nee, mijn onderschriftquote:
hahahahahaquote:
het liedje dan!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:28 schreef Pulver het volgende:
Oh, de topictitel vind ik dan wel weer lief
Zo is ze.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:28 schreef Pulver het volgende:
Oh, de topictitel vind ik dan wel weer lief
somsquote:
Toen ik haar heb ontmoet wel, we hebben nog samen gaten wezen vullen in de slaapkamer.......quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
soms
* kwiebuske ducks
@pulver:
van harte
biertje inschenkt
tss does lief!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
soms
* kwiebuske ducks
@pulver:
van harte
biertje inschenkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Toen ik haar heb ontmoet wel, we hebben nog samen gaten wezen vullen in de slaapkamer.......
Dierbare herinneringen moet je koesteren.quote:
Kort daarna had ze een vervelende infectie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Toen ik haar heb ontmoet wel, we hebben nog samen gaten wezen vullen in de slaapkamer.......
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kort daarna had ze een vervelende infectie.
En ik weet nergens van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kort daarna had ze een vervelende infectie.
incubatietijd gerekend ?quote:
quote:
whahahahahahaquote:
AAAAAAHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhh,wat lief!!!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |