Iets van 90% wol met 10% iets anders smelt ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Stukkie in de fik steken. Als het smelt is het acryl
Nee, maar ik weet niet wat andersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, dat kastje wat je net URL-de is echt spuuglelijk, dat ga je toch niet kopen he?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is hier trouwens gezelliger dan in huize Kip... meneer Kip ligt al sinds half 11 te pitten op de bank en wil maar niet wakker worden![]()
Heb 'm al naar bed gestuurd maar dat wil hij niet.... zucht
Ik heb deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/75305709/quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet wat anders
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30221236/quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet wat anders
ik hou van rare mannenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou het trouwens niet op Dexter doen, vind het maar een rare vent
nou.... hij was al op half 8 op vandaag en heeft een uurtje of 60 gewerkt deze week, naast dat hij de halve week voor mijn zieke ik heeft gezorgd dus lui valt wel meequote:
Oh ja, dat valt wel mee dan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou.... hij was al op half 8 op vandaag en heeft een uurtje of 60 gewerkt deze week, naast dat hij de halve week voor mijn zieke ik heeft gezorgd dus lui valt wel mee
Is alleen niet zo heel gezellig nu voor mij
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30221236/
?
offcourse, maar behalve een favorietenlijstje bijhouden doe ik er niksquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh taart zit jij ook op ravelry?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30221236/
?
Afmeting gemonteerd productquote:
Okayquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
offcourse, maar behalve een favorietenlijstje bijhouden doe ik er niks
ik ben actiever op pinterest, daar kun je plaotjes hoarden
Gemonteerd productquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Afmeting gemonteerd product
Breedte: 43 cm
Diepte: 22 cm
Hoogte: 40 cm
Max. belasting: 8 kg
Inhoud: 38 l
Belangrijkste voordelen
- Met de SINGLA is alles makkelijk te sorteren en te transporteren. Deze SINGLA kan worden belast met 8 kg en kan plat worden opgebouwen als hij niet wordt gebruikt, zodat je hem makkelijk kan opbergen.
Designer
Lisel Garsveden
Verpakkingsmaat en gewicht
Pakketten: 1
Artikelnummer: 302.212.36
Gewicht: 0.1 kg
Aantal: 1
![]()
En dat voor maar 1,99! Ideaal!
Plat worden opgebouwen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Afmeting gemonteerd product
Breedte: 43 cm
Diepte: 22 cm
Hoogte: 40 cm
Max. belasting: 8 kg
Inhoud: 38 l
Belangrijkste voordelen
- Met de SINGLA is alles makkelijk te sorteren en te transporteren. Deze SINGLA kan worden belast met 8 kg en kan plat worden opgebouwen als hij niet wordt gebruikt, zodat je hem makkelijk kan opbergen.
Designer
Lisel Garsveden
Verpakkingsmaat en gewicht
Pakketten: 1
Artikelnummer: 302.212.36
Gewicht: 0.1 kg
Aantal: 1
![]()
En dat voor maar 1,99! Ideaal!
IS HET ONWAAR DAN???? LIEGT DE IKEA HIERMEE????quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Plat worden opgebouwen?Faalikea.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
IS HET ONWAAR DAN???? LIEGT DE IKEA HIERMEE????
NEE, DAT DACHT IK AL!!!! ZE SPREKEN GEWOON HEUL DE WAARHEID ALS EEN KOE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die BinsenwahrheitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat woord vergeet ik nooit meer![]()
Faalbescherming van de bijenkorf, wat aardig van ze!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
kut bijenkorf knalt eruit als ik wil afrekenen
* BBQ-kip dat nu even in google gaat gooienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die Binsenwahrheit
Dat woord vergeet ik nooit meer
Duits voor de waarheid als een koequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip dat nu even in google gaat gooien
hehehehe, nice. Was niet 1,2,3, te googlen trouwensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Duits voor de waarheid als een koe
Zat in de idioomshit die we moesten leren
nee hoor is nog hetzelfdequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, nice. Was niet 1,2,3, te googlen trouwens![]()
Is jullie lettertype bij Fok ook sinds vanavond anders? Of ligt dat aan mij?
Gewoon hetzelfde bij mij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, nice. Was niet 1,2,3, te googlen trouwens![]()
Is jullie lettertype bij Fok ook sinds vanavond anders? Of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
noreply@debijenkorf.nl
de Bijenkorf: Bevestiging van uw bestelling
oh weird... ik probeer het morgen nog wel even op een andere laptop, vaag gedoequote:
Nieuw pakje onderweg, WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
noreply@debijenkorf.nl
de Bijenkorf: Bevestiging van uw bestelling
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo, tijd om eens richting bed te gaan
Haha, altijd mooi. Dat feest waar ik gister was is uiteindelijk afgelopen op last van de politie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
De buurjongen aan de overkant geeft een feestje. Hoor ik net echt heel hard "atten, atten, atten, atten, atten, atten, atten"![]()
Heerlijk zulke feestjes
boobsquote:
uit voorzorg waarschijnlijk idd, vķķr de ouwetjes uit de wijken er omheen gaan zeiken ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, altijd mooi. Dat feest waar ik gister was is uiteindelijk afgelopen op last van de politie.
Volgensmij hebben die gewoon de routine van op vrijdag- en zaterdagavond dat hele complex overrijden, ik denk echt dat er altijd wel ergens een huisfeest is hier.
Omnomnom. Hoewel, denk dat ik het na een tijdje toch wel moe zou zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij krijgen die een keer in de zoveel tijd van een indo-vriend van ons, zij pa maakt die. Heerlijk voor af en toe!
Vriend van me eet al jaren elke dag na zijn werk 2 bapao's, echt, gewoon élke frigging dag
Ja, zoiets denk ik wel ja. Eerder was er al een fietspolitieagent die kwam vragen of de ramen wel dicht bleven, en later op de avond ook de deur dicht. Dus ze houden alles goed in de gaten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uit voorzorg waarschijnlijk idd, vķķr de ouwetjes uit de wijken er omheen gaan zeiken ofzo
Wat voor wijk/buurt woon jij eigenlijk nu? Campus-idee, of studentenhuis?
Was wel een leuk feest verder?
crap, dat zijn geen fijne ontdekkingen... Slaap lekker dan voor nuquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omnomnom. Hoewel, denk dat ik het na een tijdje toch wel moe zou zijn
En fuck, bedenk mij net opeens dat ik morgen moet werken
oh dan zal het vast met afspraken met omwonenden te maken hebben gehadquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik wel ja. Eerder was er al een fietspolitieagent die kwam vragen of de ramen wel dicht bleven, en later op de avond ook de deur dicht. Dus ze houden alles goed in de gaten.
Ik woon op een complex waar 1300 studenten wonen, in een verder 'normale' wijk.
Jaa, was leuk!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omnomnom. Hoewel, denk dat ik het na een tijdje toch wel moe zou zijn
En fuck, bedenk mij net opeens dat ik morgen moet werken
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh dan zal het vast met afspraken met omwonenden te maken hebben gehad
Maar tof dat je toch gegaan bent en het leuk was
Huh, hoe weet je nu al welk lied ze zingen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Rot is dat.
Ik helemaal plannen om naar de kerk te gaan. Maar bij de ene gaat een andere dominee voor terwijl ik juist hun eigen dominee wil horen. En bij de andere zingen ze een lied wat ik altijd koppel aan m'n vader dus dan moet ik huilen en daar heb ik geen zin in. Nou weet ik het toch niet!
Ja maar ik weet ze verder niet te vinden. Dus dan moet ik dat weer op gaan zoeken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Morgen gewoon omdat het kan eens een andere kerk binnen stappen? Da's nog tof ook, beetje op pad
En de deur staat er toch open
Staat bij deze kerk op de website. Op zich handig, maarja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh, hoe weet je nu al welk lied ze zingen?
kerkboekjes worden altijd vooraf gemaaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh, hoe weet je nu al welk lied ze zingen?
Dat snap ik maar meestal zie je dat pas in de kerk zelf en niet een dag van te voren. Maar schijnbaar staat het online.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kerkboekjes worden altijd vooraf gemaakt
"Ze"?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ik weet ze verder niet te vinden. Dus dan moet ik dat weer op gaan zoeken.
hipsterkerkquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef megamandy het volgende:
Heb nog steeds honger maar weet niet waar ik zin in heb
[..]
Dat snap ik maar meestal zie je dat pas in de kerk zelf en niet een dag van te voren. Maar schijnbaar staat het online.
begin met zout, zuur, dan bitter en dan zoet, heb je alle smaken gehadquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef megamandy het volgende:
Heb nog steeds honger maar weet niet waar ik zin in heb
[..]
Dat snap ik maar meestal zie je dat pas in de kerk zelf en niet een dag van te voren. Maar schijnbaar staat het online.
Andere kerken bedoel ik. Ik weet geen ander kerkgebouw zo te vinden in Utrecht. En dan moet ik dus eerst weer uit gaan vogelen waar er een zit en hoe ik er kom.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Ze"?
Zit je bij een kleine kerkgemeenschap dan?
Stap je een keer voor de gein een andere kerk in, kijken hoe dat is.
Ik heb in de Bijlmer weleens als nieuwsgierig ding dat ik ben een Afrikaanse kerkdienst bijgewoond, da's lachen joh!
Ik heb verder niks met de religie, ik vond de symboliek en de rituelen erg mooi en interessant, maar de kern van geloven zit natuurlijk in elke kerk.
Google?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Andere kerken bedoel ik. Ik weet geen ander kerkgebouw zo te vinden in Utrecht. En dan moet ik dus eerst weer uit gaan vogelen waar er een zit en hoe ik er kom.
Maar ik ga anders wel naar diegene met de andere dominee, dan krijg ik alsnog wel een idee van de sfeer binnen de gemeente.
Kan ook wel hoor.quote:
+1quote:
Oh je bedoelt voor morgen, nee dat zou ik nu ook niet meer doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan ook wel hoor.Maar dat had ik dan wat eerder moeten bedenken zeg maar, nu wil ik gewoon bijna gaan slapen.
Precies, het is voor morgenochtend.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh je bedoelt voor morgen, nee dat zou ik nu ook niet meer doen.
Mja, zoeen ben ik er dus ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja je kunt ze wel zoeken en als je toevallig de weg weet.. Ik wil graag van tevoren uitzoeken hoe ik moet lopen/fietsen
Zijn genoeg kerken met ook middag- of avonddienst, of die één dienst hebben om 12 uur ofzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil vaker naar de kerk, allemaal verschillende, gewoon kijken enzo. Lekker chill sfeertje hangt er vind ik en rituelen zijn dus interessant vind ik.
Maar zondagochtend slaap ik altijd zo heerlijk![]()
Schuilkerken vind ik helemaal gaaf, daar zijn er ook best nog wat van over, historie
12 uur is op zondag vaak ook te vroegquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zijn genoeg kerken met ook middag- of avonddienst, of die één dienst hebben om 12 uur ofzo.
ik ben op een gegeven moment niet meer mee gegaan met de kerst mis, omdat ik het hypocriet vond. Dan ging ik maar thuis de tafel dekken voor de broodmaaltijd na de kerst misquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil elk jaar met kerst naar de kerk maar niemand neemt mij serieus en willen ze niet met me mee
Ik ben een keer een herder geweest in het kerstspelquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil elk jaar met kerst naar de kerk maar niemand neemt mij serieus en willen ze niet met me mee
dat zei een ongelovig vriendinnetje van me toen ze mee was naar de kerk met mijquote:
Whehehehehehehequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben Maria geweest.
Maar tijdens de laatste gymles voor de vakantie (dan gingen we altijd apenkooien) was ik tegen een brug aangelopen. Dus toen had ik een blauw oog.
En toen zat iedereen grapjes te maken dat Jozef Maria sloeg. Toen vond ik dat echt heeel erg.
Haha mental image van een beteuterde Bambiquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben Maria geweest.
Maar tijdens de laatste gymles voor de vakantie (dan gingen we altijd apenkooien) was ik tegen een brug aangelopen. Dus toen had ik een blauw oog.
En toen zat iedereen grapjes te maken dat Jozef Maria sloeg. Toen vond ik dat echt heeel erg.
FTFYquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha mental image van een beteuterde Bambi met blauw oog
Aaaw! Ja dat kon ik dan wel weer. Maar ik denk dat zangkwaliteiten een van de redenen is dat Jozef door een meisje gespeeld werd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:42 schreef megamandy het volgende:
Denk dat ik niet mooi genoeg kon zingen om Maria te zijn
Sexy Jozef!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaaw! Ja dat kon ik dan wel weer. Maar ik denk dat zangkwaliteiten een van de redenen is dat Jozef door een meisje gespeeld werd.
Niet doen, het is het internet maar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Haat aan mileuzeikwijven op kookblogs![]()
Eerst even Mandela op de trein zetten en afkoelen, dan pas weer verder lezen denk ik![]()
Ik word er gewoon helemaal pissed off van
omg bazen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
One last thing:
[ afbeelding ]
Dit wil ik doeoen!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben op een gegeven moment niet meer mee gegaan met de kerst mis, omdat ik het hypocriet vond. Dan ging ik maar thuis de tafel dekken voor de broodmaaltijd na de kerst mis
Ookal ga ik niet meer naar de kerk, dat ben ik er in blijven houden en ik ben ook altijd zwaar pissig als het niet door kan gaan omdat we een andere planning hebben door de schoonfamilie ofzo![]()
's nachts broodmaaltijd hoort erbij, met een boterklok en vers wittebrood en rosbief en zulks, op een kerstkleed![]()
* BBQ-kip nostalgiemuts is en er trots op is![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.susyincolor.com/2012/10/color-club-halo-hues-swatches/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |