PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Met truffelsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fifa met LSD lijkt me wel trippy
Alles blijft bij mij erop staan joh...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:35 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens, ik heb het volgende probleem met FUT. Ik win een auction, maar dan blijft de status op completing... staan. Hebben meer mensen hier last van?
Jup, ik ook jammer genoeg..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:35 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens, ik heb het volgende probleem met FUT. Ik win een auction, maar dan blijft de status op completing... staan. Hebben meer mensen hier last van?
Die bovenstequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:36 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 4e, is dat een jongen of een jongensachtige draakquote:
Dat is een vrouwelijke vandermarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die 4e, is dat een jongen of een jongensachtige draak
is dat van die club in ehv?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:36 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou nou zeg, zo kanie wel weerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is een vrouwelijke vandermar
Dat komt doordat ik bijna niks heb gepost in het vorige topic. Ik kan alleen zeggen dat de web app absurd traag is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:39 schreef m25 het volgende:
Ja teruglezen,, stond op de vorige niks over. Maar kan wel spelen op fut dus vandaar. Maar mooi dat iedereen er last van heeft. Jo
Ik ga nu ook ff tellen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:42 schreef Toefjes het volgende:
wel kunnen tellen, heb 415 blessure kaartjes ingeslagen
Pin0 heeft toch ook een petje?quote:
Lijkt echtquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pino links. Denk dat Roy meer van de helikopterpetjes is.
Te egoïstisch.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:45 schreef Blocko het volgende:
Wat is die manager mode kut zeg.
Ik scoor 2x een hattrick voor PSV in pre-season gaan ze me alsnog uitlenen aan Derry City![]()
wtf
Same here!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Krijg nu steeds de melding op de console
"We are sorry but there has been an error connecting to Ultimate Team"
Toch maar de scooterkoerier bellen dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:48 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Same here!
Maar op ps3 kom ik er ook niet op![]()
![]()
![]()
Heb ik al gebeldquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toch maar de scooterkoerier bellen dan?
Post hier vaker, zit echt de heletijd te lachen hierquote:
Ik zeg schorsen voor 4 duels.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Bony geeft gewoon toe dat ie een schwalbe maakte
Sometimes you have to be smartquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Beter dan erover liegen toch ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Maak een statement door de schijf te brekenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
denk je slim te zijn door h2h te gaan spelen ipv fut dat niet goed werkt. Zit je eerst vast in de arena voor de match begint, ga je na 10 min maar offline online en denk je nu dan maar. Freezed het scherm bij tegenstander gevonden.
EA
neequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maak een statement door de schijf te breken
Nee man, mensen als Suarezquote:
het zit diep hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, mensen als Suarezgewoon elke keer glashard liegen terwijl er niemand in een straal van 10 meter is.
Nee hoor, ik vind Suarez gewoon een oppermongoolquote:
Werkt clubs?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:50 schreef BDIL het volgende:
Rijst heb je geen zin in fight nightVerveel me zonder een goedlopende UT
Ach, hij werpt een blik op zijn bankrekening en heeft schijt aan wat jij van hem vindtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind Suarez gewoon een oppermongool
Dat maakt mij niets uit, ik vind het al prima als ik hem een mongool vindquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach, hij werpt een blik op zijn bankrekening en heeft schijt aan wat jij van hem vindt
Lekker..... Heb er ook nog genoeg hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De onderste had ik al gepost. Maar het staat zo leuk, 2 onder elkaar
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:58 schreef KrAlex het volgende:
Kutspel.
Rik, ik hoop dat je keihard verkracht wordt vanacht.
Hoezo zijn ze nu aan het verkopen dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De onderste had ik al gepost. Maar het staat zo leuk, 2 onder elkaar
Moet welquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:58 schreef KrAlex het volgende:
Kutspel.
Rik, ik hoop dat je keihard verkracht wordt vanacht.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:00 schreef Thorb het volgende:
Rijst, Mathijs, Iwan en andere mensen zonder leven, zullen we clubben?
Aan domme mensenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze nu aan het verkopen dan?
Leeft op zeer grote voetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Wtf Overtoom uit zijn schoen gescheurd
Heb je niet eens een autobuyer?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:05 schreef Confetti het volgende:
Fifa 13 Ultimate Team Autobuyer [Tutorial + Download] 0 InTheHallOfFame... 0 06/10/2012 22:03:43
The topic you are trying to see does not exist.
Kut![]()
Is een virus blijkbaar, staat nog op PS3 community centrequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:05 schreef Confetti het volgende:
Fifa 13 Ultimate Team Autobuyer [Tutorial + Download] 0 InTheHallOfFame... 0 06/10/2012 22:03:43
The topic you are trying to see does not exist.
Kut![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:05 schreef KrAlex het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_leert_talen.html
Rijst is dit je vriendin?
WTFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:05 schreef KrAlex het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_leert_talen.html
Rijst is dit je vriendin?
Die laatste .......quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)djes_compilasie.html
Die wedstrijd was zo tergend saai. Beide speelden echt super slechtquote:
Welke bugs komen er nu weer terug?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
FUT down tot 1 uurKon dat niet wat eerder
De completing bug mogen ervaren terwijl ik wilde profiteren van de blessure bug. Misschien krijgen we een bug terug waarin we kunnen profiteren van de completing bug.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Welke bugs komen er nu weer terug?
Die heb ik voor 185K gekocht!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:49 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinst.![]()
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#kykG3xf0juM:360
Nu alleen nog Vidic..
Klinkt zo lekker zakelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is het toch raar om FUT12 weer te zien als je FUT13 gewend bent. Ik hoop dat de web app morgen weer snel is want ik heb vandaag niet echt veel kunnen doen.
:$quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft ook nog een coin generator op zijn kanaal staan.
Het is jou dus al gelukt als ik dit zo lees?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:59 schreef Covati het volgende:
voor degene die goed zijn met sites en php:
http://www.robmcghee.com/(...)mate-team-autobuyer/
is code voor een autobuyer
nee xD, heb ik gevonden tijdens het googlenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Het is jou dus al gelukt als ik dit zo lees?
Helaas, Pascal zei dat hij er zo één in elkaar kon zetten, dus was in de hoop op, weer een geniaal momentje van jouquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:01 schreef Covati het volgende:
[..]
nee xD, heb ik gevonden tijdens het googlen
4500 toch :$ xDquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
2000 coins in 6 minuten. Briljant.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:04 schreef Covati het volgende:
zelfde gast heeft ook login shit:
http://www.robmcghee.com/(...)mate-team-using-php/
quote:This post does not contain an AutoBuyer
Hmm, daar hoopte ik ook op... Heb helaas al mijn coins al geïnvesteerd!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik nu ook weer..jammer. Hoopte nog wat leuke bids te scoren, maar als ze zeggen dat de boel offline gaat en het vervolgens niet doen dan zit ik mijn tijd te verneuken
Serieus?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:05 schreef Toefjes het volgende:
En weer een healing all kaart voor 750 verkocht. Dit wordt toch best wel leuk
quote:
quote:It does contain PHP code that would allow you to create an AutoBuyer very easily
Ja, de 3e al vanavond. Viel me al op dat een bid van 150 op blessurekaarten met 150 startbid lastiger werd, en diegene waar ik op bood werden direct overboden. De prijzen lijken dus te stijgen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Serieus?
Morgen ff cashen twv 60-70k + een Almeback die ik voor 7k heb gekocht!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, moet je dus zelf inelkaar zetten.
quote:voor degene die goed zijn met sites en php
Mooi! Is de completing bug al gefixt of is daarvoor heel de boel nu offline?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, de 3e al vanavond. Viel me al op dat een bid van 150 op blessurekaarten met 150 startbid lastiger werd, en diegene waar ik op bood werden direct overboden. De prijzen lijken dus te stijgen!
hehe, ik heb ongeveer 10 pagina's op mijn watchlist aan koopjes staan... Hopend op een goede afloopquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:10 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik ben nog in wat bidwars bezig om hopelijk te scoren als ze down gaan....
Wat is deze?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:04 schreef Covati het volgende:
zelfde gast heeft ook login shit:
http://www.robmcghee.com/(...)mate-team-using-php/
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, de 3e al vanavond. Viel me al op dat een bid van 150 op blessurekaarten met 150 startbid lastiger werd, en diegene waar ik op bood werden direct overboden. De prijzen lijken dus te stijgen!
Die coins binnenharken vind ik nog leuker dan het voetballen zelfquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:11 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
hehe, ik heb ongeveer 10 pagina's op mijn watchlist aan koopjes staan... Hopend op een goede afloop
het is code om mee in te loggen op de webapp, kan dus gebruikt worden voor autobuyersquote:
Waarschijnlijk omdat hij irl. niet zo goed is als dat ze in Fifa doen voorkomen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom speelt Taarabt niet bij een goede club?
Geinig, ga ik eens mee kloten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:59 schreef Covati het volgende:
voor degene die goed zijn met sites en php:
http://www.robmcghee.com/(...)mate-team-autobuyer/
is code voor een autobuyer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |