PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Probeer ik ook altijd maar nog nooit echt een speler gevonden waar ik meer als paar K winst op kon maken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:40 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga gewoon populaire formaties/competities langs.
Met een max. BIN anders kom je niet tot de 59e minuut.
Ja maar je doet dan BBVAquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:40 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga gewoon populaire formaties/competities langs.
Met een max. BIN anders kom je niet tot de 59e minuut.
Ik heb gewoon heel veel geluk nuquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Probeer ik ook altijd maar nog nooit echt een speler gevonden waar ik meer als paar K winst op kon maken.
Hoe meer mensen het doen hoe minder de kans op goede koopjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Probeer ik ook altijd maar nog nooit echt een speler gevonden waar ik meer als paar K winst op kon maken.
Alles wat je niet bint loopt vast. Heb 90 items die aan het completen zijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Vastloper in me Watch List, dat terwijl hij nu voor zeker 8K gaat.
Uhm, rond 1 uur waren we gestopt als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol tot 6 uur door geclubt gisteren?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Alles wat je niet bint loopt vast. Heb 90 items die aan het completen zijn
Oh naja zal wel verkeerd gezien hebben met PM AM ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uhm, rond 1 uur waren we gestopt als ik me niet vergis
Ja misschien dat er daarna nog andere iets hebben gedaan maar toen ging thorben slapen en hielden we er dus maar mee opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh naja zal wel verkeerd gezien hebben met PM AM ofzo
quote:
Dan is het hopeloos inderdaad.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja misschien dat er daarna nog andere iets hebben gedaan maar toen ging thorben slapen en hielden we er dus maar mee op
Zijn stats zijn ook absurd goed met 78 pace, 77 dribbling en 66 shootingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Benzia uit een pakje. Weer geen idee waarom hij bijna 20k waard is maar ik vind het niet erg...
4* skills en 4* weak foot zie ik nu.
Ja ik zit even de stats te bekijken. Is inderdaad niet verkeerd. 80 curve, 84 agility, 69 long shot. Allemaal niet verkeerd voor een 63 speler.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn stats zijn ook absurd goed met 78 pace, 77 dribbling en 66 shooting
nieuw account aanmaken of heel vaak quittenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:13 schreef byah het volgende:
Wat een ongelooflijk kutspel is dit in divisie 1. Kun je ook direct terug naar div5?
Je moest eens weten hoeveel pakjes ik open en hoevaak ik troep krijgquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef Nickskuh het volgende:
Echt iedereen hier in mijn omgeving heeft van die goede packjes en als ik er een open natuurlijk weer rotzooi
Haha nee, de keeper van Liverpoolquote:
Opende gister ook weer een gouden pakje, ik denk dat ik er niet eens 2k uit heb gehaald...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef Nickskuh het volgende:
Echt iedereen hier in mijn omgeving heeft van die goede packjes en als ik er een open natuurlijk weer rotzooi
Ze naaien ons gewoon.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel pakjes ik open en hoevaak ik troep krijg
Jezus, hoeveel weeg je nu dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:21 schreef kilozout het volgende:
Als ik de shit in mijn watch list niet krijg dan ben ik 150K lichter..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus, hoeveel weeg je nu dan?
Sport je wel genoeg??
Ik ben gestopt bij 115. Je moet die kaarten ook nog kwijtraken en dat zal niet in een week gaan denk ik zoquote:
Ik doe max 150, maar fut is zo traagquote:
Ik heb er denk ik nu boven de 350 stuks... Kan nu ff niet checken.... Maar FUT is erg traag ja... En klapt er soms uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe max 150, maar fut is zo traag
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:27 schreef KrAlex het volgende:
Lekker manalles zit vast bij completing.
Hey, voor 25% van de winst krijg ik jouw human botquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik nu boven de 350 stuks... Kan nu ff niet checken.... Maar FUT is erg traag ja... En klapt er soms uit.
Op max 200 zoeken is lastig, dus zet hem op 400
hahahaha....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey, voor 25% van de winst krijg ik jouw human bot
De webapp is een extratje he? Volgens mij kun je op de console redelijk tot goed traden, had daar alle kaartjes met groene vinkjes staan in elk geval.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:30 schreef KrAlex het volgende:
Er is elke dag gekut met FUT. Als het niet op de webapp is dan wel op de console. We zouden masaal onze geld moeten terug vragen bij EA. Dit is gewoon een product dat niet compleet is.
PS3 geeft nog redelijk vaak communicatiefout aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De webapp is een extratje he? Volgens mij kun je op de console redelijk tot goed traden, had daar alle kaartjes met groene vinkjes staan in elk geval.
Nee, gaat echt bizar traag bij mij op de xbox.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De webapp is een extratje he? Volgens mij kun je op de console redelijk tot goed traden, had daar alle kaartjes met groene vinkjes staan in elk geval.
Waarom zou de webapp een extraatje moeten zijn? Ik denk dat FUT'ers meer op de webapp zitten dan op de console. En zonder de game kom je niet op die webapp, dus je hebt er wel degelijk voor moeten betalen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Yup, die waren bij mij ook gewoon netjes groen en zag ik het totaal aantal..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ok, dat wet ik verder niet...want dat was ik namelijk ook niet van plan,.... (heeft weinig zin nog..)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:34 schreef marcie216 het volgende:
Op de Console doet de watchlist het ook niet hoor. Zie wel groene vinkjes, maar je kan ze niet naar je Tradepile oid sturen.
Je koopt de blu ray om op je playstation te kunnen spelen. Als je daar gewoon goed op kunt spelen, voldoet het produkt. Het traden op de playstation ging afgelopen dagen redelijk tot goed, EA stelt je alleen in staat om ook via de web app te kunnen traden, en dat is alleen sympathiek. En dat de app het niet goed doet, is denk ik te wijten aan het feit dat meer mensen FUT zijn gaan spelen, zijn zoveel meer auctions op de Ps3 dan met Fifa 12 in elk geval.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:33 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Waarom zou de webapp een extraatje moeten zijn? Ik denk dat FUT'ers meer op de webapp zitten dan op de console. En zonder de game kom je niet op die webapp, dus je hebt er wel degelijk voor moeten betalen.
Oh, heb m'n pakje gewoon.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:35 schreef Reemi het volgende:
Toernooifinale met 0-10 winnen en wanneer het coins-scherm zou moeten komen, kan EA je verzoek niet verwerken en word je uit FUT gekickt. Lekker.
quote:
Klopt ook wel, het is drukker dan bij FUT12, maar een groot bedrijf als EA zou toch binnen enkele dagen een oplossing voor moeten hebben. Volgens mij gaat het om een paar extra servers voor meer capaciteit zodat alles naar behoren werkt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je koopt de blu ray om op je playstation te kunnen spelen. Als je daar gewoon goed op kunt spelen, voldoet het produkt. Het traden op de playstation ging afgelopen dagen redelijk tot goed, EA stelt je alleen in staat om ook via de web app te kunnen traden, en dat is alleen sympathiek. En dat de app het niet goed doet, is denk ik te wijten aan het feit dat meer mensen FUT zijn gaan spelen, zijn zoveel meer auctions op de Ps3 dan met Fifa 12 in elk geval.
Het probleem is, zo'n megaconcern maakt het amper wat uit dat ze 100 klanten verliezen door een brakke webapp ofzo. De meeste mensen spelen nog steeds offline Fifa volgens mij en dat werkt tot op heden prima.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klopt ook wel, het is drukker dan bij FUT12, maar een groot bedrijf als EA zou toch binnen enkele dagen een oplossing voor moeten hebben. Volgens mij gaat het om een paar extra servers voor meer capaciteit zodat alles naar behoren werkt.
En laten we eerlijk wezen, wij als gamers zijn klanten van EA. En ik vind niet dat we de behandeling krijgen die je als klant mag verwachten.
Je hebt meer als 1 mln tradeprofitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:39 schreef dion_v_k het volgende:
En nu loop ik gewoon een Sagna mis voor 6,5k door die trage puinhoop
En toch blijven we doorgaan. Het zal dus ergens wel leuk zijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klopt ook wel, het is drukker dan bij FUT12, maar een groot bedrijf als EA zou toch binnen enkele dagen een oplossing voor moeten hebben. Volgens mij gaat het om een paar extra servers voor meer capaciteit zodat alles naar behoren werkt.
En laten we eerlijk wezen, wij als gamers zijn klanten van EA. En ik vind niet dat we de behandeling krijgen die je als klant mag verwachten.
Een idee? Bedoel je een boek oid?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand nog een idee voor een boekverslag?
Zag dat vaak langskomen hier
Moet je er een maken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, 8 in 2 jaar, maar ik moet echt een 'volwassen' boek hebbenquote:
Zoals je aan geeft gebeuren die dingen soms en gaat het vaak wel goed. Maargoed geld terugvragen is misschien teveel van het goed, maar een kleine compensatie voor de FUT'ers zou toch niet misplaatst zijn?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En toch blijven we doorgaan. Het zal dus ergens wel leuk zijnEn het gaat niet altijd zoals het moet gaan. Soms heb je dat inderdaad. Hier staat een koffiezet automaat. Geeft ook wel eens slappe koffie. Of de suiker is op. De monteur laat wel eens op zich wachten, met name in het weekend. Moeten we ook daarom het geld terug vragen?
Hopen dat ze dat boek toelaat, even vragen binnekort thanks!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Een idee? Bedoel je een boek oid?
ALs je een boek zoekt wat makkelijk leest : Aan de bal.
Is een boek dat gaat over voetbal, wel grappig.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je hebt meer als 1 mln tradeprofit
Dat hoop ik ook maar, laat je het antwoord weten?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hopen dat ze dat boek toelaat, even vragen binnekort thanks!
anders Ik. Zlatan proberenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hopen dat ze dat boek toelaat, even vragen binnekort thanks!
Volgens mij mogen biografieen nietquote:
Alleen maar nette mensenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Thanksss, eerst eens even een .txtje aanmaken, veel suggestiesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen maar nette mensen
Of natuurlijk het Gouden Ei, prima verhaal lekker dun.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:49 schreef Joodnl het volgende:
Zooooooo...... Ff wezen schijten.....
Me oudste zoon erachter gezet...... heeft ie toch ondertussen 10K aan kaarten geboden. (a 200 per keer)
Dat zou een mooi gebaar zijn inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zoals je aan geeft gebeuren die dingen soms en gaat het vaak wel goed. Maargoed geld terugvragen is misschien teveel van het goed, maar een kleine compensatie voor de FUT'ers zou toch niet misplaatst zijn?
Een paar dagen weer dailygifts uitdelen i.v.m de vele bugs die niet verholpen worden. Niet dat ik nog behoefte heb aan een dailygif, maar het is dan toch een teken dat EA als bedrijf wel wat geeft om klanten die ongelukkig zijn over de gang van zaken.
Gastquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:49 schreef Joodnl het volgende:
Me oudste zoon erachter gezet...... heeft ie toch ondertussen 10K aan kaarten geboden. (a 200 per keer)
Tof boek, alleen maar nette mensenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen maar nette mensen
Of natuurlijk het Gouden Ei, prima verhaal lekker dun.
goede zaak, lekker uitbuiten die kotersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:49 schreef Joodnl het volgende:
Film komt volgende week uit, wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tof boek, alleen maar nette mensen
Kijk, film kijkn is beter dan lezenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Film komt volgende week uit, wil ik wel zien.
Ja die trailer was vet iigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Film komt volgende week uit, wil ik wel zien.
Ik krijg ineens een heel raar beeld voor ogenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:49 schreef Joodnl het volgende:
Diakite ah vriendjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die trailer was vet iig
Wie zal ik neerzetten ipv Barzaghli? Die vent is zo slechtHeb Ogbonna en Gamberini al in mijn andere team dus dat gaat ook niet.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel raar beeld voor ogen![]()
Wat?quote:
omdat ze meer pees hebbenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:54 schreef RubenSosa het volgende:
Even een vraagje aan de pro's
Speel voor het eerst sinds jaren weer eens fifa, maar online gaat het nog echt lekker met mijn ultimate team.
Mijn vragen:
- Waarom zijn (op papier) mindere spelers toch sneller dan die van mij?
Als ik het ergens anders moet vragen, let me know. Thanks!
Ja dat snapte ik, maar wat erachter stond nietquote:
Ik zou eens op Ultimatedb & Futwiz kijken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:54 schreef RubenSosa het volgende:
Even een vraagje aan de pro's
Speel voor het eerst sinds jaren weer eens fifa, maar online gaat het nog echt lekker met mijn ultimate team.
Mijn vragen:
- Hoe bepalen jullie je verkoopwaarde van spelers in FUT?
Als ik het ergens anders moet vragen, let me know. Thanks!
Heb er geen foto's van hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel raar beeld voor ogen![]()
Sommige dingen kun je beter niet op Fok gooienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:49 schreef Joodnl het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:58 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Heb er geen foto's van hoor![]()
Of toch wel???
[ afbeelding ]
Ik deel hier graag alles met me "vrienden"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je beter niet op Fok gooien
xbox ?quote:
Koninggquote:
Laat je je zoon wel thuis dan, of neemt hij jou laptop meequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef Joodnl het volgende:
Mensen...Tot later.....
Ff biertje drinken bij buren op een verjaardag!
Vertel..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Wees blij dat dion de img tags niet snapt
wiskundequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:08 schreef el-blanchito het volgende:
Zit ik dan, boven m'n wiskunde terwijl m'n vrienden een kilometer verderop kats van de kaart zijn bij de kermis
Proefwerkweek
Hahahaha....Kon dat maar...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Laat je je zoon wel thuis dan, of neemt hij jou laptop mee![]()
100k? Waar investeer jij zo machtig veel in danquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:09 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hahahaha....Kon dat maar...
Maar heb nu 100K erin zitten ff...is wel ff goed!
500 gekocht?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:09 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hahahaha....Kon dat maar...
Maar heb nu 100K erin zitten ff...is wel ff goed!
Googlen op Nigel de Jongquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef TheFastOne het volgende:
Kan iemand dat filmpje van die reeks overtredingen in de Premier League posten? Heb zo'n filmpje hier wel eens langs zien komen, of iets in die richting in ieder geval.
Gast blessures zijn gemaakt... Maar ik heb er 115. Moet ze ook nog kwijtraken namelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
500 gekocht?
Als die blessures er ooit nog komen, komt er een overvloed op de marktEn als ze er niet komen kan je lekker gaan discarden
Vandaag 7 wedstrijden gespeeld, 0 blessures en dat terwijl ze in de wedstrijd wel geblesseerd raken. Dus er is niets gefixt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gast blessures zijn gemaakt... Maar ik heb er 115. Moet ze ook nog kwijtraken namelijk
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:13 schreef Blocko het volgende:
Voor 100k die kaarten gekocht met de hoop dat ze ooit nog veel waard worden?
Volgens mij kan je net zo goed gewoon wedstrijden gaan spelen. In de tijd dat je die kaarten allemaal verkocht hebt is fifa 14 allang uit
No shit, maar als iedereen hierzo die kaarten in een keer op de markt gaat brengen dan kan je natuurlijk lang door blijven gaan. Zeker als je 500 kaartjes gekocht hebtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]gaan binnen de week voor 600/700
He, maar hoe kom je bij die 59e minuut dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:13 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beste 59e minuut deal van dit jaar
2 a 3k winst ofzo
Mijn Djourou vandaag:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vandaag 7 wedstrijden gespeeld, 0 blessures en dat terwijl ze in de wedstrijd wel geblesseerd raken. Dus er is niets gefixt.
Stel dat ze 800c BIN worden, en je gooit ze voor 650 of 700 Bin erop, dan gaat het erg hard denk ik hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:13 schreef Blocko het volgende:
Voor 100k die kaarten gekocht met de hoop dat ze ooit nog veel waard worden?
Volgens mij kan je net zo goed gewoon wedstrijden gaan spelen. In de tijd dat je die kaarten allemaal verkocht hebt is fifa 14 allang uit
al een week of 2 hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:15 schreef Longcat. het volgende:
Hmm ultimatedb is toch nu naar fifa 13?
misschien 8 man, die samen 800 kaartjes hebben. Er spelen minstens 2 miljoen mensen UT. Ik denk dat het wel goedkomt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef Blocko het volgende:
[..]
No shit, maar als iedereen hierzo die kaarten in een keer op de markt gaat brengen dan kan je natuurlijk lang door blijven gaan. Zeker als je 500 kaartjes gekocht hebt
Joodnl heeft wel overdreven jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef Blocko het volgende:
[..]
No shit, maar als iedereen hierzo die kaarten in een keer op de markt gaat brengen dan kan je natuurlijk lang door blijven gaan. Zeker als je 500 kaartjes gekocht hebt
let's hope so.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stel dat ze 800c BIN worden, en je gooit ze voor 650 of 700 Bin erop, dan gaat het erg hard denk ik hoor.
Dat je 1 blessure hebt gehad, betekent nog niet dat het hele probleem dat er bijna geen blessures zijn is gefixt. Iemand hier had ook al eens 1 blessure. Is toch vrij weinig 2 blessures op zo veel spelers.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mijn Djourou vandaag: [ afbeelding ]
Tsja je bent wel dom als je (uitgaande van 2 accounts) 80 kaarten op hetzelfde moment erop zetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien 8 man, die samen 800 kaartjes hebben. Er spelen minstens 2 miljoen mensen UT. Ik denk dat het wel goedkomt.
Toch wel online mag ik hopen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dit het enige bewijs? Ik had vorige week ook een blessurequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Offline?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En dan komt jeffquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:19 schreef Nickskuh het volgende:
Bij Fer hoor ik echt elke wedstrijd, hij heeft een spierblessure
Oh het is dus niet dat blessures volledig wegwaren?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat je 1 blessure hebt gehad, betekent nog niet dat het hele probleem dat er bijna geen blessures zijn is gefixt. Iemand hier had ook al eens 1 blessure. Is toch vrij weinig 2 blessures op zo veel spelers.
Offline werken blessures wel gewoon zoals het hoort.quote:
Tijdens de wedstrijd wel, maar na de wedstrijd waren ze verdwenen. Ik heb nog nooit een blessure gehad iig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
Ik heb ook gewoon online blessures gehad hoor.
Na de wedstrijd ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd wel, maar na de wedstrijd waren ze verdwenen. Ik heb nog nooit een blessure gehad iig.
Ik gebruik geen CE.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
He, maar hoe kom je bij die 59e minuut dan?
Ik kom er niet met CE hoor!
Idemquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd wel, maar na de wedstrijd waren ze verdwenen. Ik heb nog nooit een blessure gehad iig.
Offline speel ik alleen met brons om mn golds te laten rusten, dus ik weet zeker dat het online isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Offline werken blessures wel gewoon zoals het hoort.
Ineens komt Evert dan jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb 1x een blessure gehad en kreeg toen een tutorial hoe ik het moest fixen.
Hmm, wel blessures gehad, maar geen enkele die na de wedstrijd nog zichtbaar was!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb 1x een blessure gehad en kreeg toen een tutorial hoe ik het moest fixen.
Ik voor 15k oid. Stel dat het zo is zoals je zei dat er weinig blessures zijn kan ik ze wel nog kwijt voor 300 bin. Want daar gingen ze wel voor somsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:28 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb voor 70K ingeslagen, ik laat het maar rusten denk ik
Precies, op het eind heb ik ze allemaal voor 150c binnen gehaald. Denk dat het dubbele hoe dan ook mogelijk is, bug of geen bug. Bedankt voor het onder de aandacht brengen van deze mooie kaarten in elk gevalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik voor 15k oid. Stel dat het zo is zoals je zei dat er weinig blessures zijn kan ik ze wel nog kwijt voor 300 bin. Want daar gingen ze wel voor soms
Np.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, op het eind heb ik ze allemaal voor 150c binnen gehaald. Denk dat het dubbele hoe dan ook mogelijk is, bug of geen bug. Bedankt voor het onder de aandacht brengen van deze mooie kaarten in elk geval
Toekomstig kampioen speelt wel met ballen iddquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Heerenveen weer 5 at the back vanavond
En Vitesse weer met 4 aanvallers
Beetje gay vind je niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Toekomstig kampioen speelt wel met ballen idd
gewoon 4231 met Janssen en van Ginkel CDM zekerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Heerenveen weer 5 at the back vanavond
En Vitesse weer met 4 aanvallers
Ik heb echt geen idee, maar EA communiceert niet over bugs toch? De 4-2-3-1 bug van vorig jaar, dat de spits en CF steeds over elkaar heen vielen bij dode spelmomenten hebben ze geen woord aan vuil gemaaktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Np.
Had EA eigenlijk zelf al gecommuniceerd over die blessures? Indien niet zal het geen bug zijn.
Maar was ook niet gefixt toch?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar EA communiceert niet over bugs toch? De 4-2-3-1 bug van vorig jaar, dat de spits en CF steeds over elkaar heen vielen bij dode spelmomenten hebben ze geen woord aan vuil gemaakt
Heals all gaat voor 150 per stukquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is er dan met die blessurekaarten?
Haha, uiteindelijk niet nee. Maar blessures is iets groter denk ik. Mensen worden de blessurekaarten in de consumables pile wel sneller zat, scheelt ook wel weer of (betaalde) packs winstgevend kunnen zijn ja of nee. Vooral het betaalde gedeelte zal EA wel aan het werk zetten vermoed ikquote:
Ja de 3e moet je geld geven je komt tenslotte ook op zijn feest.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef marcie216 het volgende:
Wat zouden jullie doen :
Er is een feest van 3 mensen, met 2 ben ik bevriend. Met die 3e heb ik nog nooit gepraat. Moet ik die 3e dan ook geld geven ?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef marcie216 het volgende:
Wat zouden jullie doen :
Er is een feest van 3 mensen, met 2 ben ik bevriend. Met die 3e heb ik nog nooit gepraat. Moet ik die 3e dan ook geld geven ?
Flikker 10 euro in de fooipotquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef marcie216 het volgende:
Wat zouden jullie doen :
Ja. Gewoon 3x 5 euro, tenzij het 'echte' vrienden zijn dan 10 euro.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef marcie216 het volgende:
Wat zouden jullie doen :
Dat laatste was een grof schadaal inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
EA doet bijna nooit iets aan die bugs en hier gaat ook niemand over klagen neem ik aan..Die bug met UP/IF stats die niet werkten, trainingskaarten die eeuwig vast bleven staan als je ze liet invallen etc deden ze ook niets aan en zo waren er wel meer dingen..ben benieuwd.
Plak gewoon 5 gulden op een kaartquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef marcie216 het volgende:
Wat zouden jullie doen :
Het feest is niet eens bij hem thuis, maar bij een van die andere.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ja de 3e moet je geld geven je komt tenslotte ook op zijn feest.
Nou dan geef je hem niksquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het feest is niet eens bij hem thuis, maar bij een van die andere.
Er komen zo'n 60 man. 20 van elk. Ik twijfel..
Ja ik geef die 2 10 euro, maar 25 euro voor een 2/3 uurtjes is best veel..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Gewoon 3x 5 euro, tenzij het 'echte' vrienden zijn dan 10 euro.
Neem het zekere voor het onzekere en blijf thuis, speel FUTquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien, ze hebben genoeg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
Neem een kratje pils mee, doet het altijd goed!
Koop een kratje pils want opzeker dat de pils voortijdig opraakt en dan gaan mensen op de verniel tour!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee joh, is daar genoeg drank, meer dan dat ik hier thuis heb dus ja..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Neem het zekere voor het onzekere en blijf thuis, speel FUT
Bewijsstuk 1: Project X haren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop een kratje pils want opzeker dat de pils voortijdig opraakt en dan gaan mensen op de verniel tour!
ze hebben 15 kratjes bier, en er komen denk ik 25 meisjes, die lusten allemaal geen bier. Dus is meer dan genoeg. En haal het niet meer om nu nog een kratje te gaan halen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop een kratje pils want opzeker dat de pils voortijdig opraakt en dan gaan mensen op de verniel tour!
Wen er maar aan. Zo gaat het eenmaal met verjaardagen. Je betaalt 20 euro om in een rondje te mogen zitten en een gebakje te eten en een kopje koffie te drinken. Doe je gek, dan pak je een paar handjes nootjes en een colatje (of biertje, als je niet hoeft te rijden). Zo gaan die dingen nou eenmaal. Dure plek in het rondje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik geef die 2 10 euro, maar 25 euro voor een 2/3 uurtjes is best veel..
O dan weet je niet hoe meisjes zijn, die zuipen liever bier dan dat ze die goedkope wijn troep van de ah moeten drinken. De wijn is altijd als laatste op omdat de pils vroegtijdig op is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ze hebben 15 kratjes bier, en er komen denk ik 25 meisjes, die lusten allemaal geen bier. Dus is meer dan genoeg. En haal het niet meer om nu nog een kratje te gaan halen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Zo gaat het eenmaal met verjaardagen. Je betaalt 20 euro om in een rondje te mogen zitten en een gebakje te eten en een kopje koffie te drinken. Doe je gek, dan pak je een paar handjes nootjes en een colatje (of biertje, als je niet hoeft te rijden). Zo gaan die dingen nou eenmaal. Dure plek in het rondje.
Zo gaat het bij feestjes he.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik geef die 2 10 euro, maar 25 euro voor een 2/3 uurtjes is best veel..
De meisjes zitten bij mij in de klas, er waren ook een stel bij mij op mijn feest. Die pakten geen bier hoor, gewoon mixdrankjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
O dan weet je niet hoe meisjes zijn, die zuipen liever bier dan dat ze die goedkope wijn troep van de ah moeten drinken. De wijn is altijd als laatste op omdat de pils vroegtijdig op is.
Inderdaad, tot 5 uur 's nachts rond blijven hangen minimaalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
Je moet gewoon langer dan 2/3 uurtjes blijven ....
Begint om 21:00, ga er om 21:30 heen. tot 23:30 oid, dan gaan we denk ik op stap, moet nog kijken of ik mee ga, heb koppijn als een beest.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
Je moet gewoon langer dan 2/3 uurtjes blijven ....
Juist, dan haal je het geld er ook makkelijk uit want een avond opstap is veel duurderquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Inderdaad, tot 5 uur 's nachts rond blijven hangen minimaal
Ik blijf daar in mijn eentje staken in hun huis?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Juist, dan haal je het geld er ook makkelijk uit want een avond opstap is veel duurder
En is vaak gezellig als je met een leuke groep mensen een feest hebt.
Vind ik ook, op stap gaan is kut, net alsof ze iedereen het huis uit willen hebben en willen gaan zwemmen in het geldquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Juist, dan haal je het geld er ook makkelijk uit want een avond opstap is veel duurder
En is vaak gezellig als je met een leuke groep mensen een feest hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:53 schreef Maver24 het volgende:
Goedenavond allemaal
Vandaag naar de gamebeurs geweest in Utrecht, was gezellig !!
Nog wat gebeurd vandaag op het gebied van EA en UT ?
wats gebeurd dan ??quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Ja, meer bugs dan ooit te voren, heel de teringzooi zit weer vast
Och, dat is waar ook. Als je 16 bent moet je natuurlijk op stapquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik blijf daar in mijn eentje staken in hun huis?
Dit ja. In de zomervakantie op een doordeweekse dag is nog beterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik ook, op stap gaan is kut, net alsof ze iedereen het huis uit willen hebben en willen gaan zwemmen in het geld
In de zomer, lekker chill buiten, kampvuurtje erbij en chillen
Completing...quote:
Nee hoor, ik ga waarschijnlijk niet mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Och, dat is waar ook. Als je 16 bent moet je natuurlijk op stap
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga waarschijnlijk niet mee.
Maar als de jarige mensen op stap gaan, dan gaan wij toch niet in hun huis blijven zitten...?
Jawel, helaas. Een collega van me is ook naar de gamebeurs geweest. Ben jij ook op de foto gegaan met bloedstollend mooie promotiedames?quote:
Ja klopt, maar ja 2 worden er 16, andere 17. Die willen natuurlijk op stap, ik kijk wel tot hoelang ik blijf klevenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Maar feestjes waar het het plan is om tot 3/4 uur snachts daar feest te hebben is het vaak een leuker feest dan zon indrinkfeestje ... vind ik dan he.
quote:
Zit er nog steeds in, zij het in mindere mate.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar EA communiceert niet over bugs toch? De 4-2-3-1 bug van vorig jaar, dat de spits en CF steeds over elkaar heen vielen bij dode spelmomenten hebben ze geen woord aan vuil gemaakt
EENS!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Maar feestjes waar het het plan is om tot 3/4 uur snachts daar feest te hebben is het vaak een leuker feest dan zon indrinkfeestje ... vind ik dan he.
Wat moet je met die Rose dan, en 2x nog welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:00 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Wil mijn eto'o uitproberen maar hij gaat niet van actieve items naar "verlopen". Netzoals bij de ander 2 bronzen die ik al lang gewonnen heb.![]()
![]()
Huh raar nee, volgens mij ben je de enige.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:00 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Wil mijn eto'o uitproberen maar hij gaat niet van actieve items naar "verlopen". Netzoals bij de ander 2 bronzen die ik al lang gewonnen heb.![]()
![]()
EDIT: anderen hier ook last van?
Ja, wat moet je met 77 pace CB?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat moet je met die Rose dan, en 2x nog wel
Ja dat dacht ik ook, maar hij kost geen drolquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, wat moet je met 77 pace CB?
Winst maken!
Die selt als een trein. Kocht net 1 voor 150 in 41212 daarna na kwartier verkocht voor 2300quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat moet je met die Rose dan, en 2x nog wel
Kijk ! Toch nog slimme mensen hier :lquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, wat moet je met 77 pace CB?
Winst maken!
Oke netjes, neem ik het terugquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Die selt als een trein. Kocht net 1 voor 150 in 41212 daarna na kwartier verkocht voor 2300
Nu handel ik in hem. Nieman weet dat ie best wat waard is als je in handelt.(tot nu) . Al zon 10k op verdient die gast
Ik heb ze al een paar ingekocht voor 150 a 300 en verkocht voor 800 a 1500 afhankelijk van formatiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar hij kost geen drol
Nuchter de kroeg in gaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
EENS!!!!!!!
Indrinkendat is eenmalig leuk, daarna vind je het leuker om beetje te genieten.
Ik ook!. Lekkerrrrrrrquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb ze al een paar ingekocht voor 150 a 300 en verkocht voor 800 a 1500 afhankelijk van formatie
Dan nog is het PSVquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
FT Schalke [3 - 0] Wolfsburg
33' [1 - 0] J. Farfan
47' [2 - 0] I. Afellay
58' [3 - 0] K.J. Huntelaar
PSV![]()
(ja, Huntelaar hier niet doorgebroken en zo)
Nee.quote:
https://docs.google.com/s(...)WjJHTFF6ZUE6MQ#gid=0quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:00 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
http://www.rojadirecta.me(...)width=650&height=450quote:
Is dat om op te sturen naar ea?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef zerokil het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)WjJHTFF6ZUE6MQ#gid=0
Wtf ze zijn overgeschakeld naar PEC Zwolle..... Laatmaarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:20 schreef leoon. het volgende:
[..]
http://www.rojadirecta.me(...)width=650&height=450
Dit is enige werkende link die op rojadirecta staat en bij mij geen geluid...
WTF nu heb ik het ook bij me verkooplijst ,expired items gaan niet weg uit huidige veilingen. Wtfffffquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:00 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nee dat zal helpenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef zerokil het volgende:
https://docs.google.com/s(...)JrWjJHTFF6ZUE6MQ&ifq
Het lost zich elke keer vanzelf op, gaat daardoor echt niet sneller.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
Stuck items in Trade Pile? Want to help? Please fill this in to assist the team investigating the issue http://bit.ly/T7LJu5 Thanks!
yup, ps3 net ff aan>fifa aan>alles focking traag>niet verbinden met eafc> ps3 maar uitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fut op de console is ook zo traag
En jij die het steeds gebruiktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef kilozout het volgende:
Fucking miljardenbedrijf die al jaren kankerservers heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |