Oke Rossdale.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Mechromancer klasse is vanaf vandaag al te spelenHmm opnieuw beginnen of eerst verder met mijn siren?
Staat hij niet op de marketplace?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
leugens hij staat er niet bij, wel een update gehad
Ach vanavond vast welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rond 11 uur iig niet, weet niet of ie immiddels al wel op live staat
Zit nog voor 1 keer doortrekken in de spoelbakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef Frankii het volgende:
Water is tot 5 uur afgesloten en ik moet poepen als een malle.
En ik stink naar bier en rook.
Ons spoelwater komt direct uit te leiding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zit nog voor 1 keer doortrekken in de spoelbak
In dat geval gewoon schijten, en om 5 uur pas doortrekkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ons spoelwater komt direct uit te leiding.
Oke Stef.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Teun is tp aan het jatten bij de coffeeshop
Stef, He'j het verstaand in'n tuk zit'n ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Teun is tp aan het jatten bij de coffeeshop
Boh, dat ga ik zo even halen denk ik. Samen met chocolade-pepernotenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke Rossdale. Wil je een lekker stukje speculaas?
Chocolade pepernotenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, dat ga ik zo even halen denk ik. Samen met chocolade-pepernoten
Truffelkruidnotenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, dat ga ik zo even halen denk ik. Samen met chocolade-pepernoten
Speculaasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke Rossdale. Wil je een lekker stukje speculaas?
quote:
Van de Albert Heijn? Die zijn inderdaad lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik had laatst ook van die cappuccino-kruidnoten, man man wat een genot
Klopt, dat was ik nog vergeten toe te voegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Van de Albert Heijn? Die zijn inderdaad lekker
Wordt je alleen wel snel misselijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |