Om 1 of andere reden kost hij 7k op de Xbox terwijl hij niet eens zulke goede stats heeft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Heb zojuist een Armand(PSG) 4-1-2-1-2 gekocht voor 400c. Er staat er maar 1 op de markt. Hij staat niet bij het 0 weight lijstje.
DS2?
Matig idd, hij zal wel zo duur zijn omdat hij bij PSG speelt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Om 1 of andere reden kost hij 7k op de Xbox terwijl hij niet eens zulke goede stats heeft.
Wanneer krijg je fifa 13quote:
Ik deed het alvast posten voordat ik het pakje opende, misschien dat het dan ook uit zou komen maar neequote:
Leuk pakje met die Lebouc als rare.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik deed het alvast posten voordat ik het pakje opende, misschien dat het dan ook uit zou komen maar nee
[ afbeelding ]
Januari, en als je 2 verschillende koopt tellen ze wel gewoon allebei (let wel op verschil offline en online)quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:53 schreef Anonymous61 het volgende:
Ff een vraagje wanneer komt Lucas naar PSG? en met eafc ckun je je prof boosten, maar als ik 2x mentaal koop dan telt dat toch niet?
jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:54 schreef Vendris het volgende:
Lag die EAS FC kakserver er nou gisteren de hele dag uit of wat?
RTquote:
Oeh oehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |