En blazen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moet niet moeilijk zijn...
gewoon wat voor de mond houden
ojeeeequote:
Vergeet je schoenen met stalen neuzen, veiligheidsbril, gehoorbescherming, valgordel en helm niet!quote:
een keer wat anders dan zuigenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
En blazen!
Ook embouchure is belangrijk.
Ik zou niet durven, je moet als leidinggevende immers het goede voorbeeld geven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vergeet je schoenen met stalen neuzen, veiligheidsbril, gehoorbescherming, valgordel en helm niet!
Nou, het valt wel op dat je bepaalde vragen (moedwillig) ontwijkt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik zie ook het nut achter de regels. Maargoed, deze discussie kan eindeloos lang doorgaan.
Psies.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, je moet als leidinggevende immers het goede voorbeeld geven.
vandaar dat de meeste ongelukken ook gebeuren met geen idee hebben wat je doet in de praktijk...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou, het valt wel op dat je bepaalde vragen (moedwillig) ontwijkt.
Ik gaf je aan dat veel apparaten dit teken hebben:
[ afbeelding ]
Ga je totaal niet op in, terwijl dat best van essentieel belang is bij een discussie over aarding.
Vind ik gewoon heel opvallend.
Je komt op mij een beetje over alsof je hier 'boekenwijsheid' loopt te spuien.
En daar heb ik een broertje aan dood.
Geef mij de praktijk maar, heb je veel meer aan.
ik ga toch inhaken...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psies.
Als je trouwens wil kun je van mij gebruikte handschoenen lenen, denken ze ws. dat je ook wel eens iets doet.
Deze zin snap ik niet, leg uit lieve Dolfiequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vandaar dat de meeste ongelukken ook gebeuren met geen idee hebben wat je doet in de praktijk...
dat jij alles uit de praktijk haalt...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Deze zin snap ik niet, leg uit lieve Dolfie
Je zet er dan wel zo'n smily achter maar het is wel zoals je zegt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vandaar dat de meeste ongelukken ook gebeuren met geen idee hebben wat je doet in de praktijk...
Als ik het zou menen zou die smily er niet achter staan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ga toch inhaken...
Ik vind dit denigrerend overkomen... vorige post ook..
en ik dan zeg ik het nog netjes, want ik had een andere post in gedachten...
sure...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je zet er dan wel zo'n smily achter maar het is wel zoals je zegt.
Zowel uit staalbouw en hoogspanningsmasten ken ik genoeg voorbeelden dat de theoretici falen en de praktijkmensen het min of meer moeiteloos oplossen.
Je mag het boekenwijsheid noemen, mij best. Ik heb een broertje dood aan mensen die denken dat ze het weten omdat het jaren lang goed gegaan is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou, het valt wel op dat je bepaalde vragen (moedwillig) ontwijkt.
Ik gaf je aan dat veel apparaten dit teken hebben:
[ afbeelding ]
Ga je totaal niet op in, terwijl dat best van essentieel belang is bij een discussie over aarding.
Vind ik gewoon heel opvallend.
Je komt op mij een beetje over alsof je hier 'boekenwijsheid' loopt te spuien.
En daar heb ik een broertje aan dood.
Geef mij de praktijk maar, heb je veel meer aan.
Maar dan moet je blazen ipv zuigenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moet niet moeilijk zijn...
gewoon wat voor de mond houden
verder lezen ehhequote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
een keer wat anders dan zuigen
Maar ho ff!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat jij alles uit de praktijk haalt...
terwijl als je het boekje niet kent, de meeste ongelukken gebeuren..
maar ja, wie ben ik...
Of gaten vullen, oh nee, dat was ik...quote:
Deze opmerking negeer ik maar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sure...
ongetwijfeld...
door zelf je huis op te laten fikken doordat je met je jatten verkeerde draadjes zit...
leer je van!!!
tenkoste van??
maar goed.. ik ga me verder niet mengen in die discussie, want het draait op een discussie hier keer op keer uit.. dat vannelle en pulver gelijk hebben en de rest niet...
en gek genoeg... heel gek genoeg... is er per discussie wel iets, waar jij je in verdiept hebt..quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar ho ff!
Het is wel ergens op gebaseerd.
Ik heb twee jaar HTS Werktuigbouw achter de rug (dus nooit afgemaakt, dat is wel jammer)
Electrotechniek was voor ons een 'bijvak'.
Maar waar het nu over ging was gewoon eerstejaars spul.
Dus wat dat betreft denk ik wel dat ik een beetje recht van spreken heb tegenover cvboer als ie met feiten komt die niet kloppen.
tot bloedens toequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of gaten vullen, oh nee, dat was ik...
vorige keer was het autorijden..quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Deze opmerking negeer ik maar.
Het ging niet eens over electriciteit wat ik zei maar over praktijk vs. theorie.
Heb niet eens voorbeelden gegeven dus een oordeel mag ook wel even achterwege blijven lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |