quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:40 schreef Treinhomo het volgende:
Als je een scheef gezicht trekt hoef je mooi geen vergoeding te betalen. (12)
quote:
Dat geeft niks; er staat er nog één van mij open en als de nood écht aan de man komt schud ik nog wel enkele tussendoortjes uit de mouw.quote:Al heb ik zo snel geen nieuwe beschikbaar
En daar moet je nou net niet naar op zoek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:50 schreef Mark het volgende:
Ik zit sowieso te prakkizeren wat synoniemen zijn voor een scheef gezicht
Je hebt zelf geen idee hoe dichtbij je bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:28 schreef trui het volgende:
dus. op zoek naar een rechte tronie met toeslag. hmm.
Nou, als je een scheef gezicht hebt, ben je wel beschadigd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:15 schreef trui het volgende:
maar daar zie ik het scheve gezicht ook niet in terug?
Veteraanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:05 schreef VRIDZ het volgende:
Schiet me wel nog een ander 'woord'-iets te binnen wat mn opa me vroeger eens vertelde..
"Ruud Gullit trekt zijn ..."
"Ik eet graag spek met ..."
"Eddy Merckx is een wieler ..."
Welk woord moet je invullen om 3 kloppende zinnen te krijgen? In elke zin dus hetzelfde woord
kende hem al, wel met andere zinnen maar de essentie is hetzelfdequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef VRIDZ het volgende:
Zelf gevonden, of kende je het 'raadseltje' misschien ook al?
YEP...quote:
Mendelejev is mijn mattie.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:15 schreef Babbelegoegje het volgende:
TH heeft die kronkel dus ook. Snap hem ook niet, behalve dat je van iemand water kan drinken.
Genenpoelquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:28 schreef Treinhomo het volgende:
Met formidabel erfelijk materiaal zorgt de boer dat de gewassen ook in dorre tijden kunnen floreren. (9)
Hazewind?quote:
Bij wijze van hintje:quote:Op zondag 18 november 2012 09:35 schreef raptorix het volgende:
LOL ik was er gemakshalve vanuit gegaan dat ie goed was
quote:Op zondag 2 december 2012 21:01 schreef Treinhomo het volgende:
Me is géén bezittelijk voornaamwoord !!!
quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef trui het volgende:
een voorbinddildo verfomfaaien. ik zal er eens een nachtje over slapen!
Ja goed.quote:
Kinderschaar, maar ik reken hem goedquote:
Museums?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
Zo'n foutief meervoud is geknipt om flink wat geld te verdienen. (7)
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:32 schreef trui het volgende:
ik dacht meer aan schaars?
maar daar zie ik 't vele geld verdienen niet zo van in.
Schijterijquote:Op zondag 16 december 2012 00:23 schreef trui het volgende:
Nee, ook dat niet!
Hintje dan maar? je moet 'ontspannen' niet al te letterlijk nemen. nou ja, of juist wel... maar 't is niet bepaald relaxed, dit gebeuren!
Impotent ?quote:Op zondag 16 december 2012 00:23 schreef trui het volgende:
Nee, ook dat niet!
Hintje dan maar? je moet 'ontspannen' niet al te letterlijk nemen. nou ja, of juist wel... maar 't is niet bepaald relaxed, dit gebeuren!
(2,4,2,2,3,6)quote:Als hij laat thuiskomt, ziet de Aziaat dat in de keuken.
hum...de hond in de pot zitten klopt wel precies met de letters...maar waarom die aziaat dat ziet, zal toch wel ergens fout zjjn dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:16 schreef plagvreugd het volgende:
Wegens stilte doe ik er eentje...
[..]
(2,4,2,2,3,6)
Laatste woord is fout, je hebt de uitdrukking niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:22 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
hum...de hond in de pot zitten klopt wel precies met de letters...maar waarom die aziaat dat ziet, zal toch wel ergens fout zjjn dan.
Ik had dus zitten ingevuld omdat je, die aziaat, iets ziet. En je ziet niet iets vinden maar je ziet wel iets zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:24 schreef Babbelegoegje het volgende:
Aha, de hond in de pot vinden, ik had zitten omdat de aziaat dat ziet.
Is goed Mark.quote:
quote:
Kalender?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 04:09 schreef Babbelegoegje het volgende:
Als de blaadjes vallen krijg je steeds minder haar? (8)
Is goed....quote:
Foutquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
Hudson ?
Ganges ?
Dnjepr ?
Waaaal ?
Pooooo ?
is niet goed, T H Wel goed bedacht, als je bedenkt, dat ane de arabische vertaling (uitspraak want je schrijft het met arabische tekentjes) is voor 'ikquote:
Gelukkig heeft iemand anders weer een nieuwe gemaakt, ik ben miin omschrijving vergeten.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef Babbelegoegje het volgende:
als je niet dood bent.... dan gaat het dus wel goed met je. En dat laat je even weten met een prik.
Die koekjes en dat watermeisje kom ik ook niet uit.![]()
Oh god, een trui met humor...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:22 schreef trui het volgende:
de omschrijving staat er nog wel hoor hiddendoe!
ja Trui, die is goed......quote:
willekeurig?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:17 schreef trui het volgende:
lukraak etiquette eisen. is dat nou netjes? (11)
gemeenschap is helaas niet goed, Trui.quote:
Yep, dit was hem, Truiquote:
Dat was hem Th.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:20 schreef trui het volgende:
ah, sweet vogelgeluiden-topic memories...
Het is btw met een Vquote:Op woensdag 30 januari 2013 02:56 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Yep, dit was hem, TruiFridz zat al in de goeie richting.
![]()
Nja,quote:
Sorry Vridz.quote:
JAAAHquote:
dacht ik al..quote:
Laat Marianne Thieme 't maar niet horen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef trui het volgende:
haha geen idee nog, maar hij is weer mooi. (ik ben blij dat je af en toe aan 't wat comateuze paard wil trekken TH!)
Ik denk daar niet aan.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef Mark het volgende:
Voor die van Treinhomo denk ik aan iets met -loos
Helaas; zo´n feest is het deze keer niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef trui het volgende:
Zelfs 'schot voor de boeg' lijkt wel een hint in dezen....
Dat zijn wel 2 mogelijke aanleidingen die mensen ertoe kunnen leiden naar mijn opgave te grijpen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zit te denken in de hoek van 'onvruchtbaar' of 'onbevredigd'.
Hoe zeer ik je inbreng ook waardeer...quote:
Huh, ben ik een kwakzalverquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope.
Uitgerekend jij zou toch wel een heel eind in de goede richting moeten zitten.![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:50 schreef VRIDZ het volgende:
Gaat de begrafenisondernemer alleen op stap? Vreemd. (13)
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef VRIDZ het volgende:
Die was inderdaad juist
En bij gebrek aan een nieuwe; haal ik er maar eentje uit de krant van vandaag (weet niet of jullie dat ook doen, of echt allemaal zelfverzonnen werkjes?)
Rijtoer met de houding van een leider (10)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |