PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Nu dus niet meerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Woonde vorig jaar nog in Amsterdam mijn vriend en ben jaren lang naar zowat iedere wedstrijd geweest
Ik las met mijn vriendquote:
Dat Barcelona van toen fapte ik me compleet stuk op..... was zo'n bazen fifa.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Ibra en Kaka hadden toen een hogere rating dan Ronaldo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er al bijna een week niets meer aan gedaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
56 miljoen clubvalue
23 miljoen meer dan de nummer 2
Ik heb 33 miljoen en nummer 1: Toefjes had 36 miljoen ofzo. De nummer 3 kwam niet boven de 10 miljoen uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
56 miljoen clubvalue
23 miljoen meer dan de nummer 2
Die heb ik dan net weer nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Best wel tof om al die ratings weer te zienzometeen fifa 09 opstarten
Ibra + Lavezzi + L1.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:08 schreef Kamikazie het volgende:
Nou, iemand die een leuk team maakt voor mij voor +/- 300k?
Pff, dat is iets teveel sparen. Of ik moet al mijn IF's verkopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:09 schreef Thorb het volgende:
Lavezzi - Ibra - Arfa
Pastore - Sissokko - Cabaye
Bedimo - Sahko - Kaboul - Sagna
Lloris
Beetje sparen jonge
Jammer dat FUT toe nog niet gratis wasquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ronaldo had in FUT10 toch een hogere overall dan Messi (ik dacht 93) Er kwam toen nog een IF 94 en helemaal aan het einde een SIF 95 uit.
Dit zijn de beste spelers die ik in FUT10 had, toen speelde ik alleen met golds. [ afbeelding ]
99 passingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ronaldo had in FUT10 toch een hogere overall dan Messi (ik dacht 93) Er kwam toen nog een IF 94 en helemaal aan het einde een SIF 95 uit.
Dit zijn de beste spelers die ik in FUT10 had, toen speelde ik alleen met golds. [ afbeelding ]
Ik ga ook maar kijkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
Ik blijf gewoon die healing kaarten voor 150c kopen
Al die spelers spelen nog steeds bij hun team behalve Henry en Torresquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem eergisteren voor 14k gekochtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:13 schreef Doublepain het volgende:
Wie wilde Gibbs toen dumpen voor 14K?![]()
Hij gaat nu gewoon voor 50K
Dat eerste is wel jammer ja, maar zal wel moeilijk te programmeren zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:22 schreef NumberSeven het volgende:
Ik irriteer me een beetje aan sommige dingen die onlogisch zijn. Bijv. als ik de bal heb op het middenveld tijdens een counter dan duurt het soms erg lang voordat de spitsen beginnen te lopen voor de steekpass. Ook vind ik het raar dat wanneer ik op de keeper af loop (1 op 1) dan is het vaak logisch dat de spits de bal in de verre hoek plaatst, maar bijna altijd schiet hij in de korte hoek recht op de keeper af, ondanks dat ik richting aangeef en r2 in de verre hoek.
Iedereen koopt die dingen op advies van SB?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:25 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Iedereen koopt die dingen op advies van SB?
Ik zit nu ook op 225 stuksquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Is toch onderhand al 100x voorbij gekomen of niet?quote:
jij denkt dat hij die kaarten zelf koopt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ga iets met je kinderen doen joh
Hij gebruikt ze als human botquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ga iets met je kinderen doen joh
Neequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]ga je dan ookj naar LA of NY ?
Ik zou het al voor de sticker doen
Hoe komt het dan dat de speler automatisch in de korte hoek schiet vaak, terwijl ik 'm zelf de andere hoek in plaats?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat eerste is wel jammer ja, maar zal wel moeilijk te programmeren zijn.
Het tweede ligt aan jou
Ja was even toernooi aant doen, korte samenvatting?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is toch onderhand al 100x voorbij gekomen of niet?
Via PS3 haalt hij ze gewoon binnen..... Zit op meer dan 25 pagina'squote:
Je mikt niet goedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:28 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat de speler automatisch in de korte hoek schiet vaak, terwijl ik 'm zelf de andere hoek in plaats?
Was eerst een bug dat je geen injuries kon krijgen, maar dat is nu fixed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:28 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja was even toernooi aant doen, korte samenvatting?
Shit...dat was ook wel een goed idee....Helaas is de oudste weg.....Anders mocht hij het doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij denkt dat hij die kaarten zelf koopt?
WHAT:?!?!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmorgen de 2 kits en de badge van een club in 1 pack maar nu heb ik het gewoon weer
Nu moet je je jongste nog opleiden, nu het nog kanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:29 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Shit...dat was ook wel een goed idee....Helaas is de oudste weg.....Anders mocht hij het doen
Die is iets te jong...die geeft meteen 600K an 1 kaartje uitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu moet je je jongste nog opleiden, nu het nog kan
Staat je shooting op CPU? Dan bepaalt de computer in welke hoek je schiet en dus eigenlijk of je mag scoren...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:28 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat de speler automatisch in de korte hoek schiet vaak, terwijl ik 'm zelf de andere hoek in plaats?
Ja, ongelooflijk maar waarquote:
Qua hoe hij speelt, bijna elke keer als hij in de buurt van de goal is knalt hij de bal vol in de kruisingquote:
Oke, ik zal in de arena wat oefenen dan. Maar dan nog 1 ding wat ik nog steeds niet beheers en wat me nu opbreekt in divisie 5, het wegdraaien/opendraaien op het middenveld. Ik verneuk hiermee zoveel aanvallen, ik draai heel klungelig en traag open wanneer ik de bal aangespeeld krijg. Probeer het met l2 maar wil maar niet lukken. Is hier een trucje voor?quote:
Inschatten waar je tegenstander heen gaat draaien, en dan de andere kant pakkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:32 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Oke, ik zal in de arena wat oefenen dan. Maar dan nog 1 ding wat ik nog steeds niet beheers en wat me nu opbreekt in divisie 5, het wegdraaien/opendraaien op het middenveld. Ik verneuk hiermee zoveel aanvallen, ik draai heel klungelig en traag open wanneer ik de bal aangespeeld krijg. Probeer het met l2 maar wil maar niet lukken. Is hier een trucje voor?
thxquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was eerst een bug dat je geen injuries kon krijgen, maar dat is nu fixed.
Als iedereen injuries krijgt kopen ze kaarten > hogere prijs tegenover de inkoopprijs van nu
Oh shit, dat was ik helemaal vergeten. Kan idd. zo zijn, maar is het over het algemeen beter om hem aan te zetten of niet? Moet je schot bijv. echt goed zijn om te kunnen scoren zonder cpu?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Staat je shooting op CPU? Dan bepaalt de computer in welke hoek je schiet en dus eigenlijk of je mag scoren...
Ik geloof het nog niet, die prijs is nog steeds laag.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was eerst een bug dat je geen injuries kon krijgen, maar dat is nu fixed.
Als iedereen injuries krijgt kopen ze kaarten > hogere prijs tegenover de inkoopprijs van nu
Gewoon op semi zettenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:33 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Oh shit, dat was ik helemaal vergeten. Kan idd. zo zijn, maar is het over het algemeen beter om hem aan te zetten of niet? Moet je schot bijv. echt goed zijn om te kunnen scoren zonder cpu?
Ik ga voor 80k inkopen, als ik ze voor 150c per stuk inkoop kán ik geen verlies makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik geloof het nog niet, die prijs is nog steeds laag.
Maar nu zijn er weer geluiden dat de bug niet gefixt zou zijn. Maar dat maakt niet uit. EA gaat die bug echt nog wel een keer fixen, dus is 150 a 200 c per kaartje geen riskante investering.quote:
Wel, als ze voor 150c per stuk verkopen maak je 5% verlies.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga voor 80k inkopen, als ik ze voor 150c per stuk inkoop kán ik geen verlies maken
Dat duurt eeuwenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga voor 80k inkopen, als ik ze voor 150c per stuk inkoop kán ik geen verlies maken
En kost je een hoop tijd, en tijd is geld.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel, als ze voor 150c per stuk verkopen maak je 5% verlies.
Oke, maar niet zeggen dat je geen verlies kan maken als dat wel kan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik doe toch niks met dat geld, dus ik zie het als een lange termijn investering
Of ze laten blessures eruit dit jaarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar nu zijn er weer geluiden dat de bug niet gefixt zou zijn. Maar dat maakt niet uit. EA gaat die bug echt nog wel een keer fixen, dus is 150 a 200 c per kaartje geen riskante investering.
Ze zeiden nog dat consumable kaartjes belangrijker zouden worden, dus weinig kansquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of ze laten blessures eruit dit jaar
Bron?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze zeiden nog dat consumable kaartjes belangrijker zouden worden, dus weinig kans
Keertje gelezen in zo een upgradeoverzicht van 12 > 13, kan je niet zo 123 linken en ga niet het hele internet afquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bron?
Lijkt me alsnog geen zekerheid.
De aanwezigheid van blessurekaarten maakt dat onmogelijk. Als de bug gefixt is, voeg ik me bij de miljonairsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of ze laten blessures eruit dit jaar
Beetje vergezochtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keertje gelezen in zo een upgradeoverzicht van 12 > 13, kan je niet zo 123 linken en ga niet het hele internet af
Hoeveel heb je er nu?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De aanwezigheid van blessurekaarten maakt dat onmogelijk. Als de bug gefixt is, voeg ik me bij de miljonairs
Ik heb het ook gelezen. Fitness en Team Talk kaartjes zouden onmisbaar wordenquote:
Offline zijn ze er wel gewoon trouwens.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De aanwezigheid van blessurekaarten maakt dat onmogelijk. Als de bug gefixt is, voeg ik me bij de miljonairs
Dat klopt wel, want spelers gaan niet in een wedstrijd rust van 80 naar 99 fitness.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. Fitness en Team Talk kaartjes zouden onmisbaar worden
Sowieso bullshitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. Fitness en Team Talk kaartjes zouden onmisbaar worden
Kost je best wel wat wedstrijden om op 80 te komen...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat klopt wel, want spelers gaan niet in een wedstrijd rust van 80 naar 99 fitness.
3 wedstrijden spelen, en dan 3 met je andere team, en niets aan de hand. En zolang je niet alles verliest is moraal ook niet heel erg belangrijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat klopt wel, want spelers gaan niet in een wedstrijd rust van 80 naar 99 fitness.
Klopt, maar vorige fifa kon je fitness met een wedstrijd rust altijd weer vol krijgen als ik me niet vergis deze fifa is dat anders omdat er minder bijkomt per wedstrijd rust.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kost je best wel wat wedstrijden om op 80 te komen...
Is ook zo, maar het is wel belangrijker geworden dusquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3 wedstrijden spelen, en dan 3 met je andere team, en niets aan de hand. En zolang je niet alles verliest is moraal ook niet heel erg belangrijk
[ afbeelding ]
Waarom niet gewoon om de wedstrijd van team wisselenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, maar vorige fifa kon je fitness met een wedstrijd rust altijd weer vol krijgen als ik me niet vergis deze fifa is dat anders omdat er minder bijkomt per wedstrijd rust.
400K, 2 Benzema's die ik maar niet kwijt raak, en een team met Aguero en Rooney (dat zijn wel de duurste). Iets van 850K ongeveer dusquote:
Waarom zou je nog 3 wedstrijden per team spelen en niet elke keer afwisselen? Dan speel je nog steeds evenveel met elk team maar je zit altijd op 99.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3 wedstrijden spelen, en dan 3 met je andere team, en niets aan de hand. En zolang je niet alles verliest is moraal ook niet heel erg belangrijk
[ afbeelding ]
Hoeveel healing kaartjes bedoelde die geloof ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
400K, 2 Benzema's die ik maar niet kwijt raak, en een team met Aguero en Rooney (dat zijn wel de duurste). Iets van 850K ongeveer dus
bidquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga gewoon op mijn tweede account die healing zooi inkopen, kijken of ik er winst op kan maken
Kopen jullie ze bid 150 of bin 150?
Kloptquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoeveel healing kaartjes bedoelde die geloof ik
Dat gaat je allebei niet lukken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga gewoon op mijn tweede account die healing zooi inkopen, kijken of ik er winst op kan maken
Kopen jullie ze bid 150 of bin 150?
Kan ook, maar ik vind het altijd lekkerder om een paar wedstrijden achter elkaar met een team te spelen. Maar ik pak zovaak rood met Ogbonna dat ik meestal wel om de wedstrijd moetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou je nog 3 wedstrijden per team spelen en niet elke keer afwisselen? Dan speel je nog steeds evenveel met elk team maar je zit altijd op 99.
lurkersquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik vind het altijd lekkerder om een paar wedstrijden achter elkaar met een team te spelen. Maar ik pak zovaak rood met Ogbonna dat ik meestal wel om de wedstrijd moet
Geen idee, maar met slidings is het deze Fifa of goed, of roodquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg je dat voor elkaarIk pak ook wel eens ooit rood, maar niet zo vaak...
Heb je geluk dat ik er nu mee stop want ik bied overal gewoon 200 opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan er wel een paar voor 150 oppikken hoor, gewoon kwestie van op heel veel bieden
ow, 200 ongeveer nu geloof ik. Kan hier niet tellenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoeveel healing kaartjes bedoelde die geloof ik
Dat is dan stom van je, kan je net zo goed BIN kopen. Staan er ook voor 200 op na 45ste minuut ongeveerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je geluk dat ik er nu mee stop want ik bied overal gewoon 200 op
Maar zijn afstandsschot is nog steedsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
Ajax speelt lekker in Seasons. Vooral de Jong![]()
Serero is zijn skills kwijt
Wat natuurlijk nergens op slaat want Serero doet meer skills dan andere spelers die 4* hebbenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
Ajax speelt lekker in Seasons. Vooral de Jong![]()
Serero is zijn skills kwijt
Watch Listquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:56 schreef StijnDa het volgende:
Waar laten jullie die consumables? Trade pile? Watch list? In club?
Ik zit nu op 269 kaartjes....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is niet stom als je geen ruimte in je club/tradepile hebt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is dan stom van je, kan je net zo goed BIN kopen. Staan er ook voor 200 op na 45ste minuut ongeveer
ALLEMAAL STIJNDAquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:56 schreef StijnDa het volgende:
Waar laten jullie die consumables? Trade pile? Watch list? In club?
Managerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:59 schreef stoereboii het volgende:
Wat voor staff moet je hebben voor die contractboosts?
Ik vind het nu al een geslaagde pricefix. Al meer dan 10 kaarten voor 600c verkocht.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:00 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik zit nu op 269 kaartjes....
En 34 pagina's
Blijft maar op watch list staan hier..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een geslaagde pricefix. Al meer dan 10 kaarten voor 600c verkocht.
quote:
Alle shinyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe raak ik dan aan 50%?
Worden alle managers in je club meegerekend ofzo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:15 schreef marcie216 het volgende:
Hoezo wilt niemand een potje
Iemand hier 200k kopen (ps3?) 40 euro.
Confetti verkocht 100k voor 21 euro hoorquote:
Oke potje zilver? Maar jij zal wel geen zilver team hebbenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:15 schreef marcie216 het volgende:
Nee sorry, alleen goudquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oke potje zilver? Maar jij zal wel geen zilver team hebben
Jupquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe raak ik dan aan 50%?
Worden alle managers in je club meegerekend ofzo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:09 schreef zerokil het volgende:
Is bij jullie de WEB APP ook zo sloom?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:09 schreef zerokil het volgende:
Is bij jullie de WEB APP ook zo sloom?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:18 schreef Jimbo het volgende:
pff kut man, alles verkochte items blijven in de tradelist staanik wil meer verkopen !
jupquote:
wat dacht je van 20 euroquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:20 schreef marcie216 het volgende:
Hoeveel is dan een schappelijke prijs, voor 200k? 30 euro?
Dat was het vorig jaar na de toty ja. In het begin is het echt wel duurder..quote:
Licht anders mensen op via Ebay?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:20 schreef marcie216 het volgende:
Hoeveel is dan een schappelijke prijs, voor 200k? 30 euro?
Ik heb geen Ebay account, anders allang gedaanquote:
dit dus, zet het lekker daar te koop in plaats van hier vragenquote:
Dan maak je een ebay account? O wacht dat is in het engels hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb geen Ebay account, anders allang gedaan
Denken dat je hier op het Forum voor zoveel geld coins kan verkopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dus daarom maar mede fokkers te veel laten betalen. Goed bezig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is dat je controller? En ik maar denken dat ik op dat vibrator ei van me moeder zat ...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:21 schreef leoon. het volgende:
Even iets heel anders, trilt jullie controller ook niet als je op de lat schiet of iets dergelijks?
Bij mij wel, doe ik hem tegen mijn pen0r aan, lekker geil togquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:21 schreef leoon. het volgende:
Even iets heel anders, trilt jullie controller ook niet als je op de lat schiet of iets dergelijks?
Dan komt de onvermijdelijke vraag: Hoe maak je een ebay account aan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan maak je een ebay account? O wacht dat is in het engels he
Bij auctions trilt hij wel gewoon, maar in wedstrijden bij jou dus wel gewoon als je op de lat schiet e.d.?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dat je controller? En ik maar denken dat ik op dat vibrator ei van me moeder zat ...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan komt de onvermijdelijke vraag: Hoe maak je een ebay account aan?
Te veelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus daarom maar mede fokkers te veel laten betalen. Goed bezig.
Jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
Bij auctions trilt hij wel gewoon, maar in wedstrijden bij jou dus wel gewoon als je op de lat schiet e.d.?
hee een lotgenootquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:24 schreef Fuszy het volgende:
divisie 4:
4 wedstrijden gespeeld en pas 6 punten. Ik kom nooit in divisie 1.
Fut Seizoenen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:24 schreef Fuszy het volgende:
divisie 4:
4 wedstrijden gespeeld en pas 6 punten. Ik kom nooit in divisie 1.
Coins kopen? 30k voor 60 euro. OP=OPquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:23 schreef Thorb het volgende:
Gister was pas het dieptepunt, had een sukkeltje een account hier aangemaakt alleen om coins te verkopen
Tuurlijk stijgen ze, gewoon blijven kopen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
100 van die +4 all injuries kaartjes heb ik nu, hopelijk stijgen ze
Dat vind ik wel duur hoor, bij mij kan je 60K voor 60 euro. Eerlijkere prijs voor mijn mede FOK!ersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Coins kopen? 30k voor 60 euro. OP=OP
Oh, gaan we zo doen? Bij mij 30k voor 30 euro en je krijgt er een Xbox bij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel duur hoor, bij mij kan je 60K voor 60 euro. Eerlijkere prijs voor mijn mede FOK!ers
Ik ga hem niet verkopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar hij is meer dan 100k waard, zelfs 150k
Bij mij dan 100k voor 100 euro!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, gaan we zo doen? Bij mij 30k voor 30 euro en je krijgt er een Xbox bij.
Hoe vind je dan zo'n deal zonder dat iemand hem met een autobuyer koopt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ga hem niet verkopenHeb al coins zat
Ajax is de beste, punt uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Was er weer een Feyenoord/PSV is beter discussie?
Ik ben autobuyerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe vind je dan zo'n deal zonder dat iemand hem met een autobuyer koopt?
Dat dacht ik al!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
GodverDaar kan ik niet tegen op.
Dit is ook wel echt geluk hoor, mijn beste koopje ooitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe vind je dan zo'n deal zonder dat iemand hem met een autobuyer koopt?
Zoveel geld heeft niemand hier, behalve de vader van Richmond.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al!
Maar een miljoen coins voor een miljoen euro is dan ook gewoon een eerlijke prijs toch?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is de bug weer terug met completing? Word er ziek van..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Jimbo het volgende:
Zijn Deco en Cahill nog iets waard? haal ze net uit een pakje
Deco is wel een bekende naam toch ?
ik zie dat als een nee?quote:
holy fuck gewoon Deco én Cahill uit pakjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Jimbo het volgende:
Deco is behoorlijk bekend, 5 vrienden van mij heten toevallig Deco en een andere heet gek genoeg Cahillquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Clubs is echt om van te schreeuwen
Ik vind het leuk, maar sommige dingen zijn echt kutquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]doe normaal man, eerst vond je het leuk en nu ineens niet meer
Was gisteren best gezellig toch steefie?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]doe normaal man, eerst vond je het leuk en nu ineens niet meer
Hoe jij speelt ja!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, maar sommige dingen zijn echt kut
Nee hoor, ik heb hier in 15 wedstrijden al vaker gescoord dan in fifa 12 in 60 wedstrijden ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, maar sommige dingen zijn echt kut
Nee, ik vond jullie klierenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was gisteren best gezellig toch steefie?
C:\Documents and Settings\TheFastOne\Local Settings\Tempquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:43 schreef TheFastOne het volgende:
Sluit net per ongeluk een document zonder opslaan af waar ik al een uur aan bezig was
Kijk eens in je settings.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:44 schreef leoon. het volgende:
Het is toch normaal dat een controller trilt als je op de lat schiet? Waarom doet mijne dat niet meer sinds fifa 13 dan? Alleen bij auctions bij het aflopen trilt hij wel...
Op controller staan ze bij settings aan en bij fifa zou ik weten waar ik het ingame moet vinden, een idee?quote:
Kan nu wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag ik ook een keer mee clubben ik ben heel goed :$
partyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag ik ook een keer mee clubben ik ben heel goed :$
Nu bezig met Barcelona:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe vind je deze koopjes? 59e minuut (die niet meer werkt bij mij) of gewoon random.
Pass die autobuyer van je.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu bezig met Barcelona:
Sanchez:
http://puu.sh/1bXCb
EN MIJN BESTE KOOPJE:
http://puu.sh/1bXDK
Celebrations ook niet. Wat wel chill is is dat ik nog 1 match over had van 1k bonus per match en die blijf ik wel krijgenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:50 schreef Thorb het volgende:
Als EAS FC eruit ligt tellen alle gekochte dingen dus niet mee voor je Pro
59e minuutquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe vind je deze koopjes? 59e minuut (die niet meer werkt bij mij) of gewoon random.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:00 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wtf, beter DM je je zoek instellingen..
GAYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vers van de pers:
http://puu.sh/1bXSl
Post eens wat meer koopjes jonge, interessant om te lezen namelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vers van de pers:
http://puu.sh/1bXSl
We hebben geen zin in posts van Dion..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:22 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is het stil.. Iedereen aan het zoeken naar een Dani Alves?
Niet alleen dat, je hebt maar enkele seconden om te bedenken of het een koopje is ja of nee. Daarnaast moet je de spelers goed kennen qua prijs.quote:
En ik heb geen zin om al die prijzen uit me kop te leren, het is geen school.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:24 schreef kilozout het volgende:
[..]
Niet alleen dat, je hebt maar enkele seconden om te bedenken of het een koopje is ja of nee. Daarnaast moet je de spelers goed kennen qua prijs.
Pascal geloofde me niet met mijn koopjes, vandaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:23 schreef zerokil het volgende:
[..]
We hebben geen zin in posts van Dion..
ik ben ook lui hoor. Doe formatiekaarten of bronzen pakjes, lekker simpelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om al die prijzen uit me kop te leren, het is geen school.
Tevens is het een veelgebruikte methode, je moet je eigen ding zien te doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om al die prijzen uit me kop te leren, het is geen school.
hahaha.... Dat riep ik ook al ja.....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:25 schreef Toefjes het volgende:
Fijne tijdsverdrijf op de zaak: 150c healing kaarten blijven binnenstromenBinnenkort maar eens met alle investeerders gaan zeuren in het EA Forum dat ze de blessure bug eens aan moeten gaan pakken.
Je kan er maar 50 in je club?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:27 schreef Joodnl het volgende:
[..]
hahaha.... Dat riep ik ook al ja.....![]()
Heb er nu 275, maar kan er niet meer op knallen
ps3 rocks de xdoos anders welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
FIFA in het Nederlands spelen op een PS3.
Is dit allemaal op xbox of ps3?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:33 schreef dion_v_k het volgende:
Nog 1 dan, nu hou ik echt op.
http://puu.sh/1bYgA
Wtf man.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet, want ik kan zelf niet bij de 59e minuut komen. Schijnbaar is dat heel geheim, want niemand doet er een uitspraak over.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Pascal geloofde me niet met mijn koopjes, vandaar.
Maargoed, ik hou er wel mee op
Mij lukt het ook weer..... Misschien ff een paar ton investerenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op je watchlist onbeperktgewoon via bid kopen
Hij zoekt in ieder geval op 4-3-3quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:33 schreef dion_v_k het volgende:
En de BBVAquote:
Wow dat wisten we nog niet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |