Even copy/paste van vorig jaarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik wil denk ik ook wel mee doen, wat zijn de voorwaarden?
quote:Wat is de bedoeling?
Er worden onderling lootjes getrokken, je geeft een verlanglijstje op en leest het verlanglijstje van degene die je getrokken hebt. daar staat ook het adres in, je gaat voor 't aangegeven bedrag shoppen/knutselen en stuurt het op. Op 11 december word 't uitpakken en raden geblazen wie jou had
Een echte surprise maken mag, een gedicht erbij is ook prima, zelf wat maken is ook geen probleem, maar het is allemaal geen verplichting.
Hoe, wat, waar en wanneer?
Het richtbedrag voor de kadootjes is 15 euro, inclusief verzendkosten.
Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:23 schreef Keshet het volgende:
Ik wil wel meedoen! Gaan we een beetje snel lootjes trekken, iets met uitgerekende datum enzo.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:23 schreef Keshet het volgende:
Ik wil wel meedoen! Gaan we een beetje snel lootjes trekken, iets met uitgerekende datum enzo.
Dito.quote:
dit.quote:
Ik kan wel een mok voor je beschilderen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil secret santa met zelfgemaakte cadeautjes
Je wilt nog een tipi hè?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef RockabeIIa het volgende:
als we dat doen doe ik mee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef RockabeIIa het volgende:
nou dat hoeft niet direct van mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:32 schreef Fannetje het volgende:
Als het zelfgemaakte cadeautjes moeten zijn haak ik af
me tooquote:
Dit vind ik ook, gelukkig gebeurd dit (meestal) ook altijd welquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat hoeft niet direct van mij.
maar ik vind wel dat het verplicht is om er wat werk van te maken en niet een in een doos gekwakte verzameling vage kadootjes.
als men begrijpt wat ik bedoel.
en natuurlijk foto's van het uitpakken
Nee joh dat is veel te gekquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ook niet als ik graag weer jouw goedmaaksanta zal zijn als het tegenvalt?
Ik ben nog vrij dit jaar.quote:
Ik heb ook twee linkerhanden TAP, en ik geloof dat Son best blij was met mijn pakketje. Toch Son?quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil denk ik ook wel meedoen, maar ik twijfel een beetje of ik het wel kan
Ik heb sommige creaties gezien van vorig jaar en dan denk ik, hoe krijg ik DAT ooit voor elkaar??? Hahaha :-P
Joh, het gaat om de moeite die eruit blijkt. Het jaar dat ik mijn grootste mislukkelingen ooit heb verstuurd, werd dat het allerbeste ontvangen. Je hoeft echt niet ontzettend creatief te zijn. Als je maar aandacht besteed aan wat je verstuurd. Als je mij zonder knutsel of tekening een boekje van enid blyton weet te sturen dat ik niet heb, ga ik gillen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil denk ik ook wel meedoen, maar ik twijfel een beetje of ik het wel kan
Ik heb sommige creaties gezien van vorig jaar en dan denk ik, hoe krijg ik DAT ooit voor elkaar??? Hahaha :-P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Allicht wel handig om te weten hoe je een kloon maaktGewoon een nieuw account maken. Met een ander emailadres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn probleem is alleen dat ik geen ongebruikte emailadressen meer heb.![]()
Heb je gmail? Dan kan je jezelf een invite sturen om een nieuw account aan te maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:59 schreef -Spring het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw account maken. Met een ander emailadres.
Mijn probleem is alleen dat ik geen ongebruikte emailadressen meer heb.
Ik heb Gmail! Ga eens kijken. Thanks!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je gmail? Dan kan je jezelf een invite sturen om een nieuw account aan te maken.
Ik wil je evt. ook wel een invite sturen, stuur maar een PM-etje tzt.
Oh, en ik doe ook niet mee. Hardstikke leuk, maar ik krijg nu al vlekken in mijn nek van de stress en de druk enzo.
Ik heb al zoveel emailadressen overal, met tig variaties op mn naam, dat ik niet meer zou weten waar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan toch een kloon-mailadres aanmaken?
Dan ben ik misschien een azijnpisser, maar wat bedoel je hier dan precies mee?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat hoeft niet direct van mij.
maar ik vind wel dat het verplicht is om er wat werk van te maken en niet een in een doos gekwakte verzameling vage kadootjes.
als men begrijpt wat ik bedoel.
en natuurlijk foto's van het uitpakken
Makkelijk als je spontaan salade wilt en alleen olie hebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef becky27 het volgende:
lijkt me best vervelend, azijn pissen.....
Dan snap ik het nog niet hoor,dan heb ik er blijkbaar nooit mn best op gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Makkelijk als je spontaan salade wilt en alleen olie hebt![]()
Maar volgens mijn bedoelt lwrb dat er wel wat aandacht aan besteedt mag worden i.t.t. zomaar een collectie dingetjes in een doos stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |