Die krengen blijf je ook gewoon eten inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die zijn echt fantastisch heb al 3 van die zakken op dit jaar
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke Rossdale. Wil je een lekker stukje speculaas?
Wooptie fucking doo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:10 schreef Bozz187 het volgende:
oh shit die nieuwe south park afleveringen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja, jij probeert me uit te lokkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja wil je weer zo gaan doen ouwe man...
Ik vraag of je een stukje speculaas wil wat is er in jou kutje gekropen mafketelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, jij probeert me uit te lokkenMoet je nu niet gaan huilen
Het lijkt erop dat ze het meer voor noobs gemaakt hebben.quote:
Komt goed uit voor jou dan toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze het meer voor noobs gemaakt hebben.
waarom zo gemeenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Komt goed uit voor jou dan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag of je een stukje speculaas wil wat is er in jou kutje gekropen mafketel
Wtfquote:
Alsof je elke ruft niet dik gesnoven hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Pixell het volgende:
Wtf, zit al de hele dag ontzettend smerig te ruften
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Pixell het volgende:
Wtf, zit al de hele dag ontzettend smerig te ruften
Kwart voor 5 ben ik gaan zitten, toen maar even gewacht ik door kon spoelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |