Dat is erg zwart/wit. Dit soort dingen gebeuren (even aangenomen dat die uitlaat voor die band echt los moest). Als dat ding knalverrot was en vastgeroest zat, en dat is vaker het geval, dan is het ze naar mijn idee niet verwijtbaar. Ze hebben hem niet kapot gemaakt, maar gedemonteerd waarbij hij kapot gegaan is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan, al is dit een gevalletje van bedrijfs breekt, bedrijf betaalt. Tenzij TS zijn scooter echt in bagger staat is en het niet anders kon. Maar dan nog moeten ze wel een redelijk bedrag noemen.
waarschijnlijk nieuwe cillinder + zuiger aangezien het toch niet waard is dat uit de boren, bus erin en te tappenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:34 schreef Geelman het volgende:
Tapeindje afgebroken. Daar willen ze nu ¤160 voor hebben?!
Precies, dat is dus even de vraag. Hoe verrot was de uitlaat? En als dat niet heel extreem is dan mag je van een garage verwachten dat ze die goed los kunnen halen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Dat is erg zwart/wit. Dit soort dingen gebeuren (even aangenomen dat die uitlaat voor die band echt los moest). Als dat ding knalverrot was en vastgeroest zat, en dat is vaker het geval, dan is het ze naar mijn idee niet verwijtbaar. Ze hebben hem niet kapot gemaakt, maar gedemonteerd waarbij hij kapot gegaan is.
Daar staat dat een rekening van 160 euro geen nette oplossing is.
Binnenkort te bewonderen als motormuisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:34 schreef Dimens het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen hoe het eruit ziet als de TS op de brommer zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |