Wat hep ie op z'n toast?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Als ik Oop goed heb begrepen, heb ik de vrije hand om het een en ander te " vrij te interpreteren" omtrent de berichten op Zijn Topic....
"Ze Lulle maar raak.. " aldus Oop..![]()
En neemt nog een heerlijk toastje..
[ afbeelding ]
Papegaaienpaté.quote:
Hij heeft net een voorraadje uit z'n gebit gepulkt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Is er nog dan? of heeft ie een deel ingevroren?
Zeg beeqeen vijnd jij jezelf een leuke vrouw om zoiets te zeggen waar mijn vriend verdriet van heeftquote:
Ajax is niet echt dood heur, hij is gewoon terug naar de winkel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Zeg beeqeen vijnd jij jezelf een leuke vrouw om zoiets te zeggen waar mijn vriend verdriet van heeft
En dat geloof jij ..... ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ajax is niet echt dood heur, hij is gewoon terug naar de winkel.
Ook daar heeft ie waarschijnlijk pillen voor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:04 schreef Jian het volgende:
Hij vreet er overigens goed van die ouwe en bewegen ho maar, eigenlijk zou ie moddervet moeten zijn, maar dat valt op zich best mee. Hoe doet ie dat toch?
dat bedoel ik, 't schranst maar van alles naar binnen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
En voor de culinaire diepgangers,,,
Eiersalade...
Nee, dat is eiersalade hoor ik net, alhoewel dat lekker schijnt te zijn met wat kip erdoor, ... dusquote:
Wie is toch die vriend van je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Zeg beeqeen vijnd jij jezelf een leuke vrouw om zoiets te zeggen waar mijn vriend verdriet van heeft
Eiersalade van Leoquote:
Waarom wil je dat weten als je slim bent had je dat al kunnen lezenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie is toch die vriend van je?
Scrutinizer is veel, maar slim is hij niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten als je slim bent had je dat al kunnen lezen
Precies. Ik begrijp ook niet waar-ie dat vandaan haaltquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Scrutinizer is veel, maar slim is hij niet.
Het was dan ook een retorische vraagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Ik begrijp ook niet waar-ie dat vandaan haalt
Een vraag? Daar staat in de regel toch een vraagteken achter?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was dan ook een retorische vraag
Opa heeft een vriendin?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
Die vriend is Oop! Ajaxkampioen is de vriendin van OopJe moet hier ook alles uitspellen, domme Opafans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |