Uitmelken die hap!quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:49 schreef Biogarde het volgende:
Als je moeder bukt, je moeder. Wat een uiers!
Waarom altijd mijn moeder?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:49 schreef Biogarde het volgende:
Het is een slet. Ik weet het.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
NEE
Bio en Hork in één topic.
Chapeau, Karma.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
NEE
Bio en Hork in één topic.
Chapeau, Karma.
Ik heb sowieso de mooiste uiquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:52 schreef LangeJan het volgende:
[..]
stevenmac26 er ook nog bij en we zijn los!
Dan moet er een dubbelganger zijn, want ik post never kinderachtig. Hooguit dat je 't als kinderachtig opvat wanneer ik weer iemand klem lul of wanneer ik het bloed onder je nagels vandaan haal met een paar woorden en een smileyquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:50 schreef CytiseChromatique het volgende:
Die van Biogarde, maar helaas associeer ik dat gifje nu met kinderachtige posts
Jij bent heul geen wijf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:52 schreef CytiseChromatique het volgende:
LangeJan heeft ook wel een goede
Fallout: New Vegas, een van de mooiste spellen evar
Thx! Fallout blijft inderdaad geniaal. Kan niet wachten op FO4quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:52 schreef CytiseChromatique het volgende:
LangeJan heeft ook wel een goede
Fallout: New Vegas, een van de mooiste spellen evar
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:49 schreef Biogarde het volgende:
Dat is de indruk wel die ik tot nu toe van je gekregen heb. Kan nog veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan moet er een dubbelganger zijn, want ik post never kinderachtig. Hooguit dat je 't als kinderachtig opvat wanneer ik weer iemand klem lul of wanneer ik het bloed onder je nagels vandaan haal met een paar woorden en een smiley
Maar hey, ik ben niet boos.
UI.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan moet er een dubbelganger zijn, want ik post never kinderachtig. Hooguit dat je 't als kinderachtig opvat wanneer ik weer iemand klem lul of wanneer ik het bloed onder je nagels vandaan haal met een paar woorden en een smiley
Maar hey, ik ben niet boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |