SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door THEFXR op 08-10-2012 23:48:31 ]
http://www.mmatko.com/dav(...)fight-video-ces-mma/quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ah ja Batista moest aan de bak, staat het ergens makelijk met *cough een legale natuurlijk cough* stream ofzo? Geen zin om een hele event te downloaden voor 1 match
Wat een fantastische gozert is Pat Barry toch, ik probeer inderdaad altijd zijn filmpjes te bekijken, maar had deze nog niet gezien.quote:
Zalig hoe hij die clown even op zijn plek zet!quote:
Wat een prachtige knockoutquote:
geweldig idee om tegen manhoef je handen laag te houdenquote:
Echt 'on the button' en die heerlijke afsluitende afscheids- hammerfist!quote:
Ik vond die move van die gast naar zn knie wel master ninja, alleen jammer dat ie zn gezicht zo open hield voor Manhoef's vuistquote:
Ik vind het dit seizoen redelijk meevallen eigenlijk. Zowel bij de Australiėrs, Britten zit wel talent voor zover ik dat in kan schatten. Vind de partijen tot nu toe ook ook zeker niet tegen vallen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:24 schreef THEFXR het volgende:
ik vind tuf niks meer aan er zit geen talent in alleen maar schoften! ik hoop dat iemand een samenvatting van de gevechten maakt.
dat ze onder elkaar keihard treiteren en dat het schooiers/lowlife's zijn!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind het dit seizoen redelijk meevallen eigenlijk. Zowel bij de Australiėrs, Britten zit wel talent voor zover ik dat in kan schatten. Vind de partijen tot nu toe ook ook zeker niet tegen vallen.
Amerikaanse versie kijk ik ook nog. Met Roy Nelson als coach, die gisteren ging klagen bij Dana White dat de weigh in volgens hem niet klopte. Hier deed hij zijn beklag over nadat iemand uit zijn team verloren had.![]()
Wat bedoel je met schoften?
Beetje dit idee: Dan Hardy thinks the “jackasses” on TUF are ruining MMAquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind het dit seizoen redelijk meevallen eigenlijk. Zowel bij de Australiėrs, Britten zit wel talent voor zover ik dat in kan schatten. Vind de partijen tot nu toe ook ook zeker niet tegen vallen.
Amerikaanse versie kijk ik ook nog. Met Roy Nelson als coach, die gisteren ging klagen bij Dana White dat de weigh in volgens hem niet klopte. Hier deed hij zijn beklag over nadat iemand uit zijn team verloren had.![]()
Wat bedoel je met schoften?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |