Aangezien er maar heeeeeeel weinig vrouwen posten in dit topic leek het me een waarschijnlijkheidje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij??? daar heb ik niet aan gedacht, maar je voelt je schijnbaar zeer belangrijk
even voor jou info, er zijn ook vrouwen die alleen meelurken hier, die het niet wagen om maar 1 post in dit topic te zetten alleen maar lezen,lezen en nog eens meelezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Aangezien er maar heeeeeeel weinig vrouwen posten in dit topic leek het me een waarschijnlijkheidje.
Maar ik ben stiekem wel een beetje blij dat ik niet voor de positie in aanmerking kom.
Lezen is leuk hé? Veilig en toch vol van informatie... 10x beter dan de film stream...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even voor jou info, er zijn ook vrouwen die alleen meelurken hier, die het niet wagen om maar 1 post in dit topic te zetten alleen maar lezen,lezen en nog eens meelezen.
Welke informatiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lezen is leuk hé? Veilig en toch vol van informatie... 10x beter dan de film stream...
Tof, en ik was niet echt boos hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:18 schreef Toverheks het volgende:
Pullup opletten he ik laat aan jou de eer om het volgende Topic te openenheb ik het nu weer een beetje goed gemaakt met je
schijt aan de hele wereld, pak je gitaar en lekker jammen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou ook graag muziek maken in mijn kelder maar mijn onderburen zien dat niet erg zitten.
Ik stop voor de zekerheid altijd met posten bij nr. 294.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef pullup het volgende:
En ik laat het ook gewoon over aan de gelukkige die de laatste post maakt natuurlijk
In de woonkamer van de onderburen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schijt aan de hele wereld, pak je gitaar en lekker jammen.
Hard en meedogenloos?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schijt aan de hele wereld, pak je gitaar en lekker jammen.
Zo snel is het hier ook weer nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik stop voor de zekerheid altijd met posten bij nr. 294.
??? ik weet niet hoe Schrutz woont maar de kelder kan ook de box wezen hoor dus wat de onderburen er mee te maken hebben ik snap je even niet.quote:
Ik doelde wel degelijk op de woonkamer van mijn onderburen. Dat is humorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
??? ik weet niet hoe Schrutz woont maar de kelder kan ook de box wezen hoor dus wat de onderburen er mee te maken hebben ik snap je even niet.
In Amsterdam hebben heel veel mensen een gezamelijke box onder hun huis
Ik had hem door!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doelde wel degelijk op de woonkamer van mijn onderburen. Dat is humor
Je kan daar pillen voor krijgen hoor. Ik verkoop die van mij dan weer altijd op de Zeedijk. Gouden handel, er zijn veel grapjassen in Amsterdam.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had hem door!
Ik heb dezelfde slechte humor als jij
Dat zou er nog bij moeten komenquote:
Neen, Oop is de bevrijder!quote:
oh humor wat is datquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doelde wel degelijk op de woonkamer van mijn onderburen. Dat is humor
Die zat aan het kruis en opa zit aan zijn kruis, dus het zou zomaar kunnenquote:
Toevallig nog een fietsje van Jan Janssen in de aanbieding?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij schijnt in fietsen te handelen .... heb ik gehoord
Opa betast het kruis van Jezus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zat aan het kruis en opa zit aan zijn kruis, dus het zou zomaar kunnen
Maar wel lekker lang rondhangen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie opa met zijn rug nog geen kruis de berg op dragen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Toevallig nog een fietsje van Jan Janssen in de aanbieding?
daar heeft opa personeel voorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie opa met zijn rug nog geen kruis de berg op dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |