Mooi zo want ik verwacht niet minder dan dat Hekje 46 er minstens morgenmiddag met idem slap gelul doorheen gejast is...quote:
Oop, Opie, die in die gevangenis, die nu dood is, één van de Sons, nou ja als je het precies wilt weten legt mootie het wel uitquote:
Waarom rijt je die wond nou weer open!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop, Opie, die in die gevangenis, die nu dood is, één van de Sons, nou ja als je het precies wilt weten legt mootie het wel uit
Ja, maar nu gaan we wraak nemen, beginnend met die bewaker, gna ha ha haquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom rijt je die wond nou weer open!
Opie
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar nu gaan we wraak nemen, beginnend met die bewaker, gna ha ha ha
Kees Knalkontquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:25 schreef Jian het volgende:
Tokus dat betekent toch piemel!? , maar het kan ook kont zijn; Kees Kont
herkenbaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was even vergeten dat als je alle cookies weggooit dat je dan ook overal uitgelogd wordt. Heb me de pleuris moeten zoeken naar m'n wachtwoorden.
Het belletje staat in de kast voor vannacht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar goed, opa heeft z'n slaappillen alweer ingenomen?
Ado kan eindelijk ... oh nee, daar heeft opa verdriet vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het belletje staat in de kast voor vannacht.
De wegen van FOK! zijn ondoorgrondelijk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:46 schreef selam het volgende:
Toch wel raar , een topic over opa , en opa hier een ban, kan dat niet terug gedraaid worden , zo maar een vraagje ?![]()
Je wil het topic laten sluitenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:46 schreef selam het volgende:
Toch wel raar , een topic over opa , en opa hier een ban, kan dat niet terug gedraaid worden , zo maar een vraagje ?![]()
Topic gaat helemaal niet dichtquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:48 schreef pullup het volgende:
Voordat het topic dicht is dan nog even snel laten zien dat de gordijnen ook open schijnen te kunnen.
[ afbeelding ]
Opa zat in de weg, ik mikte voornamelijk op oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |