Ahquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, 1080. Russisch inderdaad, maar alleen plaatsnamen zijn Russisch. Geen last van.
Geen jets dus kut.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:22 schreef SoldMayor het volgende:
De beta van BF3 was ook dikke bagger. Bij MoH valt het nog wel mee. Is gewoon COD achtig maar dan met BF gemixt. Snap ook niet waarom ze maar 1 map doen tijdens een beta. Of op zijn minst een map terwijl het overdag is.
Mischien dat ik hem wel ga halen.
Nee doe maar niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal ik de xbox aanzetten voor een live pack opening ?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ineens breekt de rechter schelp van mijn geliefde turtlebeach headset af.
2 jaar, jezus...mijn headsets houden het nooit langen dan een jaar vol, maar dat is omdat ze nog wel eens rondgeslingerd wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:48 schreef KoningStoma het volgende:
Gewoon spontaan
Bijna 2 jaar zonder problemen meegegaan. Gelukkig blijft hij zitten met wat plakband.
Lijm 'm aan je oor. Problem solved.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:04 schreef KoningStoma het volgende:
Morgen even met een lijmpistool vastkoeken en dan kan-ie nog twee jaar mee.
Wat ook wel weer logisch is, ze denken daar nog steeds dat als je het eerder in de winkel legt, je de piraterij tegen gaatquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is daar al een fatsoenlijke rip van? Wat ik gezien heb zijn allemaal gare rips van een Russische source
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |