PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Probeer ik ook altijd maar nog nooit echt een speler gevonden waar ik meer als paar K winst op kon maken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:40 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga gewoon populaire formaties/competities langs.
Met een max. BIN anders kom je niet tot de 59e minuut.
Ja maar je doet dan BBVAquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:40 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga gewoon populaire formaties/competities langs.
Met een max. BIN anders kom je niet tot de 59e minuut.
Ik heb gewoon heel veel geluk nuquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Probeer ik ook altijd maar nog nooit echt een speler gevonden waar ik meer als paar K winst op kon maken.
Hoe meer mensen het doen hoe minder de kans op goede koopjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Probeer ik ook altijd maar nog nooit echt een speler gevonden waar ik meer als paar K winst op kon maken.
Alles wat je niet bint loopt vast. Heb 90 items die aan het completen zijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Vastloper in me Watch List, dat terwijl hij nu voor zeker 8K gaat.
Uhm, rond 1 uur waren we gestopt als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol tot 6 uur door geclubt gisteren?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Alles wat je niet bint loopt vast. Heb 90 items die aan het completen zijn
Oh naja zal wel verkeerd gezien hebben met PM AM ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uhm, rond 1 uur waren we gestopt als ik me niet vergis
Ja misschien dat er daarna nog andere iets hebben gedaan maar toen ging thorben slapen en hielden we er dus maar mee opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh naja zal wel verkeerd gezien hebben met PM AM ofzo
quote:
Dan is het hopeloos inderdaad.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja misschien dat er daarna nog andere iets hebben gedaan maar toen ging thorben slapen en hielden we er dus maar mee op
Zijn stats zijn ook absurd goed met 78 pace, 77 dribbling en 66 shootingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Benzia uit een pakje. Weer geen idee waarom hij bijna 20k waard is maar ik vind het niet erg...
4* skills en 4* weak foot zie ik nu.
Ja ik zit even de stats te bekijken. Is inderdaad niet verkeerd. 80 curve, 84 agility, 69 long shot. Allemaal niet verkeerd voor een 63 speler.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn stats zijn ook absurd goed met 78 pace, 77 dribbling en 66 shooting
nieuw account aanmaken of heel vaak quittenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:13 schreef byah het volgende:
Wat een ongelooflijk kutspel is dit in divisie 1. Kun je ook direct terug naar div5?
Je moest eens weten hoeveel pakjes ik open en hoevaak ik troep krijgquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef Nickskuh het volgende:
Echt iedereen hier in mijn omgeving heeft van die goede packjes en als ik er een open natuurlijk weer rotzooi
Haha nee, de keeper van Liverpoolquote:
Opende gister ook weer een gouden pakje, ik denk dat ik er niet eens 2k uit heb gehaald...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef Nickskuh het volgende:
Echt iedereen hier in mijn omgeving heeft van die goede packjes en als ik er een open natuurlijk weer rotzooi
Ze naaien ons gewoon.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel pakjes ik open en hoevaak ik troep krijg
Jezus, hoeveel weeg je nu dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:21 schreef kilozout het volgende:
Als ik de shit in mijn watch list niet krijg dan ben ik 150K lichter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |