Sorry voor de hele lap tekst, maar ik wil dat dit wat bekendheid krijgt.
Het is in het verleden in België en Nederland al erg vaak gebleken dat de media wordt gecontroleerd door het openbaar ministerie. Zogenaamde doofpot - operaties om hooggeplaatste ambtenaren, politici, en zelfs leden van het koningshuis te laten wegkomen met pedofilie.
Ik hoop dat ze bij FOK niet zo laag gevallen zijn dat ze dit topic ook in de doofpot willen stoppen.
Ik ben op wereldreis en er is me werk aangeboden in Azië. Ik moet meewerken aan een project om kansarme tieners weg te houden uit de prostitutie. Ik heb me er online in verdiept en ik ben de zaak Dutroux nooit vergeten, al is het nu 15 jaar geleden.
Er zijn heel veel gelijkenissen tussen de zaak Dutroux en de zaak Demmink. Ik neem aan dat iedereen weet wie Joris Demmink is. Jullie voormalige SG van justitie, die zelfs door Vladimir Poetin en door de Turkse ambassade beschuldigd wordt van seks met minderjarige jongetjes in Rusland, Tsjechië, en nog zo veel landen. Er zijn zelfs videos van, zo staat het online. Die beschuldigingen door Poetin zijn zelfs op het nieuws in Rusland uitgesproken en staan op youtube (
)
Een kind vertelt hoe Demmink hem anaal misbruikte, en men heeft in zijn tong gesneden omdat hij het niet stil wil houden. Hij is van Marokkaanse afkomst en zijn getuigenis staat op youtube
Het bleef in Nederland altijd een raadsel hoe een pedofiel de SG van justitie kon blijven. Op internet staan verklaringen van een slachtoffer, die stelt dat Joris Demmink samen met voormalige prins Claus kinderen misbruikte in de kelder van Fritz Salomonson. (Bron:
http://www.argusoog.org/clausgate/) Opvallend gedetailleerd
Het hele gedoe staat blijkbaar op een film, die Demmink al jaren gebruikt om het koningshuis te chanteren en zijn positie te behouden. Het hele koningshuis valt als het bewezen wordt, dus is het nogal logisch dat alles vanuit de top wordt tegengewerkt
De details over de verklaring van iemand die misbruikt werd (verwijzend naar Claus en zijn verleden) vind je hier
http://maudoortwijn.wordp(...)an-frits-salomonson/Het is opvallend gedetailleerd
Het openbare ministerie in Nederland heeft er alles aan gedaan om het in de doofpot te stoppen.
Het zelfde gebeurde in België toen de zaak Dutroux onthulde dat het koningshuis betrokken was. Koning Albert II en toenmalig premier Van Den Boeynants werden genoemd. Ook daar vind je op internet gedetailleerde bronnen van, maar het zal nooit in de media komen en onderzoeken worden door het openbaar ministerie in Be en NL tegengewerkt.
Als laatste punt nog..
Toen men in België dicht bij de politieke kringen kwam in het onderzoek (Albert II, minister Vd Boeynants, jullie eigen prins Claus etc) moest plots zonder enige reden het onderzoek gestaakt worden. En dit terwijl het gaat over de grootste case in de Belgische geschiedenis. Het leidde bijna tot revolutie. Maar uiteindelijk stopte alle media aandacht tot de mensen bedaarden.
Dutroux en Demmink hebben elkaar in Amsterdam ontmoet. Er is duidelijk een band. Misschien werd het onderzoek wel stop gezet omdat we bij hooggeplaatste Nederlanders terecht kwamen?
Wat bijna niemand weet, is dat er in de zaak Dutroux 27 ooggetuigen zijn vermoord, slechts uren voor ze hun verklaring bij de politie konden afleggen. 27 !! Vergiftigd, verbrand, onder een trein gegooid, in stukken gesneden. Omdat ze wilden verklaren wie er aanwezig was op die seksfeesten. Ze belden naar de politie voor een afspraak en binnen 24 uur waren ze allemaal dood
In Duitsland is er een programma gemaakt dat dit alles aantoont, maar het mocht in België nooit worden uitgezonden om politici te beschermen. Het is op youtube beschikbaar en het is echt schokkend
De media wilt het valse beeld schetsen van Marc Dutroux, een gestoorde man die alleen handelde.
Marc Dutroux was een werkloze pion die alleen maar diende om kinderen door te sluizen naar rijke zakenmensen en politici, gecoördineerd via Michel Nihoul. Nihoul rolde met zijn spierballen, en toen hij de naam Vd Boeynants noemde en politici onder druk zette, werd hij vrijgesproken.
" Als ik moet vallen neem ik jullie allemaal mee "
De media schetst het beeld van een psychopaat, om de mensen af te leiden van politici die net zo geschift zijn als Dutroux zelf
Excuses voor de hele lap tekst, maar ik wil niet dat het verder in de doofpot blijft.
De zaak Demmink wordt gehoord in Washington omdat de Amerikanen terecht het Nederlandse OM voor geen haar vertrouwen. Het is nooit bewezen, maar ik ben er van overtuigd dat het met afpersing te maken heeft door Demmink met zijn videobanden.
In België worden alle organisaties die kindermisbruik bestrijden in alle stilte kapot gemaakt door justitie. Vervolgd, geïntimideerd, bedreigd
De enige manier om er wat aan te doen is door de bevolking op de hoogte te houden van wat er echt speelt.
Van al het bovenstaande zijn er dingen die officieel niet bewezen kunnen worden, door verdwenen bewijsmateriaal en vermoorde getuigen.
Lees het dus kritisch. Maar diep vanbinnen weten we allemaal hoe het zit