Eiersalade van Leoquote:
Waarom wil je dat weten als je slim bent had je dat al kunnen lezenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie is toch die vriend van je?
Scrutinizer is veel, maar slim is hij niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten als je slim bent had je dat al kunnen lezen
Precies. Ik begrijp ook niet waar-ie dat vandaan haaltquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Scrutinizer is veel, maar slim is hij niet.
Het was dan ook een retorische vraagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Ik begrijp ook niet waar-ie dat vandaan haalt
Een vraag? Daar staat in de regel toch een vraagteken achter?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was dan ook een retorische vraag
Opa heeft een vriendin?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
Die vriend is Oop! Ajaxkampioen is de vriendin van OopJe moet hier ook alles uitspellen, domme Opafans
Neeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
Toch denk ik in ieder geval die katten zich ondertussen zorgen zouden moeten gaan maken.
Een paar miauwtjes teveel en ze belanden een paar dagen later op zijn toast.
De vissen zijn vast wel veilig voorlopig zolang Buys haring blijft leveren want daar komt geen kik uit.
Eén van die katten is al lange tijd niet meer te zien geweest. Vlak na de laatste keer dat-ie in beeld was at opa Chinees.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
Toch denk ik in ieder geval die katten zich ondertussen zorgen zouden moeten gaan maken.
Een paar miauwtjes teveel en ze belanden een paar dagen later op zijn toast.
De vissen zijn vast wel veilig voorlopig zolang Buys haring blijft leveren want daar komt geen kik uit.
Schrijf vast een pakkende tekst voor haar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed voor de carrière van Oma als zangeres van het levenslied.
"Ik verklootte je eten, heb je pillen verbrand."quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Schrijf vast een pakkende tekst voor haar.
Van het album "Ik zit hier met m'n soortgenoten in de winkel."quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef mootie het volgende:
Oeeeh ik weet een titel:
Afgedankt als een mamagaai
"Jij belde voor bier, maar dat doet me geen zier'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ik verklootte je eten, heb je pillen verbrand."
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van het album "Ik zit hier met m'n soortgenoten in de winkel."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |