Ja, nee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:35 schreef stoereboii het volgende:
Wordt Belgisch voetbal eigenlijk uitgezonden op de NL betaal tv? En kijkt er hier iemand naar dan?
Beneliga is het domste wat Nederland kan doen. Het voetbal hier in Nederland loopt minimaal 10 jaar voor op Belgie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Weet het niet hoor. Ze moeten gewoon een BeNeliga doen imo
nederland: linkerrijtjequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Weet het niet hoor. Ze moeten gewoon een BeNeliga doen imo
Topclubs lopen gelijk manquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Beneliga is het domste wat Nederland kan doen. Het voetbal hier in Nederland loopt minimaal 10 jaar voor op Belgie.
Het niveau word al aangegeven door FUT. 3 Spelers die gold zijn waarvan Suarez de beste speler is.
Geniet van het uitzichtquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef RavioliPunch het volgende:
Tegenstander quit en nu krijg ik een soort slideshow van het stadion te zien.
Vastlopertje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef RavioliPunch het volgende:
Tegenstander quit en nu krijg ik een soort slideshow van het stadion te zien.
Nederlandse ploegen lopen echt niet over een A'lecht, Luik en Brugge heen...quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Beneliga is het domste wat Nederland kan doen. Het voetbal hier in Nederland loopt minimaal 10 jaar voor op Belgie.
Het niveau word al aangegeven door FUT. 3 Spelers die gold zijn waarvan Suarez de beste speler is.
Daarmee heb je de allerbeste wel opgenoemd. En ik denk dat de top van het Nederlands voetbal geen problemen moet hebben met die drie clubs.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nederlandse ploegen lopen echt niet over een A'lecht, Luik en Brugge heen...
Idd. 2 jaar geleden 1-3 tegen Ajax nog.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nederlandse ploegen lopen echt niet over een A'lecht, Luik en Brugge heen...
tamperenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:46 schreef Pep_Vanille het volgende:
Heey jongens.
Ik ben een fervent FIFA'er maar in Fifa 13 voor het eerst gestart met FUT. Nou, ik heb dus een compleet baggerteam wat iedereen in het begint krijgt, maar ik zit een beetje vast.
Ik heb een kutteam met hoogste zilver van 70. Iedereen is geblesseerd, moe en heeft nieuwe contracten nodig, terwijl ik nauwelijks geld heb. Verder ben ik dus online met een seizoen bezig, maar ik moet de hele tijd tegen volledig gouden team. Nou heb ik het voor elkaar gekregen dat ik met 4 resterende wedstrijden nog 3 punten nodig heb voor titel omdat ik wel aardig kan FIFA'en maar het is fucking frustrerend om tegen een of andere lul met van Persie te moeten die me er gewoonweg uitrent.
Hebben jullie tips?
Het ziet er hopeloos uit voor je. Denk dat je beter kan stoppen met FUT. Het is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:46 schreef Pep_Vanille het volgende:
Heey jongens.
Ik ben een fervent FIFA'er maar in Fifa 13 voor het eerst gestart met FUT. Nou, ik heb dus een compleet baggerteam wat iedereen in het begint krijgt, maar ik zit een beetje vast.
Ik heb een kutteam met hoogste zilver van 70. Iedereen is geblesseerd, moe en heeft nieuwe contracten nodig, terwijl ik nauwelijks geld heb. Verder ben ik dus online met een seizoen bezig, maar ik moet de hele tijd tegen volledig gouden team. Nou heb ik het voor elkaar gekregen dat ik met 4 resterende wedstrijden nog 3 punten nodig heb voor titel omdat ik wel aardig kan FIFA'en maar het is fucking frustrerend om tegen een of andere lul met van Persie te moeten die me er gewoonweg uitrent.
Hebben jullie tips?
Gezien de Europa League resultaten valt dat laatste te bezien. Verder zou het niveau dus wel stijgen, zolang je maar geen quotum voor Belgische/Nederlandse clubs hebt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Daarmee heb je de allerbeste wel opgenoemd. En ik denk dat de top van het Nederlands voetbal geen problemen moet hebben met die drie clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |