SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Goede tt en hier verderOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dat haar van Sana gaat steeds meer de lucht in
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gaat gelijk op met zijn ego?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef Fok-it het volgende:
Dat haar van Sana gaat steeds meer de lucht in![]()
![]()
Volgens mij wel ja. Maar dat zegt niks, die heeft in het weekend meerdere wedstrijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef RvLaak het volgende:
Maar de vraag blijft... Heeft Ron de Rijk al een wedstrijd gehad?![]()
Dat hij niets zegt, is dan ook meteen het probleemquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Maar dat zegt niks, die heeft in het weekend meerdere wedstrijden.![]()
Wie heb je liever dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hij niets zegt, is dan ook meteen het probleem
Mark van Rijswijk vind ik trouwens de beste van EL.![]()
Ah mijn internet knalt er weer fijn uit de hele tijd
top man
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Eigenlijk geen idee. Ik kan me geen enkele naam van EDL voor de geest halen die wel goed commentaar geeft... Maar De Rijk vind ik de slechtste, dus die iig niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie heb je liever dan?
Mark van Rijswijk vind ik trouwens de beste van EL.![]()
Kans is best wel groot dat hij Feyenoord doet denk ik. Vorig weekend heeft hij iig PSV gedaan, dus lijkt me sterk dat hij dat nu nog een keer doet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Ik kan me geen enkele naam van EDL voor de geest halen die wel goed commentaar geeft... Maar De Rijk vind ik de slechtste, dus die iig niet.![]()
Sneeuwt het?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kans is best wel groot dat hij Feyenoord doet denk ik. Vorig weekend heeft hij iig PSV gedaan, dus lijkt me sterk dat hij dat nu nog een keer doet.![]()
![]()
ahah engelse commentator noemt verhoeven the pizzaboy.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef One_of_the_few het volgende:
ahah engelse commentator noemt verhoeven the pizzaboy.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ahah engelse commentator noemt verhoeven the pizzaboy.![]()
![]()
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Hopen dat Utrecht idd geschiedenis gaat schrijven door Ajax voor de 5e keer op rij (in de competitie) te verslaan![]()
ahah engelse commentator noemt verhoeven the pizzaboy.![]()
![]()
Ja, inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef One_of_the_few het volgende:
ahah engelse commentator noemt verhoeven the pizzaboy.Nu weten de internationale kijkers het ook
![]()
![]()
ahah engelse commentator noemt verhoeven the pizzaboy.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hessel SteegstraWaarom die bosmongool nog met een vlag langs de lijn mag galopperen is mij een raadsel.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Jouw sig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hessel SteegstraWaarom die bosmongool nog met een vlag langs de lijn mag galopperen is mij een raadsel.
!
![]()
JaaaaaaOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nog een goalletje voor rust graag.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Mooi uitgespeeld! Dit gaat 8-0 worden ofzo.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
ZAG DIE PASS VAN ERIKSENquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL![]()
Utreg mag uitkijken dat het niet vernederd wordt vandaag.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lukoki probeerde op goal te schieten![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
En een simpele pass over de grond (nou ja quasi) vooruit van Poulsen![]()
![]()
![]()
twee ballen in het veld, speciaal voor moisander dit.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dat moeten ze dit seizoen elke wedstrijd, dus daar is niets nieuwsquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef Fok-it het volgende:
Utreg mag uitkijken dat het niet vernederd wordt vandaag.![]()
![]()
Australie en voetbal zijn sowieso niet echt een goede combinatie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Australiërs bij Utrecht, Oar en Sarota heb ik ook echt nog nooit wat goeds zien doen.![]()
![]()
Jij kent Tyron en zn liefde voor Eriksen niet!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Overly attached girlfriend is totaal niet rullevant in dezen, ga snel naar 9gag ofzo, kut jong."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
een boertje die voor mij op komtquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Overly attached girlfriend is totaal niet rullevant in dezen, ga snel naar 9gag ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
Eriksen speelt trouwens de laatste 4 wedstrijden geweldig
Ach Eriksen gaat nu weer een paar wedstrijden goed spelen, wordt hij weer gelinkt met ManU, gaat ie weer kut spelen. Vicieuze cirkel.![]()
Ik hoop dar we utrecht inmaken, alleen maar om het bij Paul in te wrijven.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Je ziet idd wel dat Sana zich veel lekkerder voelt op links dan op rechts.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Neeee,barca speelt Ajaaaaax style!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:40 schreef Scorpie het volgende:
Ajax en het positiespelbarcaaaaaaaaa Style
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef Pedroso het volgende:
Je ziet idd wel dat Sana zich veel lekkerder voelt op links dan op rechts.![]()
![]()
Sana is leuk man. Zeker voor de eredivisie. Alleen Europees kan hij nog niet aan.
Hij moet aan zn fysiek proberen te werken"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Messi is zo'n beer van een gast natuurlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef Stiggie het volgende:
Sana is leuk man. Zeker voor de eredivisie. Alleen Europees kan hij nog niet aan.
Hij moet aan zn fysiek proberen te werken
Hij komt gewoon kwaliteiten te kort voor in EuropaOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
En aan zijn kapsel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef Stiggie het volgende:
Hij moet aan zn fysiek proberen te werken![]()
Idd zelfs lukoki heeft meer body dan sana en dies 4-5jaar (?) jongerquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef Stiggie het volgende:
Hij moet aan zn fysiek proberen te werkenhhhhh![]()
Wat voor kwaliteiten dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Messi is zo'n beer van een gast natuurlijk
Hij komt gewoon kwaliteiten te kort voor in Europa![]()
![]()
Sana poepte ook begrijpelijk in zn broek tegen Madrid. Mentaal was hij daar ook nog niet aan toequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Messi is zo'n beer van een gast natuurlijk
Hij komt gewoon kwaliteiten te kort voor in Europa
jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Blind is echt een baasje aan het worden.![]()
Krijgt vertrouwen van de Boer en dat doet hem overduidelijk goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Blind is echt een baasje aan het worden.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Blind begint weer goed aan de wedstrijd. Denk dat een aanbieding van Barca niet uit kan blijven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Blind, ongelofelijk man hoe die er op eens staatKon er nooit ene reet van
Volgende zomer heeft Barcelona interessequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:45 schreef Mandéra het volgende:
Was het niet Norwich die interesse hadden in Blind afgelopen zomer?![]()
Blind was in balbezit altijd al zo goed, eigenlijk 1 van de best voetballende verdedigers van Ajax. Het was alleen zijn verdedigende taken waarbij die altijd in de problemen kwam, daar is hij nu duidelijk stappen in aan het maken.![]()
Ajax heeft iig geen last van een dipje na een CL duel
Nu nog even die 2-0 er in jassen en we hoeven niet meer bang te zijn dat een zondagsschot van Utrecht ons nog punten gaat kosten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er moet even gescoord worden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
En voor alsnog lijk het als ze de pasta allemaal hebben weg gekregen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:48 schreef Stiggie het volgende:
Ajax heeft iig geen last van een dipje na een CL duel![]()
Paar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een blind paar die EriksenRechts loopt gewoon van Rhijn 10 minuten lang vrij
En verder >![]()
![]()
Mwa Real had er niet zo'n zin in dus misschien 5/6-1quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pooeeh als Ajax zo tegen Madrid had gespeeld was het 8 - 0 geworden junge![]()
Utrecht is rijp voor de slacht, net als Real jl. woensdag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:50 schreef Pedroso het volgende:
Utrecht is rijp voor de slacht, net als Real jl. woensdag.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa Real had er niet zo'n zin in dus misschien 5/6-1
Hij bedoelt 8-0 voor Ajax he![]()
Goeijen trap Sana“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat is dat positiespel van Ajax de afgelopen jaren goed teruggekomen zeg.
Alleen tegen Real was het om te janken voor het grootste deel van de wedstrijd."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik ben meer fan van Sanna.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Twente speelde vorig weekend het Inter voetbalquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat nou barca - real!! Dit is de topper van het weekend! Wat een fantastisch niveau![]()
![]()
Die Poulsen, dan ben je verdomme 43 en dan loop je nog met zo'n bandje in je haar als een heaumeausensueel. Heeft die gozert geen vrienden of familie?![]()
Toch wel handig zo'n gast als Lukoki. Je speelt de bal gewoon 20 meter voor hem uit en hij wint het toch altijd van zijn tegenstander.![]()
anders happert zijn haar alle kanten uit, ibra heeft ook soms staartje hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Poulsen, dan ben je verdomme 43 en dan loop je nog met zo'n bandje in je haar als een heaumeausensueel. Heeft die gozert geen vrienden of familie?![]()
Ja, want die heeft ie in om een modestatement te makenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef Stevenzenl het volgende:
![]()
Sana is een linksbuiten en Narsingh een rechtsbuiten (of een bankwarmhouder),Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ah ja, er zijn ook geen kappers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
anders happert zijn haar alle kanten uit, ibra heeft ook soms staartje hoor![]()
U jelly?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef Stevenzenl het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Poulsen, dan ben je verdomme 43 en dan loop je nog met zo'n bandje in je haar als een heaumeausensueel. Heeft die gozert geen vrienden of familie?
Lukoki is een sjieke speler. Niet de allerslimste maar zo ongelofelijk snel. Kan een mooi wapen voor ons gaan worden a lá Rommedahl.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef TheArt het volgende:
Toch wel handig zo'n gast als Lukoki. Je speelt de bal gewoon 20 meter voor hem uit en hij wint het toch altijd van zijn tegenstander.![]()
de Boer
Kunnen we nu weer oud hollands Blind de schuld gaan geven?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Dat zijn sowieso geen vriendjes van de mensen rond het voetbalquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bond van het vloeken is vast niet happy![]()
![]()
HE HE DAS EEN OVERTREDING HE WAS TOCH GODVERDOMME OVERTREDING MAN!"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Die Poulsen is gvd bijna net zo oud als Frankie, zet Frank er gewoon in dan
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
vloeken, homo`s, Frank weet er allemaal goed mee om te gaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bond van het vloeken is vast niet happy“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
En daarom is hij gewoon trainerquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vloeken, homo`s, Frank weet er allemaal goed mee om te gaan![]()
Blijft ook altijd zo rustig... Echt een voorbeeld voor de rest van de mensheidquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vloeken, homo`s, Frank weet er allemaal goed mee om te gaan![]()
van der Cum.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heette die maar van der Gum.. dan kon hij het uitwissen en nog een keer proberen! XD![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heette die maar van der Gum.. dan kon hij het uitwissen en nog een keer proberen! XD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Siempie begint ook lekker aan de wedstrijd. Verliest ieder duel en zijn passing is ook ruk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
![]()
zoals altijd tochquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef Pedroso het volgende:
Siempie begint ook lekker aan de wedstrijd. Verliest ieder duel en zijn passing is ook ruk.![]()
met zwarte shirts win je ook gewoon minder snel.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Die is al het hele seizoen poep.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef Pedroso het volgende:
Siempie begint ook lekker aan de wedstrijd. Verliest ieder duel en zijn passing is ook ruk.![]()
Niet weten dat Utrecht terug komt en 2-1 maaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef napoleonfour het volgende:
met zwarte shirts win je ook gewoon minder snel.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Niet haten op Siem.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef Pedroso het volgende:
Hey Paul goed nieuws je bent niet meer nummer 1 op de irritante users lijst van Geo. Die CP heeft je ingehaald![]()
Bert heeft ook maar (weer) weinig laten zien vandaag he.. hij moet het toch wel hebben van deze wedstrijden.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
Hey Paul goed nieuws je bent niet meer nummer 1 op de irritante users lijst van Geo. Die CP heeft je ingehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 13:00:33 ]![]()
De vraag is 9/10 x niet of Vermeer een bal stopt maar of hij hem klem heeft. Daar zit de spanning altijd"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
Hey Paul goed nieuws je bent niet meer nummer 1 op de irritante users lijst van Geo. Die CP heeft je ingehaaldik nomineer rvlaakquote:![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit blijft geen 1-0 ieder geval. Ruimtes zijn groot aan beide kanten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
voorzet op doel schietenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:02 schreef RvLaak het volgende:
wtf deed azare? Verneukte voorzet, of scheel op doel schieten?![]()
asarequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:02 schreef RvLaak het volgende:
wtf deed azare? Verneukte voorzet, of scheel op doel schieten?![]()
Ajax moet iig ff 2-0 scoren. Anders gaan ze straks inkakken en zal je zien dat Utrecht een gelukstreffer maakt in de 70ste minuut"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Waarom de 70e minuut?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:02 schreef Stiggie het volgende:
Ajax moet iig ff 2-0 scoren. Anders gaan ze straks inkakken en zal je zien dat Utrecht een gelukstreffer maakt in de 70ste minuut![]()
Lijkt me ook redelijk nutteloos om als laatste man een terugspeelbal te geven... Maar dat kan aan mij liggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:03 schreef ValHallen het volgende:
Kap dan ook met die terugspeelballen. Iedereen weet dat Vermeer dat niet kan.![]()
Misschien moet er even iemand vrij staan zodat Vermeer de bal niet lang hoeft te spelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:03 schreef ValHallen het volgende:
Kap dan ook met die terugspeelballen. Iedereen weet dat Vermeer dat niet kan.![]()
Ajax is al lang ingekakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:02 schreef Stiggie het volgende:
Ajax moet iig ff 2-0 scoren. Anders gaan ze straks inkakken en zal je zien dat Utrecht een gelukstreffer maakt in de 70ste minuutmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
2-0 is ook niet genoeg want als het in de 70e minuut 2-1 wordt dan wordt het nog spannend.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:02 schreef Stiggie het volgende:
Ajax moet iig ff 2-0 scoren. Anders gaan ze straks inkakken en zal je zien dat Utrecht een gelukstreffer maakt in de 70ste minuut![]()
Van Babel moet het wel komen bij Ajax, de rest is gewoon (nog) te licht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat ook ja. Het is ook niet erg dat Vermeer niet zo'n goede voetballer is, maar ga hem dan niet steeds in de problemen brengen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien moet er even iemand vrij staan zodat Vermeer de bal niet lang hoeft te spelen.![]()
Nee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:05 schreef Pedroso het volgende:
Van Babel moet het wel komen bij Ajax, de rest is gewoon (nog) te licht.![]()
Te licht voor wat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:05 schreef Pedroso het volgende:
Van Babel moet het wel komen bij Ajax, de rest is gewoon (nog) te licht."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Vermeer, jankerd.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Heb je je Ajax ui al klaarliggen paul?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je je Ajax ui al klaarliggen paul?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je je Ajax ui al klaarliggen paul?![]()
![]()
Niveau. Met Lukoki en Sana win je de oorlog niet.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toch gek als die utrechter hem amper aanraakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar last van zijn knie. Kan behoorlijk pijn doen![]()
Vorig seizoen wonnen we het wel met Ebecilio en Ozbiliz in de voorhoedequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niveau. Met Lukoki en Sana win je de oorlog niet.![]()
doe normaal
[ Bericht 79% gewijzigd door stevenmac26 op 07-10-2012 13:08:00 ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens Driessen heeft hij het mogelijk zelf gedaan... En je knie verdraaien kan behoorlijk ernstig zijn (kruisbanden, etc).quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch gek als die utrechter hem amper aanraakt.![]()
Messilioquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig seizoen wonnen we het wel met Ebecilio en Ozbiliz in de voorhoedeondergewaardeerde prutsmongool
![]()
![]()
Gewonde keeperquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:08 schreef RvLaak het volgende:
Gewonde keeper, Utrecht heeft nu meer mogelijkheden...
Hebben de Duitsers Vermeer neergeknald?![]()
![]()
Als hij het echt aan z'n knie heeft, zal hij niet veel meer bewegen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewonde keeper
Zo leek het wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewonde keeper
Ach, ze gebruiken de ajax techniek gewoon.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewonde keeper
Hebben de Duitsers Vermeer neergeknald?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: