Ik maak er alleen voor mezelf een issue vanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:55 schreef lezzer het volgende:
Het wordt meestal een issue omdat je er zelf een issue van maakt.
Ja, maar of ik me daar dan wel goed bij ga voelen als ik dat niet vertel weet ik ook niet...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef wonderer het volgende:
Daar hoef je ze niks over te vertellen. Net als zwangerschap.
Dat zeg ik, als jij er een issue van maakt (voor wie dan ook), dan is het een issue, terwijl het dat eerder helemaal niet hoeft te zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:05 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik maak er alleen voor mezelf een issue van![]()
Dat kun je in de tweede ronde misschien ook wel vertellen.quote:Maar sommige dingen daarvan worden voor het bedrijf ook een issue natuurlijk (bv. als ik volgend jaar een tijd niet kan werken na de operatie).
Alsof het bedrijf jou gaat inlichten over iets waar jij hinder van kunt ondervinden. Zoiets werkt twee kanten uit. Zeker in de huidige economie moet je gewoon zorgen dat je een baan krijgt en als je dan wat dingen niet vertelt, soit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat overigens niet chique. Het is not done dingen bewust achter te houden, waarvan je weet dat het bedrijf er hinder van gaat ondervinden.
Vandaar ook mijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat overigens niet chique. Het is not done dingen bewust achter te houden, waarvan je weet dat het bedrijf er hinder van gaat ondervinden.
Ik ben het helemaal met je eens dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:23 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ja, maar of ik me daar dan wel goed bij ga voelen als ik dat niet vertel weet ik ook niet...
Jawel, een goede werkgever gaat dat dus wel doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof het bedrijf jou gaat inlichten over iets waar jij hinder van kunt ondervinden. Zoiets werkt twee kanten uit. Zeker in de huidige economie moet je gewoon zorgen dat je een baan krijgt en als je dan wat dingen niet vertelt, soit.
en daarom mag het?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef wonderer het volgende:
De werkloosheidcijfers van transseksuelen zijn hoog genoeg om dat te onderschrijven.
Ja. Vind ik wel. Dan moet je gewoon aan jezelf denken.quote:
En dan vragen mensen zich af waarom ze van die dikke contracten moeten tekenenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Vind ik wel. Dan moet je gewoon aan jezelf denken.
Wachtlijst inderdaadquote:
Ik schat het liever ruim in op 2 maandenquote:Volgens mij, afgezien van eventuele complicaties, moet je 4-6 weken thuis zitten herstellen of zo. Ligt er denk ik ook aan wat voor soort werk je doet. Als ik in een magazijn had gewerkt of zo vorig jaar, zou ik ook zes weken niet hebben kunnen werken.
quote:
Tja, wettelijk zou het mogen, maar ik mag het van mezelf niet. Ik kan dat ook gewoon niet, zoiets niet melden voor het contract getekend wordt. Maar ik meld het wel pas als zij redelijk zeker zijn van hun keus, anders gooi ik m'n eigen ruiten in.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef lezzer het volgende:
En dan vragen mensen zich af waarom ze van die dikke contracten moeten tekenen
Juist want waarom zou je werkgever je anders ooit nog vertrouwen.quote:
Ik ben een butchquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk het niet, want ik kan niet onder vrouwen werken
Mjaaaaa, mjaaaaaaaaaaaaa, toch nee denk ik.quote:
Mij niet dan?quote:
Als ik later groot en de baas ben?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bovenop dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij bent natuurlijk het uitzonderingetje op mijn regeltjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik later groot en de baas ben?
Maakt niet uit, zolang de collega's leuk zijn en het salaris goed kan ik best een website voor je bouwen/onderhoudenquote:
Dat kan ik toevallig zelf ook, aangezien ik daar wél voor opgeleid benquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:39 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang de collega's leuk zijn en het salaris goed kan ik best een website voor je bouwen/onderhouden
quote:
Plus een nette pantalon en een trenchcoat enzo. Ik was helemaal sexy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |