Ik prefereer jouw bedje boven het mijnequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, jij prefereert kou boven warmte. Raar mannetje.
doorzuipen jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staan nog 4 flessen wijn hoor, ook nog gluhwein of hoe je dat schrijft
ik heb een vreetkick nu.. chipje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja mevrouw
Tis alleen alweer lang geleden dat ik gegeten heb
Oehlala. altijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb een vreetkick nu.. chipje?
Ik ook nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
Vinnie, weet ik niet
Kingtoppie wat is er
Rawrrrrrrrrrquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
Vinnie, weet ik niet
Kingtoppie wat is er
Kleine stukjes chips haat ik, kut krumelsquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat is dit voor kutchips man.. allemaal kleine stukjes en hij s nog lang niet leeg
lays bolognesequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kleine stukjes chips haat ik, kut krumels![]()
Welke chips is het eigenlijk
geen dank hoor.. maar echt geweldig eh <3quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een oldscool muziek in die yearmix Rokje![]()
Ik ben u dankbaarrrrr
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie zuigt aan vinnies ballen. }
O kut wacht.
Pils,quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Bro-hug en pils kun je krijgen, weet je nog
Ik heb een hoop te beluisteren, thanks!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
fak die chips *pleurt zak aan de kant*
[..]
geen dank hoor.. maar echt geweldig eh <3
Jij ook alquote:
they're so totally worth itquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een hoop te beluisteren, thanks!
[..]
Jij ook al
Zeker wetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
fak die chips *pleurt zak aan de kant*
[..]
geen dank hoor.. maar echt geweldig eh <3
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pils,
Ik las pillsVerkapte drugsdealer
![]()
gewoon affreus enzulks, gaat te vurrrrrrquote:
Ik moet dat woord toch eens opzoekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gewoon affreus enzulks, gaat te vurrrrrr
Terecht welquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik prefereer jouw bedje boven het mijne
doe dat maar eens even ja, recalcitrante schavuitquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet dat woord toch eens opzoeken
klik!!!quote:
bring itquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Lieven rokjen, Ik heb ene passend nummer gevonden voor u.
Ja nu wist ik het nu moet ik dit woord ook opzoekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe dat maar eens even ja, recalcitrante schavuit
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja nu wist ik het nu moet ik dit woord ook opzoeken
Ja dat ben ik heul niet
titel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
wtf, youtube heeft een andere versie...
trentemoller shades of marble...quote:
Was jij die dude met pet/hoed geval?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ohai![]()
Ik zat gisteren heel de avond stiekem te hopen dat je toch nog binnen zou komen lopen
Ik kan 'This Binary Universe' heel erg aanraden.quote:
http://grooveshark.com/#!/s/Shades+Of+Marble/2UcJvZ?src=5 deez?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
trentemoller shades of marble...
in winamp 4 minuut en 52 seconden.... met vocalen... na +- 25 sec....
Op youtube klinken ze heel anders.
Uhuquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was jij die dude met pet/hoed geval?
Ja die dus...quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
http://grooveshark.com/#!/s/Shades+Of+Marble/2UcJvZ?src=5 deez?
Spread the wordquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je leek me een toffe gastHelaas was ik al snel pleite
Haha, gekquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ohai![]()
Ik zat gisteren heel de avond stiekem te hopen dat je toch nog binnen zou komen lopen
yoooquote:
eerste hitquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja die dus...
Grooveshark doet hem wel goed
Jezus....quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja die dus...
Grooveshark doet hem wel goed
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus....
Hoe hoog is de kwaliteit van grooveshark? Tis 100x zo mooi als youtube.
quote:
Het was heel gezellig, maar met jou erbij zou het een avond om nooit meer te vergeten geweest zijnquote:
hahaha ff checken..d ie van 99?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
Rokje rokje rokje![]()
![]()
![]()
![]()
Hoor jij op 42:59 ook 'vinnie boy' in die yearmix?![]()
![]()
zeg maar je ik weet dat ik oud ben maar dan nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Don't know what you mean
[..]
Hoe was uw avond
brave jongen hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeg maar je ik weet dat ik oud ben maar dan nog
ja was gezellig feestje weer zat nog te twijfelen om de stad in te duiken toch maar niet gedaan
Ik ben de avond nu al vergeten, en dat is Samzz haar schuld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was heel gezellig, maar met jou erbij zou het een avond om nooit meer te vergeten geweest zijn
Heb je een link? Ik krijg meerdere nummersquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan 'This Binary Universe' heel erg aanraden.
Komt dat niet door de drankquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de avond nu al vergeten, en dat is Samzz haar schuld.
Dat valt wel mee, denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was heel gezellig, maar met jou erbij zou het een avond om nooit meer te vergeten geweest zijn
Nog even wachten dan luister ik mquote:
Ja diequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahaha ff checken..d ie van 99?
Ja weet ik, maar vind ik tof om te zeggen somsquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeg maar je ik weet dat ik oud ben maar dan nog
ja was gezellig feestje weer zat nog te twijfelen om de stad in te duiken toch maar niet gedaan
en de jouwe dan?
had er gewoon geen zin in eigenlijkquote:
Zoals ik zei beetje luchtig luisterenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
lololol "new york vinnie boy" wordt het dan
maar hoor wel gewoon new york city boy
Zuip dan ook niet zoveelquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de avond nu al vergeten, en dat is Samzz haar schuld.
Da's een album, ook als 5.1 DVD gereleased. Maar da's geen dance meer, downtempo/IDM/nujazz meer die richting op. Die stijl van BT bevalt me ook een stuk beter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik krijg meerdere nummers
het komt door de wijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals ik zei beetje luchtig luisterenDat zegt ie inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Eviequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
zit iedereen hier tegenwoordig?naja ben weer door biertje doen
laterrr!
Volgens mij...quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, denk ik. Zo spannend ben ik niet.
Tijd om te slapen.
Suikerzoete droompjes dan maarquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, denk ik. Zo spannend ben ik niet.
Tijd om te slapen.
wat voor wijn?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog even wachten dan luister ik m
[..]
Ja dieBeetje "luchtig" luisteren, want nu hoor ik wat anders
[..]
Ja weet ik, maar vind ik tof om te zeggen soms
Ah, mooizoJa wel goed, vanmiddag even naar de ikea geweest met lola
Een nieuwe jas gescoord, maar dat wist je al en nu zit ik aan een fles wijn
Haiquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
zit iedereen hier tegenwoordig?naja ben weer door biertje doen
laterrr!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het komt door de wijnIk voel er vrij weinig van eigenlijk, en hij is bijna opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij...
Kan jij wel eens een leuk figuur zijn
sneller zuipen dan..glogglogglogquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voel er vrij weinig van eigenlijk, en hij is bijna op
Moscate d'Asti oid is het. Gister had ik slokje droge witte wijn, maar dat vond ik niet echt watquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor wijn?
ik drink alleen zoete witte wijn
ja enorm ik ga zo ook slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
dat kan.. Prima toch!! Ben je moe?
So truequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet toch wat zonder jou.
trusten.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef Evie het volgende:
[..]
hey::D en doei voor een half uurtje a uurtje oid
Jajajajaquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sneller zuipen dan..glogglogglog
Jij hebt 6 al op?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sneller zuipen dan..glogglogglog
nu wel jaquote:
zegt me zo niksquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moscate d'Asti oid is het. Gister had ik slokje droge witte wijn, maar dat vond ik niet echt wat
Jij 1.8 liter...quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu wel ja![]()
en nu nog deze voor je en nu zal ik even ophouden
Ok ik ga even achterhalen waar je nummer op lijkt..quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu wel ja![]()
en nu nog deze voor je en nu zal ik even ophouden
Hm ik heb even het eerste nummer beluisterd, iets te rustig voor mequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's een album, ook als 5.1 DVD gereleased. Maar da's geen dance meer, downtempo/IDM/nujazz meer die richting op. Die stijl van BT bevalt me ook een stuk beter.
Trustenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:52 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ga slapen.. Slaap zoet allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok ik ga even achterhalen waar je nummer op lijkt..
ik deed het ook hihihihiquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok ik ga even achterhalen waar je nummer op lijkt..
*duwt*quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
Oke ik merk wel dat ik alcohol op heb, maar lig nog lang niet naast mijn stoel
ahhh damienquote:
Dan niet hequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik heb even het eerste nummer beluisterd, iets te rustig voor me
Hihihihiquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik deed het ook hihihihi
[..]
[..]
*duwt*
Ik zie het leven te gecompliceerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahhh damienja heeft er wel iets van weg ja
GRRRRRRRRRRRquote:
ik ook, komt wel goed :$quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het leven te gecompliceerd
doe eens staartjes in :$quote:
wie wat waarquote:
*klokklokklokklok* fles opquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRR
ok ok nog 1 dan. laatste nummer wat ik post, dus herrie (nja, het kan veel erger)
[..]
ik ook, komt wel goed :$
Kan wel, maar wel hele kleintjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe eens staartjes in :$
[..]
wie wat waar
Lol dat nummer lijkt serieus zwaar op ''volcano - damien rice''quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe eens staartjes in :$
[..]
wie wat waar
NEEEEEEEEEEEEEXTquote:
ik verwacht wel pics dan u_uquote:
Ja, nu snap ik wel waarom Samzz zoveel flessen weg tiktquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEXT![]()
[..]
ik verwacht wel pics dan u_u
p.s ik luister muhahahameneer
Gaan wij op de meet saampjes naar herrie luisteren?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRR
ok ok nog 1 dan. laatste nummer wat ik post, dus herrie (nja, het kan veel erger)
[..]
ik ook, komt wel goed :$
regel ik wel voor jequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik wel waarom Samzz zoveel flessen weg tikt
Ja maar ik heb geen mini stiekjes
ik vraag wel een ruigere aanquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaan wij op de meet saampjes naar herrie luisteren?
Hihi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:00 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom lijkt het alsof ik gehackt wordt?
Ik houd wel van ruig jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
regel ik wel voor je
[..]
ik vraag wel een ruigere aan![]()
goed?
Dealquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
regel ik wel voor je
[..]
goed?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
regel ik wel voor je
[..]
goed?
I'm not kiddingquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nu die van mur luisteren
en help me onthouden vin, want ik ben vergeetachtig![]()
dat gaat te ver iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Godver rokje, ik word blij van je.
VNC aanstaan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I'm not kiddingMijn harde schijf gaat ineens te keer en m'n kleuren van taakbalk/vensters veranderen ineens van kleur
Oke ik zalquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nu die van mur luisteren
en help me onthouden vin, want ik ben vergeetachtig![]()
Sorry, ik zal ophoudenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I'm not kiddingMijn harde schijf gaat ineens te keer en m'n kleuren van taakbalk/vensters veranderen ineens van kleur
Waarom zelf doen wat ik veel beter kan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat gaat te ver iddik zal mijzelf kastijden
Nee niet doen!!$$! Doe het niet! noeoeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat gaat te ver iddik zal mijzelf kastijden
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom zelf doen wat ik veel beter kan?
nu weet ik het ook niet meer mensen :$quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee niet doen!!$$! Doe het niet! noeoeeeeeeeeeeeeeee
Lief liedje voor het slapengaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
nu weet ik het ook niet meer mensen :$
maar het nr is rustgevend @ mur
uhhuhquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil een moordlustig liedje voor het slapengaan, opdat ik al die vervelende succubussen die mij lastigvallen kan vernederen.
https://dl.dropbox.com/u/(...)0by%20Grendel%29.mp3quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil een moordlustig liedje voor het slapengaan, opdat ik al die vervelende succubussen die mij lastigvallen kan vernederen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Bonus voor diegene die 'm afluisterd
i can do thisquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Bonus voor diegene die 'm afluisterd
Als je hem haalt ben je mijn heldinquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i can do this
ik zoek nog even mijn meest irritante nr ooit op.. zo een waarvan je nakend en gillend door je huis wil rennen.. zo een
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
easy as pie als je zo'n kermis in je hoofd hebt als ik hebquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je hem haalt ben je mijn heldin
Jouw kermis klinkt mij als muziek in de orenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
easy as pie als je zo'n kermis in je hoofd hebt als ik heb
Smoothquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw kermis klinkt mij als muziek in de oren
https://dl.dropbox.com/u/(...)lous%20-%20kopie.mp3quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw kermis klinkt mij als muziek in de oren
En heftige seks uiteraardquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dag schat, ik ga over je dromen. Dit dat... Kuikens koeien, vliegende schotels.
Oke ik zwengel 'm nu aan. Wish me luckquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
https://dl.dropbox.com/u/(...)lous%20-%20kopie.mp3
have fun then![]()
quote:
goodluckquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke ik zwengel 'm nu aan. Wish me luck
[..]![]()
![]()
Hai!quote:
Ja, goed.quote:
Haiquote:
Softie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel moe, dus steek zo mn joint op terwijl ik hier nog even chill
Even mijn 2e fles wijn leeg zuipen en dan ga ik ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hai!
[..]
Ja, goed.
Wel moe, dus steek zo mn joint op terwijl ik hier nog even chill en dan ga ik slapen
Met jou?
[..]
Hai
Hij staat in winamp te stampenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm hij zou het wel moeten doenff f5 anders?
ohhhhhhhquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij produceert echt hele rare tonen en bliepjes en ik vraag me af of dat echt zo bedoelt is
Die hoort wel zo denk ik hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij produceert echt hele rare tonen en bliepjes en ik vraag me af of dat echt zo bedoelt is
Gvd man ik dacht dat mijn Death Waltz al erg wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhhhhhh
ja dat hoort zot is niet voor niets een nummer wat mij helemaal paranoia maakt:P
Ja, dat van je jas wist ik alquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even mijn 2e fles wijn leeg zuipen en dan ga ik ook![]()
Wel goed, eerst uitgeslapen sinds tijden, met lola naar ikea geweest, van het weer genoten tijden de heen/terugrit, jas gescoord (maar dat wist je volgens mij al) en nu dus aan de wijn voor t eerst in mijn leven
afluisteren zul je mquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gvd man ik dacht dat mijn Death Waltz al erg was. Dit is nog een tandje erg maar dit lijkt ook wel erg random.
Oke mooizoquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat van je jas wist ik al![]()
Voor het eerst aan de wijn en je trekt zo een tweede open? Doe je goed.
Welke wijn drink je?
kusjes vragen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
softdrugs garpje.
Ik plaag je.En schone jonkvrouwen plagen... is..
Canei zul je dan ook wel lekker vindenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke mooizo![]()
Hehe ja, maar is niet zo sterk, 6% ofzo maar.
Het is Moscato d'Asti oid, volgens google mousserende wijn. Ik vind 'm zoet en wit
Heb je dat in huis?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Canei zul je dan ook wel lekker vinden
Ik had een kat... Die ging op mijn schouder zitten.. Terwijl ik op een tuinstoel een beetje achterover lag...quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef muhahaha het volgende:
IK HEB HET NUMMER VOLBRACHT![]()
Nu even mijn oren schoonmaken
Oeh, glaasie doen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik lust dat zelf ook graag
BAM!!!! tik em aanquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef muhahaha het volgende:
IK HEB HET NUMMER VOLBRACHT![]()
Nu even mijn oren schoonmaken
Jij plaagde me nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor is goed, wanneer zie ik je dan?
zie de invloed die dit nummer op mensen heeft :$quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had een kat... Die ging op mijn schouder zitten.. Terwijl ik op een tuinstoel een beetje achterover lag...
Ging die mijn oor likken
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had een kat... Die ging op mijn schouder zitten.. Terwijl ik op een tuinstoel een beetje achterover lag...
Ging die mijn oor likken
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga lekker kate bush luisteren... Vind het wel weer best met jullie tuig.
Ja!quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja!
Niet hier in Enschede overigens, heb het thuis in Amersfoort. Dus kan nu niet met je meedoen, maar maandag wel
Ohquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Likken poesje, ipv poesje likken.
Heb je nog wat over?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok ff dm pauze.. ik trek het niet meer.. en beter stop ik met drank
Nee nee, leeg die fles! klokklokklokquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok ff dm pauze.. ik trek het niet meer.. en beter stop ik met drank
er liggen nog wat flesjes in de koelkast ja..maar niet bijster veelquote:
jahaaaaaaaaa deze neem ik nog en da's is t klaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee, leeg die fles! klokklokklok
Whehe, maar je bent hier ook best optijd, en de laatste trein gaat vrij laat, als het goed is..quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maandag word een lange avond volgens mij, zoveel te doen![]()
Hmm, klinkt goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
er liggen nog wat flesjes in de koelkast ja..maar niet bijster veel
Okequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je nog steeds kusjes geven hoor. Een kusje op elk plekje
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor is goed, wanneer zie ik je dan?
mja moet morgen nog eh.. daarna is t wel weer afgelopen met de pretquote:
True truequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe, maar je bent hier ook best optijd, en de laatste trein gaat vrij laat, als het goed is..
Hmm true, koopzondag morgen.. moet ik even wat langs komen brengen ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja moet morgen nog eh.. daarna is t wel weer afgelopen met de pret
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True true12 uur sowieso, zo laat kwam ik er vannacht nog langs
Ik vind natte kusjes viesquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op sommige plekjes kus ik een beetje nat hoor
Ik roggel wel een beetje bij, extra spuug, extra nat je weet wel dit dat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op sommige plekjes kus ik een beetje nat hoor
hahaha wil je mij veranderen in een alcoholiste?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm true, koopzondag morgen.. moet ik even wat langs komen brengen ?
Down, Down-Forward, Forward + Punch. So, in other words, starting from down, quarter-circle forward + Punch.quote:
Nee. Liever gewoon niets met vechten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet als ze om je vechten? 2 van die kemphanen die om jou handje knokken?
Klinkt goedquote:
Neequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahaha wil je mij veranderen in een alcoholiste?
Mur wint toch wel, die heeft een kelder vol attributenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Liever gewoon niets met vechten.
En een leven aan ervaring.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mur wint toch wel, die heeft een kelder vol attributen
Nu even geen tranentrekkers aubquote:
Down, Down-Back, Back + Kick Tatsumaki Senpukyaku!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Down, Down-Forward, Forward + Punch. So, in other words, starting from down, quarter-circle forward + Punch.
Meestal ga ik gewoon voor degene waar ik me het meest bij op mn gemak voelquote:
Rokje, trouwen?quote:
Kamehameha?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Down, Down-Back, Back + Kick Tatsumaki Senpukyaku!!!
ik ben al getrouwd, sorry.. maar.. pizza?:@quote:
Pizza, waar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben al getrouwd, sorry.. maar.. pizza?:@
Ja wel lekkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben al getrouwd, sorry.. maar.. pizza?:@
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meestal ga ik gewoon voor degene waar ik me het meest bij op mn gemak voel
Gefeliciteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |