quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
Kan iemand even naar de ph van ZOA kijken. Ik ben toch niet gek, hij post toch alleen in deze reeks met dit account?
1 seconde werkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]Toch heb je ook wel humor moet ik bekennen, zie je helemaal voor me en maar Zoa zijn postgeschiedenis uitpluizen
Daar valt echt niks uit te pluizen, dat duurt ongeveer een seconde.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]Toch heb je ook wel humor moet ik bekennen, zie je helemaal voor me en maar Zoa zijn postgeschiedenis uitpluizen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* checkt
Hij heeft op z'n minst in 2 andere topieks gepost jwtz
Zijn we dat niet allemaal ? ( op Gert na dan)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Nee toverheks dat ben ik niet maar ben wel voor ajax.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef mootie het volgende:
Gewoon de hele dag bezig met het uitpluizen van de ph van ZOA. Je kijkt zeker ook de hele dag de opa-stream!
Dan mag je blijven en gesjellig meeposten, mensen die voor mijn cluppie zijn draag ik een warm hart toe, zolang ze zich gedragen natuurlijk en lief over Opa meepostenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Nee toverheks dat ben ik niet maar ben wel voor ajax.
Zie ik hier romance opbloeien Zoa en Mootie?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
Nou! Jou ontgaat echt niks.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zie ik hier romance opbloeien Zoa en Mootie?
nou van sommige weet ik dat ze voor AJAX zijn maar niet van iedereen hoor die hier in Opa zijn Topic post.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal ? ( op Gert na dan)
Ik ben niet romantischquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zie ik hier romance opbloeien Zoa en Mootie?
Ik ga niks verkeerds over mijn maat zeggen maar kom eens kijken wat ze hem allemaal toewensen ik geloofde hem niet dat zegt een normaal mens toch niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan mag je blijven en gesjellig meeposten, mensen die voor mijn cluppie zijn draag ik een warm hart toe, zolang ze zich gedragen natuurlijk en lief over Opa meeposten
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:21 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Ik ga niks verkeerds over mijn maat zeggen maar kom eens kijken wat ze hem allemaal toewensen ik geloofde hem niet dat zegt een normaal mens toch niet.
Toewensen? Wat nu weer?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:21 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Ik ga niks verkeerds over mijn maat zeggen maar kom eens kijken wat ze hem allemaal toewensen ik geloofde hem niet dat zegt een normaal mens toch niet.
ja wat noem jij een normaal mens??? kan er wel een paar aanwijzen waarvan ik denk die is uit de poppenkast geflikkert, en die heeft ze ook niet allemaal op een rijtje maar daar begin ik niet aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:21 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |