counter. Wel knap om zo al je kracht de kop in te drukken.![]()
Ja, iedereen al lang op het veld aan het juichen, staat hij daar nog een beetje achter die goal te rennen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kut van Bommel, altijd overal te laat enzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Feyenoord met die waardeloze overtredingen, ga jezelf opheffen ofzo..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lukte Ajax ook heel aardig tegen NAC.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
PSV begint dat 1x raken aardig onder de knie te krijgen.![]()
Huh? Waar zeg ik dat? Ik had hem nooit aangetrokken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij zou gelijk je tweede wissel gebruiken ja?![]()
NARSDING, verdomme.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Feyenoord met die waardeloze overtredingen, ga jezelf opheffen ofzo..
Aldus de klappertjesclub supporterquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Feyenoord met die waardeloze overtredingen, ga jezelf opheffen ofzo..know'm sayin?
word? word.![]()
NAC ook daarna zijn ze hem weer kwijtquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
PSV begint dat 1x raken aardig onder de knie te krijgen.
Gelukkig werd Immers amper geraakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord schopt even half het elftal van Groningen uit de wedstrijd“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oke, dus jij zou met een spits van 1,50 spelen of met Fernandez?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Waar zeg ik dat? Ik had hem nooit aangetrokken.![]()
Koekie van eigen deeg voor Immers.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Precies.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke, dus jij zou met een spits van 1,50 spelen of met Fernandez?![]()
![]()
Loopt er bij Excelsior niks meer rond? Of zijn die inmiddels leeg?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke, dus jij zou met een spits van 1,50 spelen of met Fernandez?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Kloptquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:48 schreef Maver24 het volgende:
Kappelhof had hier rood moeten krijgen, geen discussie over mogelijk, smerig gewoon
Was echt een nareOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Z'n oog is helemaal dik en die commentator maar zeggen 'nah, gebeurt niets' LOLz..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Typ eens normaal man klapjosti.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
Z'n oog is helemaal dik en die commentator maar zeggen 'nah, gebeurt niets' LOLz..![]()
![]()
Doe niet zo tipysch...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Misschien moet Koeman eens durven om mensen te passeren want zo wordt het niks.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Je zegt net dat Pele een beter alternatief is dan je eigen jeugd of een snelle spits.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik praat niets goed, waar haal je dat vandaan?![]()
Koeman laat zien dat zijn succes vorig jaar éénmalig was. Wanneer zou de volgende trein naar Spanje komen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:50 schreef Toekito het volgende:
Misschien moet Koeman eens durven om mensen te passeren want zo wordt het niks.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Pele wel ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt net dat Pele een beter alternatief is dan je eigen jeugd of een snelle spits.Un dann rettet kein Kavallerie,
Die is al een tijdje met pensioen hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt net dat Pele een beter alternatief is dan je eigen jeugd of een snelle spits.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
pcies, denk wel dat Locadia nog gaat komenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom niet Locadia/Wijnaldum/Depay erin gooien?Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Zelfs nu nog.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ja vast maar 11 minuten ofzo...quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:51 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
pcies, denk wel dat Locadia nog gaat komen
Maar dat moet genoeg zijn voor een hattrick![]()
![]()
En lol dat we er om hebben.quote:
hhahahahahaha soekelquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
*vertypt.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jij bent net als in films aan het praten als je typt?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Ken je klassiekersquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij bent net als in films aan het praten als je typt?![]()
Uiteraard. Jij niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij bent net als in films aan het praten als je typt?![]()
![]()
Typtyfus ja.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Op dit moment wel ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt net dat Pele een beter alternatief is dan je eigen jeugd of een snelle spits.![]()
Vingeraids.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
NEE. Blijven liggen Narsingh dan mag je er af.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Nee, ga ik morgen op het werk eens proberenquote:
gmtaquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
NEE. Blijven liggen Narsingh dan mag je er af.![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:Wat een wijven hier zegquote:
Werkt perfect voor mij. Ik ben het middelpunt van de aandacht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, ga ik morgen op het werk eens proberen![]()
moet je nou?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een wijven hier zegIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Toch, als het zo blijft, dan kan NAC keurig mee in de serie A. Dat dan weer wel.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
En de rest steekt er ongetwijfeld wat van op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werkt perfect voor mij. Ik ben het middelpunt van de aandacht.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik wacht tot ik kan geilen op Messi!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een wijven hier zeg|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De ene miskoop voor de andere?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen die naam al.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:55 schreef Typisch het volgende:
Verhoek, dat is nou echt een kut aankoop.![]()
Ga maar eens van de foks af, ook weinig te beleven grgr
Mertens is net te kort.Un dann rettet kein Kavallerie,
Gelukkig straks Newcastle United - Manchester United!![]()
Zal RvP dan eindelijk zijn benen breken?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Pelle
OMG Groningen, willen ze niet scoren ofzo?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De fuck.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zal RvP dan eindelijk zijn benen breken?![]()
![]()
Ho ho, niet RvPquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zal RvP dan eindelijk zijn benen breken?Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Doe eens normaal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zal RvP dan eindelijk zijn benen breken?![]()
Jostitomaat moet je het maar niet kwalijk nemen. Die is niet helemaal goed bij zijn hoofd.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Koeman, doe maar effekes wisselen jongen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hoe vaak zal Luciano al zijn klaargekomen vanmiddag?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Niet negatief over RvP, hij is weg bij Arsenal, dus nu mag ik hem weer.Un dann rettet kein Kavallerie,
Vihena komt er inquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef Fok-it het volgende:
Koeman, doe maar effekes wisselen jongen.![]()
Dat wordt een verenigde boel daar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zal RvP dan eindelijk zijn benen breken?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Broekie erafJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vind je hem goed spelen dan?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
He? Wat? Loopt Sana weer ergens rond?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
zelfde kapper als die knaap van julliequote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Het kan nog steeds 6-0 worden.....................................als Locadia het laatste kwartier invalt
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Totaal niet, nee. Maar de rest ook niet. Hij is de enige middevelder die ik nog onverwacht iets zie doen.quote:![]()
Wanneer gaat Feyenoord die wedstrijd winnen trouwens? Ik vertrouw compleet op jou en ik zit al 70 minuten te kijken nu.quote:![]()
Leuk, grap jatten. Allemaal even lachen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef ZaZoe het volgende:
Het kan nog steeds 6-0 worden.....................................als Locadia het laatste kwartier invalt![]()
Slecht geslapen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk, grap jatten. Allemaal even lachen.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
O nee he.... nu heb ik het!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het op negatieve wijze.
Je hebt zelf een Sana kapsel!Un dann rettet kein Kavallerie,
huilie huiliequote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Uiteraard. Om chicks te scoren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
O nee he.... nu hebik het!
Je hebt zelf een Sana kapsel!![]()
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees niet alles hier namelijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk, grap jatten. Allemaal even lachen.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
za 20-10 19.45 PSV - Willem II
zo 28-10 14.30 PEC Zwolle - PSV
za 3-11 20.45 PSV - Heracles Almelo
zo 11-11 16.30 PSV - SC Heerenveen
za 17-11 18.45 ADO Den Haag - PSV
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:03 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord speelt echt enorm belabberd. Alweer.
Groningen speelt ook niet best hoorOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Advocaat neemt het zekere voor het onzekere. v Bommel nog geen geel, dus gauw wisselen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Groningen heeft een man meer, daaromquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuw record voor vBommel? Al 1 wedstrijden zonder geel...quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:04 schreef Zorro het volgende:
Advocaat neemt het zekere voor het onzekere. v Bommel nog geen geel, dus gauw wisselen.![]()
Mikken Pelle. Alsjeblieft
2quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nieuw record voor vBommel? Al 1 wedstrijden zonder geel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |